2. | Nala

1.6K 60 0
                                    

Ahogy megfordulok, az arca alig pár centire van az enyémtől

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ahogy megfordulok, az arca alig pár centire van az enyémtől. Hatalmas mosolyt villant rám, közelebb húz magához, és a teste lassan felzárkózik a ritmussal. Én meg csak állok ott, és nézem, ahogy ez a szőke lány csukott szemmel dörgölőzik hozzám. Igen, kicsit sem kínos.

Észreveszi, hogy nem mozgok vele együtt, és fültől fülig érő vigyor ül ki az arcára. Közelebb húz magához, és a fülembe súgja.

- Táncolj velem! - a hangja alig ér el az agyamig, teljesen lefagyok attól, ahogyan folyamatosan belemászik az aurámba.

A kezeit a derekamról a csípőmre csúsztatja, és mozgatni kezdi, épp úgy, ahogyan ő mozgatja a saját testét. Elszakítom a tekintetem az övétől, és végignézek rajta. Testhez simuló, világos színű ruhát visel, nem igazán tudom megmondani a színét a neonfények miatt. A ruha a combja közepéig ér, felfedve a hosszú, magassarkúval megnyújtott lábait. Ölni tudnék azokért a lábakért. Az enyémek csámpásak, és kövérek.

Az ujjai a államat fogják, majd óvatosan nyomja, hogy felnézzek rá. Újra rám mosolyog.

- Gyerünk! Láttam, hogy tudsz táncolni. Nem harapok! - nevet halványan.

Egy gyorsabb dal indul el, amitől ő felgyorsít, és én is követem. Látván, hogy kezdek feloldódni újra közelebb húzódik, és úgy táncolunk egyre felszabadultabban.

Pár perc alatt elveszítem az eszem, és tombolok a zenére. A legjobb dalokra táncolunk, ugrálunk, twerkelünk, egymásba kapaszkodva dülöngélünk, és hatalmasat nevetünk, miközben mindenkinek nekimegyünk körülöttünk.

Nem is tudom, mióta táncolunk, és úgy érzem sosem akarok megállni, de ő megfogja a kezem, és elkezd kifelé húzni a tömegből. Nem ellenálok, túl nehéz lenne.

Egyenesen a pulthoz vonszol, és leültet az első bárszékre amit találunk, majd közel húzza a mellettem lévő széket, és ő is lehuppan rá. Olyan könnyedén mozog, mintha felhőkön ugrálna. Hogy csinálja? Én is felhőkön akarok lépkedni.

- Tetszik, amit látsz? - ránt ki a merengésemből a hangja.

- Mi? - érzem, ahogy belepirulok a szavaiba. Ez a lány állandóan zavarba hoz. Abbahagyhatná.

Látom, hogy mondani akar valamit, de a kedves pultos lány hamarabb szólal meg előttünk.

- KC! -kiabálja vidáman, és látom,a hogy felcsillan a szeme.

- Szia Hadley! Segítsd ki a legjobb barátnőd, és önts nekünk valami jó erőset! - a lány, - vagyis Hadley - rám néz, és elmosolyodik.

- Nem hiszem, hogy ő szeretni fogja az erőset.

- Miért? - KC arca kettőnk között cikázik.

- Egész éjszaka koktél ivott. - mondja nevetve Hadley, KC reakcióját látva.

New York utcáinWhere stories live. Discover now