Megérkezünk a kolesz elé és Niallt, meg Harryt pillantom meg.
-Jesszus ezek sátánisták?-kérdi Cameron furcsa fejjel.Igen ő is jött.-Védj meg Angel!!!-bújik el a hugom mögött mire az röhögve öleli meg Cameront. A csomagjaimat otthagyva megyek oda a szöszihez és ölelem meg. Szorosan ölel magához a derekamnál fogva és ad egy puszit az arcomra. Elrejtem a nyakába az elpirult fejem. Egy halk köhintést hallunk a hátunk mögött, ezért szétválunk. Apa szigorú tekintetével találkozunk, mire lehajtom a fejem.
-Jó napot Mr. Carter!- fog kezet apámmal a szöszi.
-Szervusz Niall!- biccent.
-Mrs. Carter!- csókol kezet anyámnak, aki csak vigyorogva néz.
-Szia Niall!- mosolyog anyám. Eskü, Niall teljesen belopta anyám szívébe magát... pedig nem is ismeri!
-Szia Harry!- mosolyog Angel.
-Csá!- morog a fürtös és elhajt a motorjával.Angel
Szomorúan nézek Harry után.
-Szia Angel!- köszön mosolyogva Niall és megölel.-Sajnálom a múltkorit!
-Semmi baj!-öklözök vele.-Niall ő Cameron régi haverom!-mutatom be a fiút.
-Hali!-pacsizik le vele kedvesen.
Felmegyünk a szobába.Cam nálunk lesz egy kicsit.A imádom mintha lenne egy bátyám.
-Toljuk össze az ágyat!-teszi le a holmikat.
-Nem!!!!!-kiabál hirtelen Sky.
-De nem férünk el!Két közepes ágy az egy nagy ágy!-kuncog Cameron.
-Egyezz bele!!-nézek kis kutya szemmel a nővéremre.Bele egyezik.Össze toljuk az ágyakat majd kipakolunk.
Közben meg megbeszéljük ki hol alszik.
Sky szélen,Cam szélen,én meg középen.
Viszont nem értem Harryt....csak úgy sértődötten elment...pedig tudhatná,hogy mennyire szeretem...de gondolom szúrja a szemét Cameron.
Nos beszélek majd Hazzaval.
-A mocis pasi nem tán a barátod?-kérdi az ágyon fetrengő fiú.
-Nem....
-De szeretnéd,hogy az legyen!-kacsint.
-Igen!-húzom a szám.-De biztos nem akar semmit...-legyintek majd én is az ágyra fekszek.
-Elmegyünk sétálni?- nézek Cameronra.
-Mehetünk. Sky, jössz?-néz a nővéremre Cam.
-Szerintem most nem, ha nem baj. Nagyon elfáradtam!- mosolyog Sky
-No para!- vigyorog Cameron. Sky bemegy a fürdőbe, mi meg elindulunk le.
Elmegyünk az SB-be és ott meglátjuk Harryt meg a bandáját.
-Na a szűzikének barátja lett, milyen meglepő!- vigyorog gúnyosan Hazz.
-Hagyd békén!- szól bele Cam.
-Na, megszólalt a bájgúnár!-
-Tudod ki a bájgúnár!- emeli fel a hangját Cameron.
-Cam, hagyd! Nem ér annyit ez a seggarc!- motyogom, mire Harry bandája "húú"zni kezd. Egy nyertes vigyorral húzom ki Cameront. Egyenesen visszamegyünk a koleszba, ahol Sky már az igazak álmát alussza.
Későre jár már...de nem bírom ki.....hiányzik Harry és sajnálom amit mondtam neki.
Felkapom a Conversem és leszaladok.
Magamra nézek és észre veszem,hogy egy fekete selyem nadrág alsó van rajtam,melltartóval meg egy inggel...jól felöltöztem.Vissza fele mennék de meghallom Harry motorjának a hangját.Azonnal felé indulok.
-H-Harry!-megyek oda hozzá.
-Hát te mit koslatsz utánam annyit?-gúnyolódik.
-Kérlek beszéljünk....-motorjának támaszkodik én meg mellkasára rakom kezeimet.-S-szeretlek....-suttogom....félek ki mondani...félek,hogy valami baj lesz.
-És a nyálas gyerek?
-Harry!-kuncogok.-Cameron egy régóta ismert barátom,mintha a bátyám lenne!Nem akarok tőle semmit.Esküszöm neked!
-Jahh...higyjem el?-tol el majd vissza pattan a motorra.Felülök mögé nem érdekelve,hogy mi lesz.
-Mit művelsz?
-Veled akarok lenni....-ölelem át a derekát.
-Kitartó vagy!
-Hát,ha már mondtam neked valami komolyat erre te nem is reagáltál!
-Messzire?-kérdi.
-Igen!-mosolygok.Kis idő után megérkezünk egy számomra ismeretlen helyre.Egy házba.Innen is látszódik a tenger.
-Hol vagyunk?-kérdem mikor leesegít.
-Ez a második menedékem!-mosolyog.
Bemegyünk.Nagyon szép ez a kis ház.
Bemegyünk a hálóba amiből egy erkély nyílik.
-De szép!-ülök ki a székre.
-Az!-állít fel majd leül és az ölébe húz.-Hiányoztál Angyalom!-puszil a nyakamba.
-Nekem is hiányoztál!-fordulok felé fejemmel majd lágy csókot adok cseresznye színű ajkára.Hirtelen feláll majd velem együtt besétál a szobába.Az ágyra fektet,felém kerekedik és úgy faljuk egymást tovább.
A rajtam levő inget lassan leveszi rólam ahogy én is kibújtatom őt fehér hosszú ujjú felsőjéből.Kidolgozott felső testére nézek amin sosem látott tetoválásai mutatkoznak.
-Meddig bámulsz cicám?-kérdi csintalan mosollyalaz arcán.
Leveszi melltartómat és kajánul elvigyorodik.
-Biztos akarod ezt te cica?-hajol fülemhez.
-Igen.-suttogom neki.Pír szökik arcomra mikor eszembe jut,hogy ez alatt az fehérnemű alatt semmi sem takar....idegességem Harry is észre veszi.
-Nyugi....nem kell előttem szégyellősnek lenned!-nyugtat.
Nadrágját kezdi kigombolni,mikor az meg van lerugdossa magáról és újra felém mászik.
Ajkait az enyémekre tapassza miközben bugyimba akassza ujját és elkezdi lehúzni rólam.
Miután ez meg volt a csókunkat meg nem szakítva húzza le alsóját magáról is.
-Biztos ezt akarod?-vállik el ajkaimtól ziháltan.
-Uhum!-bólintok.Ujjainkat összekulcsolja fejem mellett majd lassan belémhatol.
A fájdalmas új érzésre egy kisebb sikoly szakad ki torkomból.
Lassan mozogni kezd mire azonnal felnyögök*****Telefon csörgés*
-Mmm....igen?-veszem fel.
-Hol a francba vagy?Már dél is elmúlt!-hallom meg nővérem hangját.
-Mi?-ülök fel amennyire tudok mert a fürtös ölelő karjai erősen húznak magához.
-Bizony!Lekéstél az órákról...mindegy!Siess vissza!
-Sietek!-sóhajtok.
Elköszönök majd lerakjuk.
Harryre nézek aki békésen alszik mellettem.
-Kellni kellene!-motyogom mosolygós hangon a fülébe.
-Nincs kedvem....-mormogja.-Gyere ide!-húz még közelebb.-Szeretlek!-suttogja a fülembe mire nagyot dobban a szívem.Sky
~másnap
Niallel egész nap együtt lógunk. Azt mondja,hogy szeretné helyrehozni, amit tett. Na meglátjuk,hogy mit fog remekelni... fáradtan megyek vissza a koleszba. A húgom nem tudom,hogy hol van... mindegy, majd jön. Pihenek egy kicsit és tanulni kezdek. Pont az irodalom könyvemet bújom, mikor kopognak. A könyvből fel sem nézve megyek ajtót nyitni. A látogatóm jót kuncog rajtam, mire összecsukom a könyvet és az egyik szemöldökömet felvonva nézek rá.
-Aham, szóval így állunk, Horan!- mondom viccesen.
-Igen, így állunk Carter!- kezd nevetni.
-Na mi szél hozott?- kérdem.
-Sky, beszélni szeretnék veled!- sóhajt majd lehajtja a fejét.
-Mondd!- ülök le az ágyamra.
-Hát tudod...szeretek veled lenni...sokkal jobban érzem magam,ha veled vagyok!Olyankor mindig ugrál a gyomrom.Én szerelmes vagyok beléd!-Ül le mellém, és megfogja a kezem.
Utolsó mondatára nagyot dobban a szívem. Szóval ő szeret engem. Az a helyzet,hogy én is szeretem őt, de sosem voltam jóban az érzéseimmel.
-Niall é-én...- kezdem, mire lehajtja a fejét, és felkészül a legrosszabbra.
-Én is szeretlek...- állok fel, mire csillogó szemekkel néz rám.
-Igen, jól hallottad! Én is szerelmes vagyok beléd. Elég rég óta, csak féltem bevallani. És a bunkóskodásod miatt kicsit eltaszítottál magadtól, amiért egy kicsit még mindig neheztelek, de én is szeretlek...-
Mosolyogva néz rám majd óvatosan megcsókol. Visszacsókolok, mire belemosolyog a csókunkba.
-Legyél a barátnőm!Úgy szeretlek!-térdel le és fogja meg a combjaimat mire nevetni kezdek.
-És, ha azt mondanám, hogy nem szeretnék a barátnőd lenni, akkor mit csinálnál?- nézek le rá nevetve.Ekkor konkrétan mint egy kisfiú eltátja a száját és kétségbeesetten néz rám.
-Csak vicceltem, te bolond! Most vallottam be neked,hogy szeretlek, te meg tényleg elhiszed,hogy nem akarok a barátnőd lenni?- nevetek, mire bedobja a durcit.
-Olyan nagyon komolyan néztél!-kezd kuncogni.-Akkor a barátnőm vagy?
-Nevettem, te dilinyós! És igen!- mosolygok.
-Imádlak!-ölel magához jó szorosan.
-Én is!- ölelek vissza mosolyogva.
-Hali!-jön be a hugom minden romantikát megszakítva.
-Szia Angel!- köszönünk egyszerre Niallel, amin el is nevetjük magunkat.
-Mizujs?-kezd a szekrényében kutatni én meg azon agyalok miért van fehérneműben...monjduk olyan mint egy kis gatya de ez bugyi szóval...
-Semmi. Megint mész valahová?- kérdem, miközben töltök egy pohár narancslevet.
-Igen!-megy be a fürdőbe majd gyorsan átveszi a ruháját.
-Tízre legyél itthon!- vigyorgok, mert tudom,hogy Harryvel lesz.Kérlek komizz!❤️😘😍
YOU ARE READING
I Got You [H.S and N.H ff]
FanfictionBy MiaStoran and SinatraStyles01 -Félek tőlük... -Mert ők...olyanok mint a démonok...