Gözüme çarpan güneş ışıkl... Ne! Hayatımda ilk defa alarm sesi dışında bir nedenle uyandım. Banyoda rutin işlerimi yaptım. Okul formalarımı giyip aşağıya indim. Görünüşe göre canım abilerim(!) hala uyanmamış. Mutfağa girip kahvaltıyı hazırlamaya başlamalıyım. Tavayı çıkartıp içine yumurtaları kırdım...
🍳🍳🍳🍳
Zilin çalması ile sesli bir şekilde "oh." çekince gözler bana döndü. Herkese ne var bakışı atınca önlerine döndüler. Çantamı hızlı bir şekilde toplayıp sınıftan çıktım. Bahçe koyun sürüsü gibi öğrenciler ile doldu. Saniyesinde. Hızlı adımlarla okul bahçesinden çıktım. Biraz ilerledikten sonra. Takip ediliyormuş gibi hissettim. Adımlarımı hızlandırdım. Evin çatısı gözüktü. SONUNDA. Boynumda bir nefes hissetmem ile donup kaldım. "Naber tarla faresi?" Duyduğum ses ile rahatladım. Daha deminki endişe ve korku kanatlanıp uçuverdi.
Arkamı dönüp önce koluna vurdum öküzün. Sonrada kocaman sarıldım. "Abilerin en yakışıklısı bir daha bunu yaparsa sanırım Ateş abi olarak kalıcak." dedim. "Tamam tarla faresi. Bir dahakine daha az korkuturum." dedi. "ÖKÜZ." dedim. Ve koşar adım yoluma devam etmeye koyuldum. Ya bu çocuk beni delirticek.
Eve girip çantamı ayakkabı dolabının önüne attım. Salona geçip koltuğa yayıldım.
Alp abim yayıldığım yerden bacağımı alıp diğer bacağımın üstüne attı ve oturdu. Yaptığı şey benim bacak bacak üstüne atmama sebep oldu ve alp abimin kızgın sesine maruz kaldım.
"Lan! Büyüklerin yanında bacak bacak üstüne atılmaz! Terbiyesiz indir o ayakları!"
"Abi sen bö-..."
"Bak bide karşılık veriyor. Terbiye alamamış bu. Cık cık cık.".
"Abi senin son kullanma tarihin geçmiş. Ya acaba seni buzdolabına mı koymamız gerekiyordu."
"Sus kız. Çok biliyon sen. Geni bozuk."
"Abicim genlerimiz aynı." dedim. O sırada Ateş abim telefonun nihayet bırakıp yanımıza oturdu. Alp abim "İşte o gen bozukluğu sadece Ateşe ve sana yansımış. Hayat işte ne olacağı belli olmuyor."dedi.
"ABİCİĞİM sen ne zaman rolünü bana deverettin?" Demesi üzerine bir kahkaha patlattım. Abi kelimesini Alp abimi sinir etmek için kullandığını biliyordum. Alp abim "Sen kime abi diyon lan."
"Büyüksün abi."
"Ulan."
Koşarak üst kata çıktılar. O sırada can abim geldi. Cansel ablamı da getirmiş. Koşarak boynuna atladım. "Ablam da gelmiş hoş gelmiş." dedim. Dediği şey şok geçirmeme ve "Oha." diye anırmama neden oldu.
"Artık yengem desen daha iyi olur." Dedi ve sağ elindeki kocaman tek taşı elinde sallarken anlık kalp krizi geçirdim. "Yengemm." diye bağırıp boynuna atladım. Abimgil (Cem abim, Ateş abim, Alp abim ve Dolunay ablam) geldi. Cansel ablam tek taşını gösterdi. Dolunay ablam yani Cem abimin eşi Cansel ablamın boynuna atladı. Ateş abim "O zaman bu akşamı kutlamaya ne dersiniz gençler. Hadi bu geceyi dışarda geçirelim." dedi. Bende "Ben dünden hazırım." dedim ve diğerlerinin onaylayıp onaylamadığın baktığım da Cem abim "hadi hazırlanın." dedi. Merdivenleri koşarak çıktım. Bu gece çok eğleniceez.
Bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişinizdir. En yakın zamanda görüşmek üzeri.
440 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABi
Genç Kurgu-Suu! +İvit abi. -Etek giymeyi unutmuşsun. +Ha.!? -Etek giymeyi unutmuşsun diyorum. +Ama ab... -Sus ve yukarı çıkıp adam akıllı giyin. +Of abi ooooooof. -Sanırım Cem abime söylememi istiyosun. +Aa aşk olsun olur mu hiç öyle şey ben hemen üstümü değ...