James'ten
Saçkazanları ve kızılsaçanları yanımıza almış Slytherin yatakhanesine doğru ilerliyorduk. Dün Sirius Slytherin'li bir kızdan şifreyi almıştı. Biz kızlar yatakhanesine giremeyeceğimizden yanımızda Dlany vardı. Zambağıma sormuştuk ama kabul etmemişti. Slytherin ortak salon kapısına gelmiştik.Sirius kapıya parolayı söylerken biz biri geliyormu diye kontrol ediyorduk. En sonunda kapı açılınca direk ortak salona daldık. Sirius ve Peter koltuklara yumulmuşlardı. Remus eliyle susun işareti yapıyordu. Bense koltuklara gömülmüştüm. "Cidden iyiymiş ya burası. Ara sıra gelelim." Diyen Sirius'a cevabı Remus verdi."Pati daha geçen hafta buradaydık. Ve Merlin aşkına sessiz olun uyanacaklar. Dlany ise göz devirip" Lily haklıymış cidden çok budalasınız." dedi. Peter ise " Hadi çocuklar şu işi bitirip gidelim midem bulandı." ben dayanamayıp "Yoksa Dlany den mi Kılkuyruk?" Dlany kaskatı kesildi. Hadi ama Dlany'nin Peter'dan hoşlandığını biliyorduk. E Peter da onu seviyordu. Ne diye uzatıyorlardı ki.
Zambağım beni sevse....
"Hadi çocuklar şu işi halledelim." Diyen Remus elindeki kızılsaçanların ve saçkazanların bir kısmını Dlany'e verdi. "Dlany unutma her yatağa her birinden birer tane."dedi Sirius. "Tamam ben çıkıyorum." diyen Dlany'nin kızlar yatakhanesine çıkışını izledik. Ardından Peter bana döndü"Çatalak Dlany'nin yanında bir şey diyemedim ama neden öyle dedin ki?" "Hadi ama Kılkuyruk Dlany'nin seni sevdiğini biliyoruz. Hemde bu platonik değil." Peter 7 saniye düşünüp dediğimi anlayınca omzuma bir yumruk geçirdi. Bende sırıttım. Erkekler yatakhanenine girmiş her yatağa birer tane bırakmıştık. Ama Sümsükus'a 3'er tane bırakmıştık. İşimiz bitince hızlıca yatakhaneden çıktık. Dlany çoktan işini bitirmiş, kapının kenarında bizi bekliyordu. ''Çok şükür geldiniz bir an orada uyuduğunuzu sandım.'' dedi. ''Hadi çabucak gidelim oyalanmanın gereği yok.'' dedi Remus.
O an Sirius bana baktı. Bende ona. Sanırım ikimizde aynı şeyi düşünüyorduk. Peter,Remus ve Dlany' e dönerek,'' Kılkuyruk, Aylak, Dlany siz gidin biz biraz sonra geliriz''dedim. Remus ne yapacağımızı anlamış gibiydi. Peter boş gözlerle bakıyordu. Dlany ise umursamaz bir tavır takınmıştı. Remus, Dlany ve Peter'a dönerek '' Hadi biz gidelim.'' dedi. Onlar gittikten sonra biz erkekler yatakhanesine doğru ilerledik. "Sen Malfoy'u hallet ben Sümsükus'a bakarım." dedim. Sirius sol tarafa doğru ilerledi. Bende sağa doğru. Onun yatağına geldim ve elimdeki iple ve iyi bir büyüyle ayaklarını bağladım. Cidden derin bir uykusu vardı. İşimi bitirince Sirius'a baktım. O da bitirmiş yanıma geliyordu. İşimiz bitince Slytherin ortak salonundan çıktık. Telefonumu elime aldım ve mesaj attım.
Ukala Bilinmeyen: Yarın Slytherinliler'e gülmekten ölebilirsin.
Zambağım: Demek ki Gryffindorsun.
Ukala Bilinmeyen: Ya değilsem??
Zambağım: Eminim Gryffindorsun çünkü bunu yalnızca Gryffindorlular biliyordu.
Ukala Bilinmeyen: Ya bir Gryffindor benim cazibeme kapılıp bana söylediyse??
Zambağım: Cidden çok ukalasın bilinmeyen.
Telefonda ki son mesajı görüp kapattım. Ve sırıttım. Yarın çok eğlenceli olacaktı.
_______________________________________Bir sonraki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Evans Potter Oluyor : Lily Evans Potter//ASKIDA//
Nonfiksi''Gülü seven dikenine katlanır James'' ''Sorun da orada o gül değil o bir zambak.'' *Kurgu Olmayan #566 *Kurgu Olmayan #530 *Kurgu Olmayan #505 *Kurgu Olmayan #285 *Kurgu Olmayan #246 *Kurgu Olmayan #207