- Ízlik? - kérdezte Ni, mire teli szájjal bólintottam. - Akkor jó. - mosolygott, majd vihogva húzta fel a szemöldökét, amikor már negyedszerre nyújtottam neki a tányért.
- Jó na, ígérem ez az utolsó. - húztam el a számat, majd nevettem el magam a srácokkal együtt.
- Mi van veled, Jess? - kérdezte Lou felhúzott szemöldökkel, mire méregetni kezdtek. Ohjaj...
-Mit titkolsz? - kérdezte Liam, mire Lis elkuncogta magát.
- Én? Semmit. - hajtottam le a fejem, de éreztem, hogy rákvörös a fejem. Nem tudtam elrejtem a mosolyomat sem. Itt az ideje, hogy megtudják. Niall gyanakvóan jött be és tette le elém a tányért. Nyomott egy puszit a fejemre, majd körbe nézett a szobán.
- Mivan, skacok? - kérdezte vihogva.
- Te tudod mit rejteget, Jess? - kérdezte Louis gyanakvóan Niall-től, aki zavartan rám nézett.
- Nem. - mondta döbbenten. - Baj van, Princess? - kérdezte félve. Megráztam a fejem, majd óvatosan a keze felé nyúltam és ráhúztam a hasamra. Félve ránéztem és elmosolyodtam. Láttam, ahogy a könnytől csillogni kezd a szeme, majd boldogan magához húz és megölel.
Csukott szemmel élvezem, ahogy életem szerelme karjai között lehetek, amikor ujjongások térítenek magamhoz.
- Te jó ég! Nagybácsik leszünk? - kérdezte magából kikelve Louis és felkapta a visítozó Lisa-t.
- Igen, Lou. - bólintottam mosolyogva. Mindnyájan gratuláltak.
- Gyertek, hagyjuk őket kettesben. Lis hozd Princess pórázát. - mondta Liam, majd ránk kacsintott, kiterelte a társaságot a mínuszba és becsukta maguk mögött az ajtót. Sóhajtottam egyet és Niall-re néztem. Ezermilliónyi kérdést láttam a szemében, de csak egyet tett fel.
- Tényleg újra apa leszek, Princess? - kérdezte.
-Igen Szerelmem, apa leszel! - erősítettem meg. Láttam, hogy majd kicsattan a boldogságtól. Akárcsak én.- El sem tudom hinni. - mondta döbbenten. - Nagyon szeretlek Életem, NAGYON! - kiáltotta, majd felkapott és megpörgetett a levegőben. Nevetve hagytam, majd mikor letett, átkaroltam a nyakát és jó hosszasan megcsókoltam. Belemosolygott a csókunkba.
- Mi az, Ni? - kérdeztem a nyakát csókolgatva.
- Tudod mihez lenne most kedvem? - húzta féloldalas kaján vigyorra a száját.
- Hééé. - húztam fel a szemöldököm. - És ha sokkot kap a kicsi? - kérdeztem, de már a szája az enyémen volt. Újra.
- Majd. Túl. Éli. - csak úgy falta az ajkaimat. Közben a háló felé tolt és ezalatt le is vetkőztettük egymást. Ledőltünk az ágyra és csókjaink hada következett...
***
- Szeretlek Niall! - mondtam a mellkasára dőlve.
- Én is Téged Princess! Nagyon nagyon! - válaszolta, közben a hajamat simogatta. - Figyelj csak...Kérdezhetek valamit?
- Persze Kincsem. - ültem fel mellé, de úgy, hogy felé fordultam. - Mondjad Picim. - mosolyogtam rá, de nem viszonozta. Meglepődtem. Frusztrált volt a tekintete.
- Enyém a pici? - kérdezte. Ohh...Nem számítottam még erre a kérdésre. De még magam sem tudtam a választ, így mit mondhattam volna?
- Nem tudom, Ni. - hajtottam le szomorúan a fejem. - Sajnálom...Én, én nem tudom és... - sírtam el magam, majd Niall lehúzott magamhoz, így a vállán feküdtem. Jó szorosan átkarolt és simogatott. Addig nem engedett el, míg meg nem nyugodtam.
YOU ARE READING
The cheating ♡N.H.ff♡
FanfictionEgy boldog fiatal pár, Kenneth Bowman és Jessica White lelkesen, tervekkel tele készülnek az esküvőjükre. Lányuk, a 8 éves Lisa Bowman éli a maga kis Directioner korszakát, mindene a most már 4 tagból álló fiúbanda, a One Direction. Most költöztek e...