POV. JUUL
Na het gesprek met Harry, voel ik me nog kutter, dan dat ie vertelde dat ie vader werd. Ik schrok al van dat nieuws, maar ook dat ie niks meer voor me voelt. Dat deed me stiekem best wel heel erg veel meer pijn.
Ik besluit om vroeg te gaan slapen, en er dan morgen vroeg uit te gaan. Want hier trek ik het echt niet meer. Lotty ging ook nog met me praten. En het zal toch wel allemaal goed komen volgens haar. Maar het komt verdomme niet meer goed. Ik verpest het altijd weer. Ik wilde naar school toe, en daarna iets met muziek doen. Maar vertel me niet meer wat ik nu wil worden.
Ondertussen is het al iets van 15:41, en ik heb geen zin om hier nog meer rond te hangen. Dus ik besluit om even er tussen uit te piepen.
Ik trek wat comfortabelere kleding aan, die bestaan uit een cropp trui en een jogging broek. Verder trek ik mijn zwarte Vans aan.
Als ik nog even snel, mijn make-up bijgewerkt heb, en pak dan mijn handtas en geld, samen met mijn mobiel. En stap dan in mijn auto. Ik doe de autosleutel, in de plek waar die hoort, en rijd dan even later weg, naar de stad toe.
Aangekomen bij de stad, wat maar even rijden was, parkeer ik mijn auto en stap ik uit.
De eerste beste kleding winkel stap ik naar binnen, en ga ik rond zoeken naar wat kleding.
NA een lange tijd in de winkel gekeken te hebben, loop ik door naar de paskamers. Ik heb twee jurkjes, een zalm roze die net boven mijn knie komt, en een feest jurk, die is fel blauw onder, en hoe meer naar boven toe, hoe witter. Verder heb ik nog wat high broeken. Wat shirtjes enz.
Ik pas alles, en ik houd niet veel meer over. In totaal nog mar 2 broeken, één met gaten, en de andere is gewoon een zwarte broek zonder iets. 1 blouseje, 3 shirtjes, en dat was het.
Ik geef alles wat niet goed is, aan de vrouw die daar staat, en wat ik heb, betaal ik. ¨Dat wordt dan 319,40 euro mevrouw¨ zegt de gene achter de kassa. Net wanneer ik het af wil rekenen, is iemand me voor. Dafaq, voor dat ik kan zien wie het is, is die gene alweer weg.
Ik bedankt de vrouw, en krijg mijn tas met kleren en loop er mee naar de auto.
Wanneer ik bij de auto sta, staat iemand er ook. Nou correctie, die gene leunt tegen mijn auto aan. Ik kijk even goed, en zie dat het Liam is. Whatthefuck doet Liam nou hier? Hoe weet hij dat ik hier ben? Echt, skeere dwaas.
Even later snap ik alles. Hij kwam me zoeken, want hij wist niet waar ik was. En toen ging ie naar de stad toe, want dat is een hele fijne kalmerende plek. Al zeg ik het zelf. En twee personen weten van mij dat ik dat vind, en dat is Harry en Liam.
Hopelijk is Harry het al vergeten. Echt, ik ben Harry nu echt zat! Nou eigenlijk niet nu, maar al een tijdje.
¨Uhm, wat wil je nu gaan doen?¨ vraagt Liam na een tijdje. ¨Met rust gelaten worden, misschien over na gedacht!?¨ zeg ik misschien wat te bot. ¨Sorry hoor, maar ik ben al weg, als je dat wilt¨ zegt Liam beschaamd.
Liam wilt weg lopen, maar ik houdt hem tegen met een knuffel. ¨Ik moest toch van je weggaan?Dan laat me ook gaan.¨ zegt Liam. ¨Sorry, ik voel me gewoon kut. Het spijt me echt!¨ ze ik tegen Liam.
Liam trekt me even later in een knuffel, en zegt dat het al goed is. Het enige wat ik kan doen is denken aan dat ik deze jongens in de steek ga laten. Wie ga ik niet missen? Simpel, Katie en Harry.
Na nog een tijdje in de stad hebben gelopen, gaan we terug naar onze auto's
¨Nou, het is al laat, dus ik ga naar bed toe¨ zeg ik wanneer we thuis zijn. ¨Moet je niet even iets eten?¨ vraagt Niall. Typisch Niall... ¨Neh, niet zo'n honger¨ zeg ik terug. ¨Juul, je moet goed eten, please. Doe het dan niet voor je zelf, maar voor de andere. Please¨ zegt Louis. Nou zegt, hij smeekt me meer. ¨Nee dankje, ik eet misschien later nog wel wat. Nu ben ik moe, dus ik ga douchen en naar bed. Tot morgen¨ zeg ik, en het laatste mompel ik.
Ik loop naar boven toe, en pak weer comfortabele kleding om in te slapen.
Ik loop naar de douche toe, en ga douchen.
Ik was mijn haren, en daarna doe ik conditioner in en was ik mijn lichaam.
Morgen ben ik hier weg. Die gedachte gaat steeds rond in mijn gedachten. Ik vind het niet erg, want ik ben stiekem best wel blij, want ik wil echt graag weg bij Katie en Harry.
Wanneer ik uit de douche kom, doe ik mijn slaap kleren aan en besluit ik te gaan slapen. Ik controleer snel Twitter en Instagram, en val daarna in een onrustige slaap, nadat ik mijn wekker om 05:00 heb ingesteld.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Wanneer mijn wekker afgaat, ben ik meteen klaar wakker. Gelukkig heb ik al mijn spullen al ingepakt. Nou niet echt dat ik echt veel heb.
Ik ga naar de badkamer, en doe daar mijn haar in een slordige knot. Ik doe verder weer een comfortabele cropp trui aan met een hoge joggingbroek aan en mijn Vans.
Ik loop naar beneden toe, met al mijn spullen. Pak een appel en doe die met de rest van mijn spullen- geld, pinpas, pinpas is altijd handig.
Net wanneer ik mijn autosleutels gepakt heb, hoor ik iemand van de trap lopen.
Als ik even goed kijk, zie ik die bitch. Genaamd Katie..
Ze.komt naar binnen toe lopen, en zegt vrolijk 'Hoi'. Het interesseert me niet. Dus ik doe niks terug. 'Luister is, Julia. K weet dat je mij niet mag. En ik heb daarheen moeite mee, tuurlijk het doet me pijn. Want ja, ik draag dan wel een baby in mijn buik. Van Harry en mij, maar daar kan ik niks aan doen. Maar luister please. Blijf hier, en laat mij maar. Maar ben niet boos op Harry' eindigt ze haar gebullshit. Echt, het boeit me geen ene fuck wat ze zegt. Ik luister niet naar haar. 'Luister eens, bitch. Dat jij een fucking baby in jou buik hebt, boeit me eigenlijk geen ene fuck. Maar wat mij stoort is, dat jij mij in coma hebt geslagen, en dat ik sinds dien, niks meer met Harry heb. Maar ja, mevrouw moet mijn vriendje weer inpikken. Ik ben fucking terug gekomen voor hem. Niet voor een kut bitch, die hem inpikt. Dus ik zeg je nu één ding. Laat mij met rust, en ga maar door met je zielige leven met harry.' zeg ik chagrijnig.Ik loop de deur uit, en zet alles in mijn auto, en rijd dan boos weg.
POV. KATIE
Wat heb ik gedaan? Ik wil alleen maar lief zijn. Aardig.
Ik heb ineens geen honger meer.
Ik loop weer naar Harry zijn kamer, naar binnen toe.
Als ik op het bed lig, hoor ik een lichte kreun Van Harry.. heb ik m wakker gemaakt??
'Hey, Keet. Wat is er, babe?' vraagt Harry met zijn hese ochtendstem. 'Niks, allen wat tussen Juul en mij. Maar zal wel zo over zijn' zeg ik snel terug. 'Princess. K weet wanneer iemand liegt. Tell me the treu.' smeekt Harry me zowat.
'Okey' zeg ik, en daarna leg in het hele verhaal uit.
Snikken verlaten momenteel mijn mond, en klinken door mijn oren. 'Keet, stil maar' zegt Harry terwijl ie kalmerende woorden zegt in mijn oor. 'Harry, ik heb alles verpest. Zoals altijd. Als ik er niet was, was goed. Maar Katie moet r weer zijn, en het gaat fout!' zeg ik, gebroken, maar ook boos.'Alles komt goed' herhaald Harry steeds.
JE LEEST
He is my brother?! Niall Horan
ФанфикHallo, ik ben Kyara. Ik ben 18 jaar oud, en mijn vrienden vinden me op DÉ Niall Horan lijken. Nou ik echt niet. Ik zeg niet dat ik wel of geen fan ben, want k weet t zelf niet eens. Ik zou graag later wat met muziek willen doen, maar k begin de hoo...