39.

39 2 2
                                    

POV. NIALL 

Ondertussen zijn we alweer thuis en veilig ook, gelukkig maar. Kyara is momenteel haar spullen aan het pakken, want gaat morgen voor 1 week naar haar stief zusje Hannah toe. Die heeft ze volgens mij wel echt heel erg gemist! Elke keer als ze een herinnering aan Hannah had, kreeg ze tranen. Maar natuurlijk, dat zou ik ook doen als ik jaren lang met iemand was opgegroeid en eigenlijk gewoon levenslang en er dan achter kom dat het niet mijn eigen familie is, maar dat mijn familie iemand is die fucking beroemd is. Greg en ik zijn samen opgegroeid, en dat vind ik wel echt heel erg fijn, alleen is onze band steeds meer verslechterd. We hebben matig contact maar ja, ik heb gelukkig nog wel veel contact met mijn ouders. 

Wanneer Kyara al haar spullen ingepakt heeft, komt ze naar me toe, en vraagt ze of we samen kunnen slapen. Ik knik, en trek mijn broek en shirt uit en leg die in de wasmand en kom dan bij Kyara liggen die al helemaal onder de deken ligt. Ik hoop niet dat Lotty dit erg vind, en anders, ik houd nog steeds rekening met haar. Ineens bedenk ik me dat we nog heel veel moeten doen voor de trouw dag. 

Kyara valt in mijn armen in slaap, en zegt soms iets zachtjes. Waarschijnlijk gewoon over haar droom. 

Even later voel ik ook hoe mijn oogleden zwaarder worden, en val ik ook in slaap. 



Wanneer mijn telefoon afgaat, al wekker dat ik op moet staan, kreun ik zachtjes. Tot dat ik me bedenk dat ik nog iets voor Kyara ga doen. Ik ga haar verwennen met een ontbijtje. 

Ik stap uit bed, en wen even aan de koude vloer. Ik heb geen zin om wat anders aan te doen, dus ga maar zo uit mijn bed. 

Ik loop naar beneden, en bak de croissanten (A/N hoe spel je dat woord? ) en de andere broodjes. Ik pak ook nog wat thee, en schenk dat voor haar in. 

Als ik alles klaar heb, leg ik het op een bord en het glas neem ik zo mee, en dan loop ik terug naar mijn kamer. 

Als ik in mijn kamer kom, zie ik geen Kyara. Waar is ze?

Als ik een tijdje gezocht heb, hoor ik de douche uit mijn kamer. Gelukkig, ze is dus gewoon aan het douchen. Maar hoe komt ze wakker? Ze wordt nooit zo heel erg vroeg gemakkelijk wakker de laatste tijd. 

Wanneer ze een tijdje later de douche uit komt, en een zalm roze kleur jurkje aanheeft, en haar haar heeft gedaan, geef ik haar ontbijt. 

Ze bedankt me en begint dan aan haar eten. De rest is al beneden, denk ik tenminste, want ik hoorde net verschillende voetstappen. Lotty komt de kamer ingelopen, en wenst me een ¨Good morning Ni¨ en ik zeg daar op ¨Good morning princess¨ waardoor ze gaat giechelen. Wat er best wel schattig uit ziet. 

Wanneer we even later beneden zijn, zit iedereen daar ook aan zijn of haar ontbijt. Katie en Harry zitten ook naast elkaar, terwijl Juul er maar depri bij zit. Ik heb echt medelijden met haar. Ik dacht dat alles goed zou komen tussen Juul en Harry. Maar de fans en de papz zeggen dat Katie en Harry een echte relatie hebben. Normaal geloof ik de papz niet, maar hoe ze samen zijn, begin ik te twijfelen. 

Even later neemt iedereen afscheid van Kyara, want ja, ze is wel een tijdje weg. Ze krijgt van Louis ineens een hele doos chocolade. Okey, ik snap het wel, want ze is dol op chocolade. Louis knuft haar dood, want ja, ik weet niet wie haar meer gaat missen, Valentijn of Louis. Trouwens, nu we het toch over Valentijn hebben, we hebben niks meer gehoord sinds ze zei dat ze iets met met zou gaan doen. Zou ie boos zijn? Ik weet het niet! Ach, laat Kyara er nu maar niet te veel over laten merken, misschien is het wel helemaal niks! Maar ik heb wel mijn gedachtes over Valentijn. Om de dood simpele reden, ik vertrouw hem gewoon niet! 

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu