Loučení a začátek prázdnin

90 2 3
                                    

Pohled Katie:
   Uběhl skoro týden od doby co jsem si s ním začala psát. Je čtvrtek 29.7. 16:00 a já se du chystat na vyřazování naší třídy. Ani bych neřekla že už vycházím základní školu. Je to jako včera, kdy mi moje mamka řekla že se budeme stěhovat a já půjdu na jinou základku. V té době bych neřekla, že s touto třídou prožiju tolik zážitků jak dobrých tak i těch zlích a nebo směšných, nakonec hádat s učitelem hudební výchovy, kdo má pravdu.
     Vytáhla jsem si ze skříně svoje fialové šaty bez ramínek oblékla jsem si je k tomu jsem si vzala černé lodičky, fialové náušnice ve tvaru růží, malou černou kabelku a černé bolérko. Teď už jen stačilo si lehce navlnit mé dlouhé hnědé vlasy a nanést řasenku, balzám na rty se třpitkamy a mohla jsem vyrazit na zámek.( Tady máte jak to přibližně vypadlo až na ty barvy to skoro sedí.😃)

  18:00

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  18:00

  Vyřazování právě začalo a že je spadla nervozita. Nastoupily jsme pořád všechny lidi a ředitel naší školy něco řekl. Teď přišel na řadu nás proslov, básnička, kterou složila Kája a její sestra, rozdání růží a pak už nás jen volaly po jednom a říkali kam jdeme, dostali jsme růži, pamětní list, ročenku a vysvědčení.
 

     Po ukončení jsem se se všemi rozloučila a svým nejlepším kamarádkám jsem řekla, že si napíšeme a někdy půjdeme ven. Hned potom jsem se šla fotit s mojí starší sestrou Jitkou, protože všechny moje fotky už byly vyfocené a pak jsme šli domů.

*******************

   Doma jsem že sebe všechno svlékla a šla do vany. Hned jak jsem se umyla jsem si oblékla své pyžamo, které bylo v podobě něco jako overalu s tématikou Mickey mouse.

 Hned jak jsem se umyla jsem si oblékla své pyžamo, které bylo v podobě něco jako overalu s tématikou Mickey mouse

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned jsem zalezla i s tabletem do postele a pustila si písničky. Během pěti minut mi někdo napsal, podívala jsem se na okénko chatu a trochu se usmála. Byl to Luki.

On: ahoj😘
Já: ahoj😃
On: jak se máš?
Já: smutné a ty?
On: copak? a jak se fajn
Já: asi před hodinou sem se naposledy viděla teď už s bývalou třídou a došlo mi, že už je neuvidím
On: aha
On: ale nebuď smutná určitě je uvidíš a navíc teď jdeš na střední tak to bude zase nová třída 😃
Já: no třída plná holek
Já: to si tak pomůžu 😂 alespoň že budu studovat to co mě baví 😃
On: no tak vidíš😃
On: co budeš dělat zítra?
Já: jedu s babičkou do na tu střední ještě něco zařídit a ty?
On: no já budu spát a pak asi půjdu s kámošema ven
Já: ok
  
Psali jsme si zase asi do jedenácti, ale já pak už šla spát protože zítra brzo vstávám.

****************
  Je sedm hodin ráno a poznám to jen tak, že mi zvoní budík. Vypnu ho tedy, vstanu z postele a namířil si to do koupelny. Vykonám ranní rutinu a jdu si udělat snídani v podobě kafe a müsly s mlékem. Poté jsem si obléknout. Vyberu si trochu potrhané džínové kraťasy, šedé tílko a černý kardigen. Jdu si vyčistit zuby, trochu se nápisům v podobě řasenky a linek a vlasy si rozcestí a nechám si je rozpuštěné. Jdu zpátky do pokoje kde si vezmu tak do kterého dám sluchátka s mobilem, peněženku a vše co potřebuji. Na rty si ještě dám balzám s příchutí jahod a pak si jdu obléknout černé converse boty vezmu klíče a jdu na vlakovou zastávku, kde si koupím jízdenku a čekám.

****************

  Už mám vše zařízené a s babičkou jdeme do cukrárny na zákusek a v mém případě čaj. Bavíme se o všem možném a než přejdeme tak si koupíme ještě zmrzlinu a jdeme na nádraží. Když tam dojdeme koupíme lístky, babička mi ještě koupi pití na cestu a jdeme k vlaku a při cestě domů jsi povídáme.

******

Po příjezdu domů jsem si musela odpočinout na tak jsem si pustila písničky a lehla si na postel, kde jsem poté také usla.

Odpoledne jsem se šla projít po městě a samozřejmě se sluchátky v uších. No ale při mém štěstí jsem nedávala pozor a zakopla jsem. Očekávala jsem tvrdý náraz ale nestalo se tak. Otevřela jsem oči a zjistila  a jsem že mě někdo chytil. Zvedla jsem hlavu a nemohla sem uvěřit tomu koho vidím.

Takže ahoj doufám, že se tato část bude líbit, protože jsem si ji nijak nepřipravovala tak ani moc nevím co za nesmysly tam je:D. Samozřejmě bych byla ráda za názor nebo nějaké rady nebo tak😃😃. Omlouvám se za chyby a kdyštak napište ce se vám na tom nelíbí abych to mohla doladit.😃 A kdyby jste se chtěli na něco zeptat tak klidně můžete.😃
Takže pápá a pokusím se co nejdřív vydat další kapitolu😃😘

Messages, Feelings and LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat