Να ζησουμε💖

160 16 1
                                    

Μετά απο μια ώρα οπως πολυ σωστά είχαμε προβλέψει ήρθαν οι άντρες του σπιτιού.Μπαινουν μεσα με σακούλες μεχρι το ταβάνι
Α-Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΛΕ,Μετά λέτε για εμάς
Κ-Μια φορα μωρο μου παντρευομαστε!
Α-Τι πήρατε για να δω ,λεω και πάω να ανοίξω μια σακούλα αλλά ενα χερι με σταματάει .
Κ-Επ απαγορεύεται !Αυριο θα τα δεις ολα!
Α-Οοοο καλά,παμε να φαμε ελάτε!
Κ-Ναι μωρο μου,λεει και με γυρνάει να με φιλήσει.Μετα κάθεται στα γόνατα .Βαζει το κεφαλι του στην κοιλια μου .Με το δάκτυλο του αρχιζει και "χτυπαει "την ελάχιστα φουσκωμένη μου κοιλια.
Κ-Γεια σας ,ο μπαμπας ειμαι .Τι κανετε;;λεει και ακουμπαει το αυτί του στην κοιλια μου.
Α-Τι σου λένε ολα καλά;λεω και όλοι που βρισκόμαστε στο δωμάτιο γελάμε θαυμάζοντας τον χαζομπαμπα!
Κ-Μην με κοροϊδεύεις ,λοιπόν θα τα πούμε μετά ,λεει και σηκωνει την μπλουζα μου και φιλαει την κοιλια μου.
  Πηγαίνουμε όλοι στο τραπεζι που εγω και η Ζετα εχουμε στρώσει και εχουμε σερβίρει.Αρχιζουμε να Τρωμε σαν να μην υπαρχει αύριο .
Α-Λοιπόν !Θα σταματήσω την σχολη και θα την ξανά ξεκινήσω του χρόνου !
Κ-Καλά θα κανεις ,Φέτος πρέπει να είσαι κοντα στα παιδιά μας.
Ζ-Μια χαρα!Εμεις μεθαύριο θα φυγουμε.
Α-Δηλαδη ήρθατε μόνο για τον γάμο;;;
Π-Ναι ,πρέπει να γυρίσουμε πισω .Θα ερχόμαστε συχνά όμως μην ανησυχείτε.
Αλ-Εχω φεύγω αύριο μετά τον γάμο .Δυστηχως πρέπει να γυρίσω πισω .
Μ-Εγω θα φυγω μεθαύριο και θα πάω Ιταλία σε κάτι συγγενείς μου!
Α-Πολυ ωραία θα μας αφήσετε μόνους μας,λεω
Κ-Εχεις εμάς ,λεει και μου χαϊδευει την κοιλια.
Ζ-Άντε φάτε γιατί εχουμε να κανουμε ετοιμασίες.
Κ-Τι ετοιμασίες;;;
Α-Ετσι θα παντρευτώ;;;Χωρις να κανω νύχια ή χτένισμα;;;Πρέπει να ειναι ολα στην εν τελεια!
Κ-Ότι πει η γυναικάρα μου.Σε ποιο κομμωτηριο θα πας;;;
Ζ-ΕΕΕΕχελοου !Τι σπουδάζω εγω;;Κομμωτική μήπως;;
Κ-Α ναι σωστά ,λεει και χαχάνιζαν.
   Αφου φαμε και πλύνουμε τα πιάτα τα αγόρια μένουν κατω και εγω με την Ζετα παμε στο δωμάτιο μου και αρχίζουμε να κανουμε τα νύχια μας!Συζηταμε στο ενδιάμεσο για την εγκυμοσύνη μου ,τον κίνδυνο που δια τρέχω και ολα αυτα .Βρισκουμε και ενα υπεροχο χτένισμα και αύριο πρωί πρωί ειπαμε θα αρχίσουμε ετοιμασίες.Ο Γάμος ειναι στις 9 το βραδυ.Στην ίδια παραλία που μου εκανε ο Κώστας πρόταση !Τι ρομαντικό.Το απόγευμα μας περναει με Άργους και συνηθισμένους ρυθμούς!Το βραδυ πηγαίνουμε όλοι στα δωμάτια μας .Μενω στο δωμάτιο με τον Κώστα.
Α-Μωρο μου ....
Κ-Τιιιι;;;
Α-Τι εχουμε να κανουμε καιρό....;;;;
Κ-Αποκλείεται !Μεχρι να γεννήσεις κομμένο!Δεν κανει !
Α-Τι λες ρε αγαπη μου;;
Κ-Αυτο που σου λεω .Κομμενο!
   Κατσουφιαζω και ασυναίσθητα Αρχιζω να κλαιω με λιγμους.Ο Κώστας οπως ειναι ξαπλωμένος γυρνάει και με αγκαλιαζει.Με βαζει στην ζεστη του αγκαλια.
Κ-Ρε μωρο μου μην κλαις δεν κανει.
Α-Ναι ναι δεν κανει .Οχι ότι εχω γίνει φάλαινα και δεν με θελεις αλλο,λεω και το κλαμα μου γινεται πιο έντονο.
Κ-Τι λες ρε μωρο μου;;Εσυ φάλαινα;;Εσυ που είσαι τοσο ΣΕΞΥ με την μικρή κοιλιτσα σου;;Μην ακουω βλακείες.
  Ηρεμω λιγο και σταματάω να κλαιω .Ο Κώστας μου σκουπίζει τα Δακρια μου.
Α-Και τότε γιατί δεν με ακουμπάς;;;
Κ-Δεν κανει για τα μωρά!Ρωτησα την γιατρό.Αχ να ξέρες ποσο θελω τωρα να σε βαλω κατω και να σε σκίσω αλλά δεν μπορω .Δεν θελω να πάθουν τίποτα τα μωρά μου.
Α-Καλά καλά.Καληνυχτα μελλοντικε μου συζηγε.
Κ-Καληνύχτα γυναικάρα μου.Λεει και μας παιρνει ο υπνος αγκαλια.
    ******Το επομενο πρωι******
Με ξυπνάει η Ζετα η οποία χοροπηδάει στο κρεβατι.
Ζ-Ξυπνά νυφούλα ξυυυυπναααα 11 πηγε η ώρα !Εχουμε ετοιμασίες.Σηκωνομαι και αφου χοροπήδησα λιγο με την Ζετα κατεβήκαμε κατω.
Στο τραπεζι της κουζίνας βλέπω ενα τεράστιο ολοκληρωμένο πρωινό.Στην θέση μου βλέπω μια καρτούλα.Την διαβάζω"Γυναικα της ζωης μου καλημέρα .Φαε το πρωινό σου και Παρε δυνάμεις.Ετοιμασου και στις 8 ακριβώς θα σας φερει ο Γιάννης στην παραλία.Σαγαπω
Υ.Γ Δώσε φιλία στα παιδιά μου"Χαμογελάω και καθομαι οπως με διέταξε να φάω το πρωινό μου με την Ζετα.Η ώρα εχει παει 12 .
Ζ-Πήγαινε κάνε μπανάκι και φορα μια ρόμπα .Γιατι άμα βάλεις μπλουζα θα χαλάσουν  μετά τα μαλλια σου.
Α-Οκευ .
Ανεβαίνω στο μπάνιο και Μπαινω στην μπανιέρα.Κανω ενα πολυ χαλαρωτικό μπανάκι και βγαινω απο την μπανιέρα.Φοραω καθαρά εσώρουχα και μια ρόμπα οπως είπε η Ζετα.Πηγαινω στο δωμάτιο και εκεί βλέπω την Ζετα να εχει φέρεις τα μισά εργαλεία του πλανήτη.Οζες,Λάμπες για ημιμονιμο,λιμες,βαζάκια με περίεργα πράγματα μεσα.Ενας χαμός .Μετα απο ατέλειωτες βρες τελικά τελείωσα το μανικιούρ πεντικιούρ μου.Η Ζετα εκανε καταπληκτική δουλεια.Μετα αφου στεγνώσουν τα νύχια μας αρχιζει τα μαλλια μου.Μου κανει ανάλαφρες μπούκλες.Ειναι τέλειο το αποτέλεσμα.Η ώρα με τούτα και με εκείνα εχει παει 5:39 το απόγευμα .
Ζ-Ετοιμα και τα μαλλια!
Κοιταζομαι στον καθρέφτη και οοο Θεέ μου ειναι υπεροχα.Αγκαλιαζω την Ζετα και με την βοήθεια της Φοραω το νυφικό μου και το πέπλο μου.Το αποτέλεσμα Απιστευτο.Ντυνεται και η Ζετα και αυτη πανέμορφη .Κατεβαινουμε κατω και καθόμαστε στον καναπε.Με λίγη κουβεντα εχει ερθει η ώρα .Ακουμε το αυτοκινητο να κορνάρει .Βαζω συναγερμο και με την Ζετα να μου κραταει την ουρά Μπαινουμε στο αμαξι.

Έρωτας με την πρώτη ματια #READINT2017#LOVE#MYM-STER#Greek#ολοκληρωμενη#WA2017Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt