Young, dead, no future...

35 3 2
                                    

,,To si vážně děláš srandu?!" začala mladá dvacetiletá dívka jménem Rachel křičet na svého přítele Ericka.

,,Co si myslíš?! Už mě tvé neustálé změny nálad nebaví! To že jsi těhotná neznamená, že na mě můžeš pořád křičet!" rozkřičel se Erick.

,,Tak to je teda vážně super!" pohladila si bříško a následně si jej podržela. Nenarozené dítě jí začalo kopat.

,,Měla jsi se nad sebou zamyslet už dřív!" ohradil se, načež venku zahřmělo, blesk uhodil do hromosvodu a v celém domě vypadl proud.

Venku byla celý den bouřka, blesky, déšť a chladný vítr.
Letní večerní den.

,,Místo rozmýšlení nad sebou, si půjdu hledat byt!" Rachel si naštvaně vzala svůj svetr a vyběhla ven z bytu.

Byla naštvaná. Naštvaná na svého přítele.
,,Co si o sobě sakra myslí?!" mluvila si sama pro sebe, když se schovala pod korunu stromu.

Rozpršelo se ještě víc, než jak tomu bylo před malou chvílí.

Nepomyslela na to, že teď škodí jak sobě, tak i svému nenarozenému dítěti.

Ignorovala opakující se hovory od svého přítele.
Bylo to tak sobecké.

Najednou do koruny stromu, pod kterým právě byla uhodil blesk, který zasáhl i Rachel.
Její mrtvé, popálené tělo našli kolemjdoucí další den.
Rachel ani nenarozené dítě se nepodařilo zachránit.

***
Po pohřbu přišel Erick s pugetem růží k hrobu Rachel. Bezeslov k její fotce dal ony růže a v tichosti odešel. Nedokázal po celý pohřební obřad zadržet své slzy. Byl si vědom, že smrt obou dvou způsobila bezvýznamná hádka.
***

Kolik lidí takhle musí umřít, aby se takové hádky už nikdy nestávaly?
Kolik lidí takhle musí umřít, aby už nikdy nikdo neumřel po zásahu bleskem?

Kdo ví...

Dva zbytečně zmařené životy.
Kvůli čemu? Kvůli zbytečné hádce jednoho impulsivního páru.

The end

(Cz)Young People(Lighting)Kde žijí příběhy. Začni objevovat