Šoping

951 57 0
                                    

·Finally!!Vikend!Krenula sam sa Ksenijom u šoping.Moji su stigli kući,pa sad imam malo vremena za sebe.
K:Joj vidi onu haljinu!
Ja:Da!Baš je lepa..Probaj je!
·Ušle smo u radnju kako bi Ksenija probala haljinu.
Ja:Super ti stoji!
K:Aa kako mi se sviđa!
Ja:Jel uzimaš?
K:Da!!!
·Platila ju je,pa smo izašle. Zaustavila sam se kod jednog izloga jer sam ugledala prelepuu crvenu haljinu.
K:Tea?!
Ja:Mm?
K:Hoćeš da je probaš?
Ja:Ma ne..
K:Ajde.
Ja:Neće mi stajati.
K:Daj ne lupaj!
Ja:Dobro,al videćeš!
·Ušla sam u radnju da je probam.
K:Wow!!Definitivno je stvorena za tebe!
·Nasmejala sam se.
K:Uzmi je!
Ja:Misliš?Al gde ću da je nosim?
K:Joj Tea ne izmišljaj!Nosićeš kad izadješ sa mnom.
·Obe smo se nasmejali i otišle da je kupim.Malo smo prošetale i onda krenule.
K:Vidimo se u ponedeljak!
Ja:Važi!
·Krenula sam kući,a onda je počela kiša jako da pada.Joj!Gde ću sad?!Potrčala sam kako bih stigla bar gradski prevoz,ali mi je pobegao!Ugledala sam neki kafić pa sam otišla unutra.Sela sam za jedan sto i naručila cappuccino.
Xxx:Za poneti,da.
·Čula sam poznat muški glas pa sam skrenula pogled od prozora ka šanku.
M:Novajlijo!
Ja:Ćao!
·Prišao je stolu.
M:Mogu li?
Ja:Naravno..
M:Što si sama?
Ja:Pa zapravo..sam se sklonila od kiše.
M:Mhm..i?
Ja:Molim?
M:Mislim kako ti se čini ovde?
Ja:Lepo je..
M:Mogli bi nekad na kafu?
·Baš kada me je to pitao,na vratima je stajala neka devojka i tražila nekog,a onda je prilazila nama.
Xxx:Matija gde si do sad?
M:Pričao sam sa drugaricom.
A:Ćao,ja sam Andjela!
·Pružila mi je ruku,pa sam i ja njoj.
Ja:Ćao,Tea drago mi je.
M:Vidimo se u školi onda!
Ja:Važi.
A:Ćao Tea!
Ja:Ćao ćao!
·Pff malo je napadna ili se meni čini?!Izašli su,pa sam završavala svoj cappuccino.Za par minuta je i kiša prestala pa sam krenula kući.
Ja:Stigla sam mama!
M:Dobro mila!
·Otišla sam u sobu da se presvučem pošto mi je odelo bilo mokro od kiše.Uzela sam laptop i pustila muziku.
~Ponedeljak~
·Spremam se za školu.Obukla sam roze haljinu i uzela torbu.Ovoga puta ne idem peške!Pošto sam položila vožnju, dobila sam od roditelja auto!

Ovoga puta ne idem peške!Pošto sam položila vožnju, dobila sam od roditelja auto!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


·Sela sam u auto i krenula po Kseniju.
K:Aa brate al ti je dobar auto!
Ja:Hvala.
·Nasmejale smo se i krenule u školu.Nakon par minuta vožnje i gužve u gradu,stižemo u školu na vreme.Parkirala sam auto pa smo izašle.Svi su nas posmatrali, a pogotovu David i njegovo društvo.Prošle smo pored njih,zatim je David doviknuo.
D:Opa malo se pravimo važni! Novi auto ha?
Ja:Debilu..
·Nastavile smo dalje do ulaza,a onda sam osetila jak stisak na ramenu i gura me uz zid.
Ja:Pusti me!
D:Ja debil?Pripazi malo na jezik znaš?!
Ja:Što šta ćeš da mi uradiš?
·Prošaputao mi je na uvo.
D:A i opasni smo...znaš sad mi se još više svidjaš!Uff..
Ja:Pusti me.

Slatka patnjaWhere stories live. Discover now