1

10 2 0
                                    


                                                                                    *Oczami Melany*

Wpadłam do domu, zgarnęłam z półki aparat, notes i długopis. Zeszłam po schodach na parter mojego domu. Zobaczyłam otwarte drzwi frontowe. Zaniepokoiłam się. Przecież je zamykałam.

- Melany Black?


- Um... T-tak?


Stałam jak słup soli, postanowiłam się odwrócić.  Nikogo nie zobaczyłam. Wystraszyłam się, a ja przewarznie nie boję się niczego. Byłam gotowa zabić gdyby byłoby to koniecze. W końcu samoobrona nie? 


- Ktoś ty?!


- Potrzebuje pomocy. 


- Pokaż się!


Nagle moim oczom ukazał się WYSOKI i bardzo przystojny chłopak. Tylko... On był pobity?

Patrzyłam na niego dłuższą chwilę. Zachwiał się i upadł na podłogę. Podbiegłam do niego.


- N-nic ci nie jest?


On tylko popatrzył na mnie nic przy tym nie mówiąc. Uznałam to za NIE.


-  Chodź. Pomogę ci wstać.

Nie ukrywam był cięzki. I to bardzo ale w końcu udało mi się mu pomóc.

- Ugg... mhhh...

Jęczał cały czas. Prowadziłam go do salonu. Jest tam duża sofa na której może usiąść lub położyć się.


- Usiądź tu.


Usiadł. Po 10 minutach siedzenia w ciszy odezwał się.


- Melany... Nie pamiętasz mnie...?


- Um... Nie? A powinnam?


- Minęło 10 lat... Od 6 szukałem cię po całym świecie... A ty byłaś TU... Melany, to ja... Max...


Zastygłam bez ruchu. Max? Max.... MAX! O mój Boże to nie może być...


- Max... Brat to ty...?


- Tak Mel to ja...


Rozryczałam się. Przytuliłam go. On syknął z bółu ale oddał uścisk.


- Jak ty się zmieniłeś... Wyprzystojniałeś braciszku.


- Melany ty też się zmieniłaś... Teraz widzę piękną dziewczynę. Ale widzę, że zmieniłaś kolor włosów.


- Um no ta...


- A mogę wiedzieć co do jasnej ciasnej się stało?!


- No... Tak jakby wdałem się w bójkę z takimi ziomusiami.


- Yhym... Rozumiem...


- Masz może jakieś opatrunki lub lód? - Uśmiechął się arogancko.


- Och, Jasne już ci daję.


Gdy wyszłam z salonu usłyszałam jak dzwoni telefon Maxa. Wiem, że nie powinnam tego robić, ale podsłuchałam rozmowę.  


                                        


Remember Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz