kıskanç kız

8 5 12
                                    

Güzeller güzeli bir kız bir kız sarayda yaşarmış.  Kız hep şarkı söyler, müzik dinler, hayel kurar ve arkadaş edinir miş. 
Ve Birtane de prens varmış.

Kız sabah okul kıyafetlerini giyip saraydan çıkıp okula gitmiş. Ama ne görsün dışarda hiç kimse yok ders zili çoktan çalmış bile. Kız korkudan ne yapacağını bilememiş yine öğretmenden korkuyor muş.  Bunu yapabilirim sadece bana cesaret lazım. " demiş ve sınıfın kapısını çalmış. Öğretmeni: nerde kaldın şuna bak ter içinde kalmışsın bide dersleri kaçırdın ."

- Ama hocam ben ben!

- Niye ben ben diyiyorsun bak kızım okul ders öğrenmek içindir geç kalıp keyif yapmak için değildir.

- Ozaman hocam size bir sorum olacak!

- Sor çocuğum aklına ne gelirse sor ne düşünüyorsan söyle!

- Tamam. Ben BTS yi çok seviyorum.

- Aaaa terbiyesiz ders zamanında aşktan bahsediyor!🙊

- Eee siz aklınıza ne gelirse söyleyin demediniz mi?

- Dedim ama .....

- Ama sizi BTS ile evlendiricem dediniz öyle değil mi hocam?

- Terbiyesiz, terbiyesiz! Geç yerine teneffüste müdürün yanına gideceksin!

20 dk sonra teneffüs zili çalar ve kız doğru müdürün odasına girer...

MÜDÜR: Kızım sen hocaya inek şaban demişsin bu doğrumu?
KIZ: Hocam inek nerden çıktı? İnek olsa olsa inek şaban olur!
ÖĞRETMEN: Yok daha neler!
MÜDÜR: Aynen yok daha neler! O inek olacak şaban konusunu niye açtık?
KIZ: Hocalarım siz kavga ederken bende bir sınıfa uğrayıp gideyim.  BYE BYE!

Kız sınıfa gider ve eşyalarını toplar servise biner. 

Şoför: Oooo bakın burada kimler varmış! Bts aşığı gelmiş bizim servise binmiş!
Kız: Benim adım BTS aşığı falan değil bikere! Herkes BTS yi seviyor.

Sonra kız eve gider ve eskisi gibi şarkı söylemeye devam eder,  arkadaş edinir ve müzik dinler.🙃

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS A.R.M.Y Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin