Ma trezesc somnoroasa,ma uit la ceas si e ora 5 dimineata si brusc ma lovit foamea,cobor silentios scarile si ce vad jos e ciudat,Zayn in boxeri dansand pe Despasito,arata bine dar ce cauta aci si de ce nu are haine pe el!?coninui sa cobor scarile si cand ma vede imi zambeste inocent si sf acopera.
-Despasito,hă?
-E tare,melodia asta ti-a luat fata,stii?
-Eh..tot tare e.Asa am venit pentru..pentru nimic,acum imi e somn,pot dormi cu tine?
-Ai iubita,baiete,dar ok,sa-ri tii mainile acasa .
La ora 12
Ma trezesc odihnita fara print langa mine,ma ridic si merg vioaie la dulap de acolo imi iau blugi negri taiati in genunchi,un tricou tot negru, botine negre si o bandana rosie.Bat la usa si nu se aude nimic asa ca intru si imi pun mainile la ochi,mi le dau incet jos si incep dusul.Ma sterg cu un prosop nu prea moale si ma imbrac cu hainele,arat ca Harry.Ies din camera si cobor scarile si jos ii vad pe cei 5 fantastici cu printeda Kiiara.Ma pun langa Tommo care imi zambeste cald,ii zambesc inapoi.
-Despre ce vorbeati inainte sa vin?il intreb pe Louis.
-Habar n-am,parca si-ar inventat limba lor,eu doar dau din cap si spun adevarat.
-Asta e Louis al meu.
-Ati inteles?intreaba Niall.Iar eu ma stramb.Off..in seara asta dam o petrecere.Cine se duce la cumpaeraturi?intreaba Niall zambind.
-Nu eu,spun toti inafara de mine si Louis.
-Perfect,duceti-va la cumparaturi,nu avem prea mult timp.Spune Liam aproape nandu-ne afara.Dar stai ne-a dat!mergem la masina.
-Eu vreausa merg cu skateboard-ul,presimt ca se va intampla ceva.
-Esti paranoica,hai sa vezi ca nu se va intampla nimic,spune si intra in masina,intru si eu la locul pasagerului,ne punem centura si el incepe sa conduca.
-Tot imi e frica.
-Parca ai 6 ani..spune si se uita la mine.Ma uit in partea stanga,un tir venea spre noi.
-Louis,ai grija!tip la el iar el evita contactul cu tirul,incep sa plang,am ajuns la un super-market.Se intoarce cu fata spre mine si imi ia mainile in palmele sale.E placut sentimentul.
Louis PDV
Ma simt atat de vinovat,a vina mea,trebuia sa o ascult.Acum plange,ma intirc si ii iau mainile in ale mele.
-Imi pare rau!
-Nu e nimic,cred ca mama mea adevarata ghicea viitorul..
-Mda..cred ca ar trebui sa mergem,ne omoara baietii daca nu ajungem mai repede acasa.Plictisitor...dar melodia e chiar tare.Love you,Camila and Quavo!!
CITEȘTI
WHO IS MY BROTHER!?
FanfictionSabrina este o cantareaţă putin cunoscută dar in acelasi timp și sora lui Niall Horan,viata i se schimbă cand află că e sora altcuiva.. Cartea poate conţine limbaj licenţios si greseli gramaticale.