Came from Hell

963 24 3
                                    

PROLOG

Numele meu este Krishna si am 12 ani de acum 10 ani, si tot atat voi avea si peste 100-1000 de ani. As vrea sa va intreb ceva...voi...ce ati face daca sufletul vostru chinuit de  lanturile mortii nu si-ar gasi linistea? Daca fiecare cuvant pe care il auzi se aseamana cu mii de lame taioase ce le simti prin fiecare sunet si fiecare amintire te chinuie ca o moarte in chinuri, in dureri cumplite ca atunci cand fiecare os ti se rupe incet-incet numai pentru placerea unei persoane fara scrupule....Ce ati face?

Ceea ce am spus mai sus pentru multi este doar o poveste inspaimantatoare ce o spui in gluma pentru a-ti speria prietenii, dar cand o simti, cand treci prin asa ceva, cand raul te invaluie sub aripa lui ca un pui fara scapare..este MOARTEA! Acest cuvant a carei frica toti o stiu este dorinta mea...ceea ce fac cu atata placere incat fiecare picatura de sange si tipat de durere pe care il aud ma alina incat ma face sa imi doresc mai mult ...si mai mult!!!

Povestea mea si de ce fac ceea ce fac? O veti afla cat de curand...Doar o fata sadica? Nu...mai degraba razbunarea unui suflet chiuit ce nu-si poate gasi linistea decat prin varsare de sange si sarutari de moarte!

Heii *papadiile Alinei* :))) Aceasta este noua mea poveste...sper ca o veti urmarii cu placere la fel cum ati facut si cu "Medalionul"(daca o urmareati / urmariti cu placere) Sper sa va placa, acesta este doar inceputul...!

Came from HellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum