~2~

242 27 4
                                    

Chanyeol PoV.

-Baekhyun, hát te? -nagyon meglepődtem hogy itt futunk össze, de megérte. Nagyon jól nézett ki, mert ki volt festve. Mikor dolgozik akkor is ki van sminkelve de nem ennyire.

-Barátom szülinapját jöttem ünnepelni! -mosolygott rám.
Kicsit szomorú lettem, mert nem tudtam hogy, érti a BARÁTot!

-De akkor, miért ülsz itt egyedül? - kérdeztem kissé túl szomorúan. Ezt tényleg tudni akartam mert, ha a barátja szülinapja miatt van itt akkor, miért egyedül?! Szóval, logikusan kérdeztem.

-Jajj most miért vagy ilyen durci? A pasija most jött meg a haverjaival. Az egyiknek be akar mutatni mert, szerinte össze illenénk! -ah most már boldog vagyok! Nem szerelmileg a barátja. De azért az nem tetszik hogy, be akarja valakinek mutatni. Már kiszemeltem magamnak.

-Nem iszunk...valamit? -huhh alig mertem megkérdezni. Közben azon gondolkodtam, vajon bejön majd neki az az ember aki majd bele lesz neki mutatva.

-De, szívesen! Te fizeted! -mosolygott rám. Ki tud ennek ellenállni? -Csak azért mert, LuLunál van a pénztárcám. -vigyorgott rám ezer wattos mosolyával!  Tökéletes! A név hallatán elgondolkodtam.

-LuLu? -néztem rá kérdőn. A barátja lehet hogy, Sehun bambija? A haverjaival jött, velünk. Meséltem neki is Baekhyunról, lehet nekem akarja bemutatni? Nem, biztos egy másik LuLuról van szó.

-Igen, LuLu. Luhan! A kínai barátom! -ez csak vicc ugye??  Hihetetlen, komolyan ugyan arról a Luhanról van szó.

   Mintha valaki ott fent hallotta volna a gondolataimat, mert egy szempillantás alatt ott termet mellettünk Sehun szerelmével az oldalán!

-Oh, Baekkie!  Vele akartalak össze hozni! -mutogatott rám, kissé ittasan. Rá néztem Baekhyunra és az arca vörös árnyalatot vett fel. 

~~~~•~~~~

Baekhyun PoV.

  Komolyan pont Chanyeollal akart össze boronálni? Olyan sokat volt már a kávézóban hogy, kicsit, jó nagyon, megtetszett!  Mindig én vettem fel a rendelését! Volt hogy, Junsu akart hozzá kimenni, de mindig meg előztem.   Nem hiszek a szerelem első látásban, de ezt nem tudom mivel meg magyarázni.
    
   Nagyon vörös lett az arcom! Luhan semmit nem mondott a kiszemeltről. Chanyeolra néztem aki ugyanúgy meg volt lepődve mint én. 

-Öhm Baekhyun, minden oké? -nézett rám Luhan. Meséltem neki Chanról, de ő nem mondta hogy, ismeri.

-Semmi, én kimegyek a mosdóba...-dadogtam össze-vissza. Gyorsan eliszkoltam mellettük, majd a berohantam a WCre.
  Mérges vagyok Luhanra! Ilyen kellemetlen helyzetbe hozott. Most a Füles mit gondolhat rólam? Lehet nem is tetszek neki, honnan tudom egyátalán, hogy meleg?  Nem látszik rajta, mondjuk reggel olyan szemekkel nézett rám. De lehet csak le akart koptatni.
  Megmostam az arcomat, majd nagyot sóhajtva mentem vissza a fiúkhoz.

Luhan aggódva nézett rám, Chanyeol kíváncsian méregetett!


Figyelmen kívül hagyva őket mentem a bárpulthoz végre innit kérni. Egy erősebb whiskyt kértem, egy perc múlva már italomat húztam le. Ezután kértem még több whiskyt és vodkát. A többiek nagy szemmel néztek rám, gondolom nem értették miért iszok ennyit. De el akartam felejteni az előző hetet mikor Jonghyun szakított velem és az előbbit is.

Még mindig leszarva őket mentem táncolni. Nem szeretek részeg lenni, de őszintén ez részegen már mindegy! Még vissza néztem rájuk és láttam hogy, ők is vedelnek, majd bevetettem magam a tömegbe.

(Hát itt kész lettem! Elég gyorsan kész lett úgyhogy remélem van aki örül neki!! Remélem tetszett! Próbálok sietni a következő résszel, de már elkezdtem úgyhogy gyors leszek

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(Hát itt kész lettem! Elég gyorsan kész lett úgyhogy remélem van aki örül neki!!
Remélem tetszett! Próbálok sietni a következő résszel, de már elkezdtem úgyhogy gyors leszek. De mostanában belejöttem az írásba szóval gyorsan kész lesz. Kommenteljetek és Vote-oljatok!!)

Véletlenből Szerelem Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang