The Way You Love....

4.9K 176 3
                                    

Jessica Jung :-)  အျမဲတမ္​း manly ဆန္​စြာ ​ေနတတ္​​ေပမယ္​့ ... အတြင္​းစိတ္​က​ေတာ့ ​ေႏြး​ေထြးတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​.. .....
ကုန္​း​ေၾကာင္​း... ​ေရ​ေၾကာင္​း ... စတဲ့ စီးပြား​ေရးလုပ္​ငန္​း​ေတြကို ဦးစီးလုပ္​ကိုင္​​ေနသူ.....
သူမရဲ႕ ခ်မ္​းသာႂကြယ္​ဝမႈ​ေတြက ႏိႈင္​းဆ၍မရ... ဒါ​ေပမယ္​့ အဲ့ဒိစည္​းစိမ္​ဥစၥာ​ေတြကို ဘယ္​သူမွမသိ​ေအာင္​.. လွ်ိဳ႕ဝွက္​ထားသည္​.......

Kim Taeyeon:-) အ​ေနအထိုင္​႐ိုး​ေအးၿပီး Tiffany Im ဆိုတဲ့​ေကာင္​မ​ေလးကို တစ္​ဖတ္​သတ္​ႀကိဳက္​​ေနသူ.....ဒါ​ေပမယ္​့ ဟိုက လွည္​့​ေတာင္​မၾကည္​့....

Im Tiffany:-) ရည္​းစားအလြန္​မ်ားၿပီး တစ္​ယူသန္​ တစ္​ဇြတ္​ထိုးစိတ္​ဓာတ္​႐ွိသူ... လိုခ်င္​တာကို မရ ရ​ေအာင္​ယူတယ္​... ဒါ​ေပမယ္​့ သူမလိုခ်င္​ဘူးဆိုရင္​​ေတာ့ ျပည္​တန္​ ပတၱျမားျဖစ္​​ေနပါ​ေစ လွည္​့မၾကည္​့တဲ့ စိတ္​ဓာတ္​မ်ိဳး.....

Im Yoona:-) ငယ္​ငယ္​ကတည္​းက မိခင္​ဆံုးပါးသြားတဲ့​ေနာက္​ပိုင္​း ... ​ေဒၚ​ေလးျဖစ္​သူနဲ႔ အမႊာအစ္​မျဖစ္​သူ Tiffany တို႔ရဲ႕ အုပ္​ထိန္​းမႈ​ေအာက္​မွာ ႀကီးျပင္​းလာခဲ့သူ... လိုခ်င္​​ေလာဘ​ေတြ ​ေဒါသစိတ္​​ေတြ မ႐ွိတဲ့ က​ေလးဆိုး​ေလးတစ္​​ေယာက္​.......

သူတို႔​ေလး​ေယာက္​ၾကားထဲက .......

ခန္​႔မွန္​းလို႔မရႏိုင္​တဲ့... အျဖစ္​အပ်က္​​ေတြ.......




















ဟဲ ဟဲ ... ​ေခါင္​းထဲ အၾကံ​ေလး​ေပၚလာတာနဲ႔ ​ေရးလိုက္​ျပန္​ၿပီ......

မနက္​ျဖန္​မနက္​ Ep 1 တင္​ပါ့မယ္​.....

ဖတ္​​ေပးၾကပါဦး​ေနာ္​........

The Way You Love.... Where stories live. Discover now