23.Štastný Konec

370 16 4
                                    

,, Co? "zeptala jsem se,, Chci se ti omluvit, byla jsem sobec" v očích měla slzy, ale dále pokračovala,, Kvůli mně byl Bax takový, ale vím jak moc rád a ještě jsem přišla o svého přítele, kéž mi odpustíte "já ji šla obejmout,, To nic sestřičko, všichni děláme chyby" jakmile jsem tohle řekla tak pošeptala,, Děkuji sestřičko a tady máš můj dárek"dala mi klíčky od auta, ale já jsem to nemohla přijmout to je přece její nové auto(sice bylo v opravně, kvůli brzdam) tak jsem jí poděkovala,, Mám pocit, že Klára není jediná, kdo ti chce něco říct"řekl Radek, vedle mě stal Štěpán a začal mluvit,, Taky se ti chci omluvit... ",, Za co?" jsem ho prerušila,, Žárlíl jsem "teď jsem nevěděla co říct spadl mi kámen ze srdce ,ale když jsem chtěla něco říct tak mě přerušil,, Gabi jsi nejkrásnější holka, kterou znám a miluju ",, tebe taky" jak jsem to řekla tak se ke mně přibližoval a všichni křičeli,, Pusu!, pusu! "tak jsne si dali pusu, byla skvělá, ale trvala jen pár vteřin a pak mi dal dárek Iphone7S,prý jako omluvu a chtěl abych to přijala a já po něm skočila. Pak mi dál dárek,, Teď se to zrovna hodí " bylo to tričko.

,, To sis mohl odpustit "řekl Štěpán, Pavel se smál a jsem ho objala(málem spadl:D)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, To sis mohl odpustit "řekl Štěpán, Pavel se smál a jsem ho objala(málem spadl:D). Na oplátku jsem se smála já, v šeptu jsem mu řekla,, Jsi nejlepší," (mám nové tričko), jak jsem mu poděkovala tak i ostatní mi dávali dárky. Většina z dárků bylo:šperky, víno a bonboniéra nebo drobnosti . Potom jsme začali všichni slavit a hlavně pít.
#Radkův pohled#
Dal jsem Klaře pusu a za to co udělala je skvělá jako vždycky. Gabča se bavila se Sárou a sám jsem nemohl uvěřit, že si konečně House našel holku. Jelikož jsem už tady všechny znal tak jsem měl jsem přehled, ale někteří se někam zatoulali. Vendy a Ment někam zalezli, Eliška si povídá s Radym a Jurexem, House zase něco pije a Pavel dělá blbosti s Míšou,, Pavle nepí moc"řekla Gabča , ale Pavel ji chtěl ujistit ,, Ale vždyť znáš ",, No právě"  odpověděla se smíchem a nabízela dort, ještě zbyly dva kousky. Šel jsem se podívat jestli není Honza s Vendy v mojí posteli Uff to jsem si oddychl. Jakmile jsem se vrátil tak Štěpán někam zatáhl Gabču.
#Štěpánův pohled#
Řekl jsem Gabči ať jde za mnou ona to přijala tak jsme zašli do cukrárny a pak do kina na Kruhy(horor). Při sledování filmu jsem si brál popcorn a pak jsem ucítil její ruku bylo to nádherný okamžik, oba jsme se krmili popkornem a nevnímali jsme film. Po skončení filmu jsme se procházeli po parku a Gabča se o mě opřela.

Pusťte si prosím tuhle písničku hodí se to k tomu.
Byla tak sladká její oči se odrážejí v měsíčním svitu a pak jsem si začínal vzpomínat na to naše setkání a na nás jak jsme spolu zravili čas a pak jsem ji začal vášnivé líbat. Naštěstí jí to nevadilo pak jsme si sedli a začali jsme si povídat, ale pak jsme šli domů, po cestě jsme se drželi za ruce. Došli jsme domů všichni byli v obýváku tak jsem využil příležitosti a odnesl jsem Gabču do mého pokoje a ano konečně můžu využit svůj kondom, začali jsme se líbat a nakonec jsme oba skončili nazí, ale na tuhle noc nikdy nezapomenu. Ráno jsem ji dál pusu je prostě skvělá.
O dva roky pozdějí
#Můj pohled#
Chodím už dva roky se Štepanem a bydlíme spolu. Každý den když vstanu tak mu přinese snidani do postele (pokud se mu chce vstávat :D). Toho dne mi bylo špatně a po testu jsem zjistila, že jsem těhotná, zatím jsme nevěděli jak dítě pojmenovat. Moje rozhodnutí bylo když měl Pavel narozeniny a jak jsem to oznámila, že jsem těhotná tak všichni mi gratulovali. Štěpán chtěl ať to dítě pojmenuju já, ale nechce aby to byl Štěpán (další Štěpán Buchta:-)),, Jak se bude jmenovat? "zeptal se Radek,, Bude se jmenovat po úžasným člověku, bude se jmenovat Pavel". Z Pavla zářila radost, ale zase si rýpl,, Co když to bude holka? ",, Tak to bude Pavla" zasmála jsem se. Na tohle si pamatuji. Teď se starám se Štepanem o malého Pavla, z Míši je teď Mikešová a Radek s Klárou taky čekají dítě, já myslím, že je to šťastný konec.
Máme tu šťastný konec:-)
Jsem moc ráda, že to je někdo čte a za každý hlas a přečtení budu moc ráda. Napadlo udělat jako bonus 15+,ale to je na vás a to je za vše tak zatím u další knihy ;-)

 Napadlo mě udělat jako bonus 15+,ale to je na vás a to je za mě vše tak zatím u další knihy ;-)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

#moje tapeta=solená trojka:-D

Přátelství nebo vysněná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat