Bölüm 3

451 37 24
                                    

  James'ten
  
   Tekrar telefonuma baktım. Lily hala engeli kaldırmamıştı. Daha fazla telefonun başında beklemenin anlamsız olduğunu düşündüm. Telefonu cebime koyup, bizimkilerin yanına ilerledim.

   "Hey Çatalak Lily engeli kaldırmış mı?" dedi Peter. Remus ve Sirius da meraklı gözlerle bana bakıyorlardı. "Hayır Pete hala kaldırmamış." dedim yalan söyleyemezdim ya. Peter tam ağzını açmış birşey diyecekti ki Remus onu bakışlarıyla durdurdu. Sirius elini omzuma koyup "Cidden James bende kadınları anlayamıyorum. Duyduğuma göre Molly Prewett, Arthur Weasley'den yine ayrılmış."

  Bu cidden ilgi çekiciydi."Yine mi?"dedim. Remus ise"Evet neredeyse bir hafta içinde bu 27 oldu." dedi. Tamam fazla olduğunu biliyordum. Ama bu kadar da değil yani. Peter da"Hey diyorum ki yarın Slytherinliler'e bir sürpriz hazırlayalım. Hatırlasanıza geçen hafta bizim binada ki herkeste kızılcık  çıkmıştı." dedi. Evet herkeste çıkmıştı yalnız bizde çıkmamıştı. Bunun nedeni o sırada mutfakta yemek aşırmakla meşgul olmamızdı.

Sirius,Peter ve ben birbirimize zafer edalarıyla bakarken Remus her birimize "Asla pes etmiceksiniz di mi?" bakışlarını yolluyordu. Biz orada birbirimize bakarken bir anlığına telefonumu elime aldım. Mesajlarım zambağıma gitmişti. Meraklı zambağım dayanamayıp engeli kaldırmıştı. Telefonu her birine sırayla gösterirken kahkaha atmaya başladık. Ta ki Mcgonagall'ın gelip hadi yatın artık demesine kadar. Her birimiz yataklarımıza yatmıştık. Sirius telefonumun elimde olduğunu görünce "Mesaj atacaksın değil mi?" dedi. Bense sırıtarak"Evet"dedim. Ve telefonumu açtım. Sirius'a tekrar baktığımda arkasını dönmüş olduğunu gördüm. Pete ise horuldayarak uyuyordu. Remus da kitabını okuyordu. Telefonumu açtım ve Lily'e mesaj attım.

Budala Bilinmeyen:Seni cidden çok seviyorum Lily.

_______________________________________

Bir sonraki bölümde görüşürüz.

  

Bir Evans Potter Oluyor :  Lily Evans Potter//ASKIDA//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin