23 éves fejjel, elég sokat gondolok a halálra. Egyszerűen megrémiszt az, hogy egy másik emberen múlik az életem. Ki tudja? Lehet, hogy elüti egy autó és meghalok vele együtt. Vagy elkap valami nyavalyát, és én is belehalok. Szinte lehetetlen megtalálni az embert, akihez kötöttek a szüleim szerint. Ők is keresték, de nem találták. A legenda szerint, ha találkozol azzal, akivel össze vagy kötve, egyből tudni fogod. Valami természetfeletti szarság. Annyit tudtam meg a szüleimtől, hogy egy lányról van szó. Többet nem tud senki. Majdnem egész európát bejártam már, kutatva a lány után. A következő célom Bulgária. Valószínűleg ott sem fogok találni semmit. Megőrjít, hogy bármelyik pillanatban meghalhatok. Mi van ha mondjuk pont valami lánnyal vagyok, akit egy klubból szedtem össze, és szex közben ér a vég? Nagyon gáz lenne. Hallottam olyanról, aki szarás közben halt meg. Halál komolyan. Az életcélommá vált 2 évvel ezelőtt megtalálni azt a lányt, amikor a nővérem hirtelen meghalt. Családja volt. 2 kisfia, kutyák, nagy családi ház, szerető férje, karrierje. És ez mind elszállt egy pillanat alatt, mert a férfi akihez kötötték öngyilkos lett, mert kirúgták a munkájából, mint utólag megtudtuk. Nem akarok így élni, hogy bármikor jöhet a halál. Talán ezért nem volt még komoly kapcsolatom. Nem akarok csak úgy hátrahagyni valakit. Annyi egyéjszakás kalandom volt már, hogy számolni sem tudom. Utólag kitörlöm a lányok emlékezetét, ugyanis szar lenne, ha fény derülne a vámpír kilétemre. A vámpírokat az emberek úgy kezelik, mint a mikulást. Nem létezik. Ezzel rémisztgetik a gyerekeiket a szülők, a horrorfilmek gonoszai is ők, meg persze a csöpögős vámpíros drámáké. Khm Alkonyat. Ki találta ki azt, hogy a vámpíroknak árt a napfény, vagy utálják a foghagymát? Ekkora hülyeséget. Na meg Edward csillogott a napfényben, mintha bekenték volna tömény csillámporral. A nyaki artériámba szúrnék egy kést, ha úgy csillognék mint az a díszbuzi. A vér iránti legyőzhetetlen vágyon kívül, a vámpír lét maga a buli. Imádom, hogy kedvem szerint befolyásolom az embereket, nem öregszem, olyan erős vagyok, mint egy bivaly, és a vámpíroknak van egy különleges, csábító vonzereje is. A lányok imádják, bár fogalmuk sincs róla, miért vannak értem oda ennyire. Az út során rengeteg lányt megismertem. Egy párat még át is változtattam, betanítottam, hogy hogyan éljenek vámpírként. Ha megtalálom a lányt, vele is ezt fogom tenni. Ha nem, hát bulizok egy jót Prágában.
YOU ARE READING
Összekötve
RomanceAmikor egy vámpír megszületik, az életét hozzákötik egy embergyermek életéhez. Ezzel akadályozzák meg, hogy a vámpírok halhatatlanok legyenek, mert ha meghal a személy akit hozzákötöttek, ő is meghal. Az embergyermek és a vámpír nem ismerheti egymás...