chyba jesteś tą cassiopeią

47 7 1
                                    

Wyobrażasz sobie mówić na wszystko TAK? Wyobrażasz sobie o ile życie stałoby się piękniejsze i ciekawsze? Widzisz to? Dostrzegasz magię tego słowa i jego siłę? Odpowiedz TAK, bo od teraz mówisz TAK na wszystko. 

Sylwester to noc pełna magii, wtedy może wydarzyć się z pozoru niemożliwe, czary staną się rzeczywistością, napisze do Ciebie od dawna zapomniany przyjaciel, a na pocałunek o północy zjawi się miłość Twojego życia. 

Sylwester- noc robienia głupot, których żałujesz cały rok, noc mówienia o rzeczach, o których nigdy byś nie mówił, noc prawdy i zwierzeń. W tych chwilach przytulasz się do nieznajomych i płaczesz na ramieniu jakiegoś chłopaka, którego znasz od kilku minut.

Sylwester? To podobno początek nowego życia. Wszystko zostawiasz za sobą, a świat daje Ci czystą kartkę.  Wykorzystasz to?

  ✨  

- Pytanie czy wyzwanie?

Oczy wszystkich zebranych na podłodze, w małej kuchni skierowały się na drobnego chłopaka o krótkich włosach w kolorze miodu akacjowego. 

- Wyzwanie. - Odparł niepewnie i spojrzał w błękitne oczy osobie, która zadała pytanie. - No dalej, czekam. 

- Do końca tego dnia na wszystkie pytania musisz odpowiadać TAK. Czyli za 5 godzin Twoje wyzwanie dobiega końca. 

-  Żartujesz sobie ze mnie? - Spojrzał w oczy wszystkich znajomych, w poszukiwaniu jakiegokolwiek ratunku, lecz dostrzegł jedynie podekscytowanie. - Dobrze. 

- W takim razie zaczynamy. 

✨  

Gdy ktoś jest w liceum, przez jego głowę przemyka milion różnych myśli, które nigdy nie powinny wyjść na światło dzienne, również ma tysiące pomysłów, które nie powinny być zrealizowane. Kiedy dostaje szanse na puszczenie z wodzy wyobraźni, poziom szaleństwa nie ma tutaj granicy. Tak samo było u tej grupki młodych ludzi, którzy uciekając przed policją weszli do obcego domu, a to wszystko przez jedno TAK, z pozoru tylko trzy litery, lecz niosące ze sobą niezwykłą moc. 

  ✨  

- Powiedz mu o co chodzi i dlaczego tu jesteśmy. - Najstarszy zwrócił się do brązowookiego. - Wiesz, że i tak nie możesz odmówić. - Ten westchnął zrezygnowany i zwrócił się do mężczyzny w za dużej, pomarańczowej bluzie i w włosach w kolorze moreli. 

- Dzień dobry, w sumie to dobry wieczór, pewnie zastanawia się pan, dlaczego jakaś grupka nastolatków stoi teraz w pańskim salonie. No tak, wie pan, jest sylwester, a ja muszę odpowiadać na wszystko TAK. Tym sposobem pocałowałem wszystkie dziewczyny jakie spotkałem na swojej drodze, zabrałem czapkę kucharzowi przebiegając przez restauracje goniący przez kelnerów, kupiłem pięćdziesiąt litrów wódki, skoczyłem do rzeki, powiedziałem księdzu, że uprawiałem seks z prostytutką, a także, że homoseksualizm nie jest wcale grzechem i ukradłem cały wózek słodyczy, który stoi u pana w ogrodzie. Stało się to w przeciągu pięciu ostatnich godzin. No i goni nas policja, koniec. 

Nieznajomy z iskierkami w oczach wpatrywał się w chłopaka o włosach w kolorze miodu i jedynie przytaknął. Po chwili poszedł do kuchni, z której dobiegł jego głos. 

- Chcecie szampana? W końcu za siedem minut sylwester.

  ✨ 

Dziesięć 

Oczy dwójki nieznajomych spotkały się ze sobą 

Dziewięć 

Dostrzegli w swoim spojrzeniu gwiazdy, których nigdy wcześniej nie widzieli 

Osiem 

Na ich twarzach zagościł lekki uśmiech niepewności

Siedem 

W ich umysłach kłębiły się wszelkie niewypowiedziane myśli i sekrety, które marzyły o tym, aby ujrzeć światło fajerwerków 

Sześć 

Myśleli o ogniach, które wybuchały w wnętrzu ich duszy 

Pięć 

Zastanawiali się, czy ich ciała doskonale do siebie pasują 

Cztery

Chłopak o włosach w kolorze moreli poczuł delikatny dotyk na swojej dłoni 

Trzy 

Chłopak o włosach w kolorze miodu akacjowego poczuł drżenie swoich ust  

Dwa 

Może warto mówić TAK 

Jeden 

- Mogę Cię pocałować 

Zero 

- TAK 

  ✨  

- Przecież był koniec zakładu, dlaczego to zrobiłeś? - Wszystkie oczy zwróciły się w stronę uśmiechniętego chłopaka. 

- Zrozumiałem, że TAK jest odpowiedzią. 

Brązowooki odwrócił się i pobiegł w stronę chłopaka w za dużej bluzie, a po chwili ich delikatne dłonie złączyły się tworząc idealną jedność. 












tak, chcę na wszystko ospowiadać tak 

Tak jest odpowiedzią » one-shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz