Gece ortalık sakinleyince Carter ın adamı Yoon Hee nin bulunduğu kutunun kapağını açtı.
"Sesini çıkarma ve benimle gel!"
Genç kız karanlıkta adamın peşi sıra ilerliyordu.
"Acele et!"
Gelen komuta uymak istiyordu ancak, uzun süre iki büklüm yattığı kutunun içinde tutulan bacakları ve ölesiye ağrıyan sırtı müsade etmiyordu. Patlamak üzere olan mesanesi ise cabasıydı.
Kimseye görünmeden gitmeleri gerekiyordu.
Nihayet James Carter ın kamarasına ulaştılar.
Kapıyı açıp içeri girdiklerinde Yoon kendisi için hazırlanmış masayı gördü. James eliyle Yoon Hee nin oturması için işaret etti.
Yoon Hee gerçektende çok acıkmıştı ancak öncelikli sorunu başkaydı. Acilen tuvalete gitmesi gerekiyordu.
Kapı kapandığında tercümanın onlarla birlikte odada olmadığını farketti. Anlatmaya çalıştı ancak adam ısrarla sandalyeyi gösterince çaresiz onun gösterdiği yere oturdu.
Genç adam yemesi için işaret ediyordu. Yoon ilk lokmayı ağzına atarken oturduğu sandalyede hafifçe kıpırdandı. James Yoon un iştahsızlığının nedenini anlamaya çalışıyordu.
Çoğu insan gibi Yoon Hee nin de gemi sallantıların dan rahatsız olduğunu, mide bulantıları yüzünden iştahının kapandığını düşünüyordu.
Ancak bilmediği Yoon Hee liman şehrinde büyümüştü. Babası limanda çalıştığı için, deniz yolculuğu yapmaya alışıktı.
Yoon son bir çabayla ayağa kalktı. Ona tuhaf tuhaf bakan yabancıya derdini anlatmak istedi. Bacaklarını capraz yapıp, taş gibi sıktığı yumruklarıyla eteklerini sıkıştırdı.
Carter denilen kaz kafalı yine anlamayınca karnını gösterip olduğu yerde zıplamaya başladı.Nihayet derdini anlatabildiğini düşünüyordu ki, Carter ona bir kova uzatıp kusuyormuş gibi yaparak Yoon Hee ye yapması gerekenleri anlatmaya çalışıyordu. O an Yoon Hee bu yabancının gerçektende geri zekalı olduğundan emin oldu.
Çaresiz ona uzatılan kovayı eline alıp yere koydu. Eteğinin altında iç çamaşırını aceleyle sıyırıp kovanın içine Carter ın bağırışları eşliğinde, işemeye başladı.
O an James Carter ın deniz mavisi gözleri sinirden kırmızıya çalıyordu . Bu yabani kadından bozma aşifte, resmen kamaranın ortasında işemişti.
Carter ın sinir kriziyle bağırışlarını duyan kapıdaki adam içeri girdiğinde Yoon Hee çoktan ihtiyacını giderip yemek masasına oturmuş iştahla yemeğe başlamıştı.
Kova adamın emriyle hemen odadan çıkarılırken, James Carter da Deniz denilen askerin bu görgüsüz kadında ne bulduğunu anlamaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ iZ
Romanceİlk hikaye BUĞULU CAM ın devamı niteliğinde yeni bir hikâye ile karşınızdayım . Yalnız başlayan bir yaşam mucadelesi. Not: Hikayedeki kurgu kişiler, yer, olay ve zaman tamamen hayal ürünüdür. Keyifli okumalar! İlk yayın tarihi: 01-11-2016