*Oczami Melany*
Kiedy Max powiedział, że się zbierają, Derek podszedł do mnie, wziął notes i długopis. Napisał :
984 762 324 - Derek Rose ;)
Puścił mi oczko i wyszedł razem z moim bratem.
*Oczmi Maxa*
Gdy tylko wsiedliśmy do auta zacząłem drzeć się po Dereku.
- Co ty myślisz, że odpierdalasz?!
- Dałem Melany swój numer - Odparł spokojnie.
- Ok! Jeśli ją zranusz lub sprawisz jej ból, OBIECUJE, zabije Cię!
- Ok.
*Oczami Dereka*
Jak ten debil potrafi mnie wkurwić! Kurwa, wścieka się o byle gówno! Zacisnąłem ręce na kierownicy. Dicisnąłem gazu.
100...110...120... 150 km/h.
W dupie mam co się dzieje. Tylko szybka jazda mnie uspokaja.
*Oczami Melany*
Wyszłam z domu. Udałam się do starej kawiarni. Pomyślałam, że to dobry temat.
*
*
*
19:47. Skończyłam! Napisałam wiadomość do Sary:Ja : Hei ❤ Skończyłam! 😎
Ma jedyna ❤👑 : Hei ❤❤ No już myślałam, że zajmie ci to całą wieczność.
Ja : To był ZAWRIOWANY dzień, musimy się jutro spotkać!
Ma jedyna ❤👑 : Oho, widzę, że grubsza sprawa. Ja też mam wieści... Ale to jutro 😉
Ja : Ok 😘
Usiadłam na sofie. Siedziałam bez ruchu dłuższą chwilę. Odwróciłam głowę. Moją uwagę przykuła jedna mała karteczka. Wzięłam ją. To była karteczka z numerem Dereka. Hmmm... Napiszę do niego.
Ja : Hej 😂
Derek Rose : Hej?
Ja : Melany Black, znasz ją?
Derek Rose : Znam, jeśli to ty Alan to wiedz, że wpierdol Cię nie ominie.
Ja : Um... Derek to ja Melany 😅 Jaki Alan?
Derek Rose : Och, hej Melany 😂😅 Taki jeden co myśli, że może mieć wszystkie dziewczyny. A potem je zostawia i rani. 😂
Ja : Och, ok 😂😇
*Oczami Dereka*
Kurwa! Ale jestem głupi! Oby Max się o tym nie dowiedział. Inaczej już mogę sobie wybierać trumnę.
Nieznany: Derek?
Ja : Hmm?
Nieznany : Dlaczego dałeś mi swój numer?
Ja: Um... A źle zrobiłem?
Nieznany : Nie! Tylko tak pytam.
Ja : Ok
Zmieniono nazwę konatktu z Nieznany na : Melany 👑
Po tym SMS-e czułem się inaczej. Nawet niepotrafię określić co czułem w danym momencie. Może jutro zadzwonię do niej? Nah! Derek nie ma miłości ani zakochania w twoim przypadku.
CZYTASZ
Remember
Novela Juvenil17 letnia Melany wraz ze swoją przyjaciółką odkryją jak bardzo życie może zmienić się w ciągu roku. Derek i Max dwaj najlepsi przyjaciele dowiedzą się, że miłość istnieje i nie ważne co się stanie będą razem z ukochaną na zawsze.