Oyun oynama sırası bende bebeğim

1.8K 108 31
                                    

     

        ( Dün  yükleyemediğim için özür dilerim arkadaşlar yeni çalışmam Sandra'nın mekanına dalıp bunu unuttum =(   neyse keyifli okumlar )

     (Ryuu) 

   Açıkca oyun sırası bana geçti Kazuki biliyorsun hamle sırası bende artık. Piyonu yemek yerine kalene saldırıyorum tatlım. Bu oyunda her zaman senden iyi olduğumu biliyorsun boşuna debelenme.. 

     Ryuu Yasu'yla telefon konuşması yapıyor.

-'' Alo  Yasu bana acilen güzel seksi bir kız gönder.''

-''Ne Ryuu ne diyorsun sen ordan rezevenk gibi mi görünüyorum.''

-'' Off saçmalamayı kes de dediğimi yap Yasu gerekirse kirala umrumda değil gösterişli birşey olsun ve açık birşeyler giysin.''

-''Peki peki yarım saate gönderirim sana.''

 -''Bekliyorum acele et.''

 Beni izlediğini öğrendiğime göre biraz tadını çıkarmam da sakınca yoktur umarım. Malum benim de biraz zevk almak gerek haksız mıyım..

               ( Kazuki )

      Havanın  biraz daha kararmasını mı beklesem acaba. Komşuların görmesini göze alabilecek durumda değilim. Ayrıca Ryuu niye yine telefonuna sarıldı ki. Yine aklında birşeyler var belli ki. Şu casus mobil takip dinleme cihazının da şarzının bitecek zamandı sanki..( Bahsettiğim cihazın şarz süresi ortalama 30 saattir ve  internetten takip edilebilir bi cihazdır.) Acaba son notların arasına magnet izleme cihazı mı koysaydım.. Şuan kiminle ne konuştuğunu duymak için deliriyorum.. Biraz daha bekleyip neler karıştırdığını görsem iyi olucak. 

   Yarım saatir neyin telaşını yaşıyorsa çok sinir bozucu. Duş aldı giyindi süslendi kız gibi ayna karşısında şov yaptı, sofra hazırladı. Ortalığı topladı neyin peşinde bu pislik.. Birini bekliyor gibi ama kimi?

   Yoksa... Hayır canım ne alaka kendi kendime kuruntu yapmayı bıraksam iyi olucak. Beni sevmese de kimseye de o şekilde yalaşmadı sonuçta. Yada yaklaştı mı acaba.. Ne oluyor ya sıradan biri için bu kadar hazırlanır mıydı ki.. Lanet herif yoksa hayatında biri olduğu halde mi beni kovalıyor.. kendimi gaza getirmeyi bırakmalıyım.. Hayır.. kesinlikle bu doğru değil böyle bir şey yapmaz daha önce yapmadı neden şimdi yapsın ki.. Doğru bunu yapan bendim ahh lanet olsun tabiki isterse yapar sonuçta ben ondan kaçarken defalarca yaptım.. Buna inanamıyorum hayır hayır doğru olamaz. Notu mu ciddiye aldı yoksa. Gerçekten Tome'yle mutlu olduğumu falan mı düşünüyor?. Yoksa benden vaz mı geçti...

  Apartmanın önündeki kız da kim? Neden Ryuu'nun dairesine girdi. Ryuu bunu yapmıyorsun değil mi bu doğru değil değil mi? Kendi kendimi dolduruşa getiriyorum sen asla yapmazsın değil mi? lanet olsun bu dürbünlerin niye sesi dinletme özelliği yok.. Ne konuşuyorlar kapıda ve kıza niye sarılıyorsun Ryuu. Bunu yapmıyorsun onu davet etmiyorsun beni aldatmıyorsun değil mi? RYUU YAPMA O SÜRTÜĞÜ İÇERİ ALMA... Lanet olsun neler diyorum ben ne beni aldatması kahretsin hiç benim olmadı ki.. Neden neden neden ahh Tanrım neden böyle davranıyor daha dün ortalığı yıkmadı mı bu adam beni kıskanmadı mı yani.. Hemen öylece benden vaz mı geçtin Ryuu.. 

 -''Yalvarırım yapma onu öpme..''  Şehvetle öpüyorsun o sürtüğü neden? Bu kadar mıydı.. Benden vaz geçmen bu kadar kolay mıydı. Daha önce niye vaz geçmedin o zaman. Ben sana gelicekken neden? Öpme onu dokunma ona Ryuu yapma.. Neden ağlıyorum ki sanki ondan ayrılmayı ben istemedim mi sanki ondan kaçan bendim. Ona uzak dur diyen Tome'yi sevgilim gibi gösteren bendim .. Peki neden şimdi bu kadar çok canım yanıyor. Neden kalbim acıyla dolup taşıyor.. İçim parçalanıyor Ryuu yapma lütfen yapma. Kahretsin yaşlardan göremiyorum bile onları.. Ben ne yapıyorum böyle gerçekten durup izleyecek miyim ne yapmalıyım. Ryuu onu mu seviyorsun yani? Buna dayanamam, bunu kaldıramam bu bu bu çok fazla üzgünüm. Çok canım yanıyo Ryuu...

  

Dahi serseriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin