Hoofdstuk 6

575 33 4
                                    

Harry pov.

23:28

Het is nu 4 weken sinds het ongelukje met Louis, en het had me aan het denken gezet. Aan het denken over mijn eigen seksualiteit. Ik heb altijd geweten dat ik Louis aantrekkelijk vond, en die Liam zag ik ook wel zitten. Na weken denken kwam ik tot een conclussie, ik ben Bi. De Harry Styles, die elke avond meisjes mee naar huis neemt, is bi. Ik had het zelf ook niet verwacht om eerlijk te zijn. Niet dat ik homofoob ben ofzo, maar het is gewoon niet iets waar je meteen aan denkt. 'Oh ik ben anders ik zal vast gay zijn', niet het eerste waar je aan denkt nee.

Maar even terug komen op Louis. Nadat ik hem mijn huis uit had gezet heb ik niks meer van hem gehoord. Zelf heb ik ook geen contact met hem proberen te zoeken. Ik ging naar een andere club en zorgde altijd dat ik hem nergens tegen kwam. Het was gewoon te ongemakkelijk om hem tegen te komen.

Maar vanavond gaan we weer naar Jame's, de club waar hij werkt. Niall vond het pure onzin om er niet meer heen te gaan alleen omdat ik niet wilde. Ik stemde er maar mee in en besloot met ze mee te gaan.

"Styles!" roept Jeff en loopt naar me toe. Achter hem staat een kale man met een grijze baard. Hij ziet er uit alsof hij in maanden niks meer heeft gegeten.

''Wat'' mompel ik en sta op van de bank.

"Harry, dit is Mike. Mike, dit is Harry" Ik schud zijn hand en glimlach zwak. ''Mike is mijn dealer"

"Leuk. Zullen we gaan? Ik smacht naar een beetje actie" mompel ik en loop voor de jongens uit naar de deur. Ik hoor Jeff achter me lachen en Niall geërgerd kreunen.

''Harry heeft gelijk, we gaan" mompelt hij en loopt met me mee.

"Wacht even heren!" roept Mike en houd ons tegen. Ik draai me om en krijg een zakje met wit poeder in mijn handen gedrukt. Ik frons mijn wenkbrauwen en mijn ogen schieten van Niall naar Mike.

"Wat is.. "

"Snuiven Harry!" roept Jeff lachend, trekt me met hem mee en helpt me met het spul.

--

Louis pov.

04:12

"Louis!" gilt Ashton en vliegt om mijn nek. Ik schiet in de lach en sla mijn armen om zijn middel heen. Sinds het ongeval met Harry zijn ik en Ashton nog closer geworden. Ik voelde me zwaar ellendig en hij heeft me enorm opgevrolijkt. Aan Harry denk ik niet meer, tenminste meestal niet. Hij komt niet meer in de club, wat ook al een enorme opluchting is.

Tot vandaag.

Harry, Jeff, Niall en een man die ik niet ken kwamen rond een uur of 12 de club binnen strompelen. Harry was duidelijk onder invloed van drugs, de andere jongens waren al duidelijk dronken.

"Sluit jij zo af Lou?" vraagt Ashton en gaat achter me staan. Ik knik en voel hoe hij zachtjes in mijn nek bijt. Ik grinnik, en zie dat Harry naar ons staart. Ik probeer hem te negeren en draai me om naar Ashton.

"Zie je morgen denk ik" mompel ik en trek hem in een bro hug. Ashton knikt, grijnst naar me en verlaat de club. Ik loop terug naar de bar en ga verveeld op mijn telefoon zitten.

"Nieuwe fuckbuddy Tomlinson?" hoor ik Harry's stem. Ik kijk op van mijn telefoon en zie dat Harry voor me op een barkruk zit.

"Wat boeit jou dat" mompel ik en kijk weer op mijn telefoon.

"Gewoon nieuwschierig. Mag ik een glas water van je?" vraagt hij en glimlacht. Ik knik, leg mijn telefoon neer en loop van hem weg. Als ik een glas water voor hem ingeschonken en terug naar Harry wil lopen, zie ik dat hij mijn telefoon heeft afgepakt en foto's van zichzelf aan het maken is. Ik zet glas voor hem neer en grinnik.

"Lukt het?"

Harry schrikt op en legt snel mijn telefoon neer.

"Huh? Uh ik uh.. ja.." zegt hij en lacht nerveus. Ik glimlach en schud mijn hoofd.

''Ga nou maar terug naar je vriendjes"

"Uhm nee. Ik wil je bedanken" mompelt hij en grijns naar me. Ik frons mijn wenkbrauwen en schud mijn hoofd.

"Wa.."

"Dankje Louis. Dankzei die uh.. die avond met jou" fijn dat ie dat opbrengt. "Ben ik er achter gekomen dat ik bi ben"

"Echt?"

"Jup. Dankje voor dat" zegt hij, knipoogt naar me en loopt van me weg. Ik kijk hem na en grijns.

I turned him gay

--

06:23

Als iedereen weg is en ik alles heb opgeruimt besluit ik naar de foto's van Harry te gaan kijken. Ik open mijn telefoon en schiet in de lach. [Harry's selfies on the side --->]

Bij de laatste foto heeft hij zijn nummer bijgevoegd en de tekst;

Let's do that night over ^^

Ik bijt op mijn lip en grinnik. Harry is niet verkeerd, en niet lelijk. Helemaal niet lelijk zelfs. Maar is het wel zo verstandig om iets met hem te beginnen? Hij ziet er niet uit als een type dat alles zou over hebben voor je. Ik zucht en sluit de bar af. Misschien moet ik het er binnenkort maar met Ashton over hebben, die weet hier wel raad mee.

--

"Ash ik moet je spreken bel me terug'' zeg ik en hang weer op. Ashton neemt zoals gewoonlijk zijn telefoon niet op. Het is echt standaard dat hij na een nacht werken niet meer berijkbaar is.

Ik gooi mijn rugzak in de hoek van mijn huiskamer en gooi mijn jas op de bank. Ik pak mijn telefoon en staar naar Harry's foto's. Zal ik hem toch een kans geven? Hij is wel echt leuk.. Maar al die drugs en alcohol die hij gebruikt.. Maar misschien kan ik hem wel helpen. Ik heb het al vaker gedaan, dus waarom zou ik het geen kans geven? Ik pak mijn telefoon, toets zijn nummer in en besluit hem te sms'en.

Aan 06-******

Hej Harry! Louis hier

Van 06-********

Hallo Louis, Harry hier ;)

Aan 06-********

Wat doe je zaterdag?

Van; 06-********

Ik heb zo het idee dat ik iets met jou ga doen cocopuff (:

Aan 06-*******

Heb je helemaal gelijk in. Cocopuff?

Van 06-*********

Zo heb ik je in mijn telefoon gezet, vond het wel schattig

Aan 06-********

Cocopuf.. daar kan ik aan wennen. Hoe zal ik jou in mijn telefoon zetten dan?

Van 06-*******

Sexy ;)

Aan 06-*******

Hm confident?

Van 06-********

Geef me eens ongelijk cocopuff

Aan Sexy ;)

Oké sexy, je staat in mijn telefoon.

Van Sexy ;)

Dus zaterdag huh

Aan Sexy ;)

Wat wil je gaan doen?

Van Sexy ;)

Filmpje kijken in mijn appartement en s'avond uitgaan?

Aan Sexy ;)

Klinkt goed, ik zeg wel tegen Ashton dat ik niet kom werken. 8 uur bij jou?

Van Sexy ;)

Klinkt goed, zie je dan cocopuff (:

Addicted - Larry Stylinson FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu