Flakka Uyuşturucusu: 'Flakka' adlı madde 'alpha-PDP' içeren kimyasal bir uyarıcıdır. Yapısal olarak ise banyo tozuna benzemektedir. Bu madde alındıktan sonra başkalarına zarar verme şeklinde davranışlardan dolayı 'Zombi Yapan Madde' diye anılmaktadır. Bu madde alındıktan sonra halüsinasyonlar, bedensel güçte artış, tuhaf hareketler, saldırganlık, şüphecilik, kalp ve solunum problemleri, intihara sürükleme ve ölüme neden olduğu belirtilmiştir.
Flakka uyuşturucusunun hikayenin ana konusu ile ilgisi olduğu için açıklama yapmak istedim.
***
Doğum günlerinden nefret eden insanlar tanıdınız mı hiç?
Umudunu bir kenara bırakıp umutsuzca savaşan birilerini?
Ben tanıdım.
Onların yaşaması için nedenleri olur. Sorması gereken hesapları, öğrenmesi gereken gerçekleri ve alması gereken intikamları...
Ben onlardan biriydim. Zamanın acımasızlığına kapılmış biri. Küçüklüğünü başkalarına olan kırgınlıklarıyla beraber geçiren, sadece sevdiklerini değil hayallerini ve umutlarını bir hiç uğruna kaybetmiş biri.
Ve artık kaybedecek hiç bir şeyi kalmamış kişi.
Ben, Evrin AKHAN.
Ve tek amacım sevdiklerimi, hayallerimi ve umutlarımı ne uğruna kaybettiğimi öğrenmek. Şimdi, yıkılmak üzere olan bu yola büyük bir adım attım. Her adımımda attıkları darbeler dengemi kaybetmeme sebep oldu fakat yanlış bildiğiniz bir şey vardı.
Benim gibi kaybedecek bir şeyi olmayan insanları korkutamazsınız. Bir insanı darbelerle yıkabilirsiniz ama ikinci kez öldüremezsiniz. Ben, tek yönlü girenin asla çıkamadığı bir sokağa girdim. Ve bir çapa gibi elimden tutmaya çalışan herkesi dibe çekiyorum.
Şimdi, benimle birlikte dibe çekilen insanların çoğu ölümü tadarak özgürlüğüne kavuştu.
Bense her defasında kendimi zincirleyerek ayakta durmaya çalıştım. Ve olduğum yerde delirmeye mahkûm edildim.
Delirdikçe yaptıklarımın sonuçlarını düşünmeyi bıraktım. Bu benim için güçlenmek demekti. Ve biraz daha ağır bedeller...
Ama şimdi bedel ödeme sırası onlarda.
Çünkü artık acılarımız da birbirine benziyor anne. Artık hayallerimiz de birbirine benziyor. Birbirine benzeyen parmaklar gibi...
Fakat ben senin kadar güçsüz olmayacağım anne. Senin gibi erken pes etmeyeceğim. Ben bu savaşta, kazanmak için yer alıyorum.
Özür dilerim anne.Seni intihar ettiğin gün tanıdım.
Seninle o gün barıştım. Şimdi sadece gözlerim kapalı ağlarken anlayabildiğim şeyler var.
Şimdi benimde gerçekleri öğrenmeye ihtiyacım var.
Özgür olmak isteyen her insan gibi.
Evrin AKHAN.
********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAMERA (Devam Edecek)
Ficção Científica"Sen hiç ölümün gölgesinde özgürlük yaşadın mı?" diye sormuştu bir keresinde annem. O gün kim bilebilirdi ki bu sorudan tam 5 saat sonra annemin intihar haberini alacağımı? Kim bilebilirdi annemin etrafını beyaz duvarların sardığı, soğuk odada tavan...