Într-un oraș infiorator din Columbia locuieste Dylan ,un băiat dezamăgit de viață lui si neînțeles prin faptele sale ciudate si foarte înspaimantatore , din care fapt familia lui s-a despărțit din cauza nenumaratelor tăieturilor de pe mana si din cauza cuvintelor lui către toți .(VIATA MEA ESTE IADUL VOSTRU ) . Casa lui este într-un hotel părăsit din Salto,Columbia un loc foarte macabru unde vorbea cu demoni la care le spunea amicii lui din întuneric!!!!
Mereu el se simțea singur si neînțeles, dar a fost înțeles de toți cei care au murit in acel hotel ........
În acest hotel viața lui era tot ce voia aici era singur si se simțea bine dar de fapt el vorbea singur iar din hotel se auzeau țipete si apăreau tot felul de fantome pe la geam dar acolo îi era bine***
😞🙅🌔🌔Se făcu seara in Columbia iar Dylan sa pus in pat sa doarma .....după câteva momente accesta aude o femeie plângând in hol iar el find singur sa mirat cum de e cineva in casa lui . Ajungând pe hol văzu o femeie care a murit in acel hotel fiind înjunghiata de soțul sau .... Ea plângea după copilul ei ,care a fost omorât find spânzurat de tatăl sau care a fost un criminal cunoscut de multe persoane ~~~Dupa ce clipi, Dylan nu a mai vazut-o pe acea fantoma așa ca s-a pus sa doarmă . Se făcu ora 3 iar el se trezi si a auzit un zgomot tot din hol a apărut din nou acea femeie dar de data asta avea un cuțit si se uita ciudat la el ......După ce a clipit Dylan a fost tăiat pe mana foarte adang si sângera enorm de tare atunci din hotel se auzea țipetele acelei femei care a început sa rada si sa urleeee ....
El a rămas toată noaptea treaz si gandindu-se la ce s-a întâmplat dar in minte ii apăreau doar niste scene din copilărie când el voia sa moara pentru ca viața lui a fost un chin !!!!Gandindu-se la cea ce sa întâmplat lui Dylan îi apar mici filmulete cu acea femeie care ii apare in camera si îi spune sa plece din casa fiului ei .....iar ea plângând după al sau copil .
Dimineața se făcu iar totul se oprise așa ca el a început sa-si spele rana făcută de acea fantoma °°°°Ajungând la chiuveta curgând apa pe rana a văzut ca scrie pe cealaltă mana (VEI MURI PENTRU EL )
Băiatul a plecat la sa vadă despre ce este vorba la o Femeie bătrână care ea putea vorbi cu soțul ei care murise .....așa ca sa dus la ea iar ea a spus ................Va urmaa.......
CITEȘTI
Întunericul din el
HorrorIntr-un oraș din Columbia care era extrem de înspăimântător si plin de oameni zace un băiat ciudat care a avut o copilărie foarte dura cu părinți sai , iar acum băiatul a ajuns sa poată citi viitorul .......