Atinge-o fix acolo unde vrei ....shhh

118 1 0
                                    

Alarma suna , ceasul indica ora 7 trebuie sa ma trezec si sa plec la liceu iar m-am pus in pat tarziu ce sa zic copil nebun ce sunt :)) .
Fug in baie sa imi fac un dus si sa ma spal pe dinti si pe fata , ma uit in oglinda si ma sperii de felul in care imi sta parul daca cineva ar fi vazut sigur s-ar fi speriat .
In fine merg sa imi aleg hainele nehotarata ca de obicei aleg sa nu ma machez nu prea ma omor cu macheaju .
Merg la bucatarie si imi I-au un mar , pff niciodata nu am timp sa imi fac micul dejun dimineata un chin cand locuiesti singur intr-un fel e si bine nu te streseaza nimeni .
Ma uit la ceas si incep sa alerg ca zapacita dupa ce vad ca e deja tarziu , pornesc masina si ma indrept catre liceu .
Alex ma asteapta fix in fata liceului el e cel mai bun prieten al meu din copilarie .
??:Neata Alex .
Alex : Neata Ale .
Il pup pe obraz ca de fiecare data suntem foarte apropiati , pornim catre ora de sport eu cu Alex mereu chiulim de la ora acea si ne ascundem intr-un vestiar .
Am inceput sa citim ce fac alti pe facebook si fara sa imi dau seama ii simt mainile pe sani mei .

Ale: Alex mainile tale sunt pe sani mei ...
Alex: Aaa... da scuze doar ca stii.... ma gandesc numai la tine ...
Am inceput sa tremur usor la atingerile lui imi saruta buzele ca un carnivor, mainile lui imi mangaiau sanii incet incet incepusem sa gem , limba lui se plimba usor pe gatul meu facandu-ma sa inebunesc voiam din ce in ce mai mult respiratia lui era fix in dreptul urechii mele .
Intr-un final urat ca altfel nu pot sa-i spun se opreste din acea actiune pe care nu mi-as fi dorit-o niciodata sa se fi oprit .
Ale : Sti... ma gandeam sa vedem un film la mine....
Alex : Aaaa da ... ok dar fara prosti . Zambind ironic .
Ale : Ok pai la 19:00 la mine e bine ?
Alex : Sigur , voi aduce eu sucurile .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E 18:46 astept sa apara incep sa ma gandesc doar la el corpul meu o ia usor razna , brusc incep sa cred ca daca nu o va face el o voi face eu .
Se aude soneria e el... fiecare particica din corpul meu tremura , merg spre usa si o deschid .
Alex : Hei pufosenie !
Ale : Heii . Ii sar in brate si incep sa-l sarut fara ca eu sa imi dau seama .
Alex : Stiu si mie imi place sarutul tau .

To be continue

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 03, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Stiu ca ma vrei .....shhhUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum