18. Kapitola

1.2K 77 4
                                    

"Liame ? " řekla Em a tím mě i probudila .

"Ano Em ? Je ti už lépe ? A napij se " řekl jsem a podal jí hrnek teplého čaje . Ona ho přijala a napila se . Poté znovu usnula . Byl jsem rád , že odpočívá .

Šel jsem do koupelny a namočil jsem hadr , který jsem následně dal Em na čelo .

Asi tak po dvou hodinách jsem vyměnil Emm mnohokrát studený obklad . K ránu , kdy jí teplota neustále stoupala jsem vyndal ze skříně dost teplou mikynu . Oblékl jsem  jí a navlékl jí to . Popadl jsem jí co nejopatrně a nesl jí v náruči přes celý tábor na parkoviště , kde jsem měl zaparkovaný auto . Položil jsem jí na místo spolujezdce a sám si sedl na místo řidiče . Zapnul jsem nám pásy a i když mě bylo teplo , tak jsem zapnul topení . Nedovolil bych , aby mi moje princezna umrzla .

Dojel jsem do nemocnice a zas jí vzal do náruče . Donesl jsem jí k lékaři , který jí skontroloval a nakonec prohlásil , že si pár dní pro jistotu poleží tady v nemocnici . Nějaký sestřičky mi jí vzaly . Měl jsem dovoleno jí pak navštívit . Tedy jakmile bude vzhůru a po ještě nějakých vyšetření . Posadil jsem se na lavičku před jejím pokojem a byl na mobilu . Napsal jsem klukům , aby mě nehledaly a ani Emm.

Pohled Emmy :
Probudila jsem se v bílém pokoji . Ihned jsem si uvědomila , že jsem v nemocnici . Chtěla jsem vstát , ale šíleně se mi zamotala hlava takže jsem si raději lehla a během chvilky přišla sestřička s nějakým nemocničním jídlem . Řekla mi , že vše musím sníst . Pak odešla , ale dveře se ani nedovřely a dovnitř přišel Liam . Věděla jsem , že teď už tomu neuteču . Neboly tomu , aby mi řekl to , co mi už nějakou dobu chce říct .

" ahoj " usmál se a posadil se vedle mě na židli .

"Ehm ahoj " šeptla jsem a znechuceně se dívala na nemocniční stravu.

"Sněz to zas tak hrozný to nebude " uchechtl se .

"Tak si to sněz " řekla jsem a podala mu tác .

"Notak Em " povzdechl si .

"Měly by jsme si promluvit . Opravdu to není tak jak to všechno vypadalo " řekl a chtěl mě pohladit po ruce , ale já jí ucukla .

"Liame viděla jsem svoje , opravdu nechci , aby jsi mě něco vysvětloval "

"Ale - " chtěl pokračovat , ale já ho vyrušila "žádné ale "

"Em miluju tě " řekl a podíval se mi do očí . "Jo jasně " řekla jsem ironicky.

"Myslím to vážně "

"Už tomu nevěřím po tom co jsi mě podvedl spíše podváděl . "

"Sakra nemůžeš na chvíli být sticha a vyslechnout mě ? " řekl naštvaně .

Tábor / One Direction Kde žijí příběhy. Začni objevovat