Elhasználva - 2.Rész

1.3K 74 3
                                    


Fázott mikor felkelt, tegnap este a lelkét is kisírta, és elaludt a folyosón, s bár nem nyitotta még ki a szemét, érezte, hogy nem ott van, ahol elaludt, és ez zavarta. Kinyitotta a szemeit, megdörzsölte őket, és körül nézett. Kint volt az udvaron? Az udvaron? Mit keres itt?
Fel állt volna, ám egy lánc volt kötve nyakörvéhez, ami megakadályozta a dolgot. A kutya házhoz volt láncolva! Miért? Leakarja szedni magáról.. de mi van, ha Gazdája valahonnan figyeli és megbünteti még jobban? Hiszen biztos Birtokosa kötötte ki ide, mint egy kutyát. De egyszerűen nem bírja, megfojtja a lakat és a nyakörv, most pedig a lánc is rajta van! Mérgesen ráncolta szemöldökeit, miközben gyenge kis kezeivel szétszedte a nyakörvet, ezzel megszabadulva az idegesítő csörgéstől.. ám nem szökhet meg, mert minden kapunál már őr áll, kerítést pedig nem tud mászni, ehhez ő túl apró volt.

Sóhajtva kezdett nagyon lassan a "palota" felé indulni, nem akart semmit, csak a pihe puha ágyában pihennie, mert már kész volt idegileg.

Mikor belépett a házba egy ütést érzett a fején és minden elsötétült.

*

Hunyorogva nyitotta ki a szemeit, próbált mozogni, ám megint lánc csörgése zavarta meg. Remek, ismét ki van kötve, de most lábai hatalmas terpeszben vannak, két karja feje főlé láncolva. Egy kemény kőtáblán feküdhetett, mert nagyon hideg volt, de ami a legjobban zavarta, hogy pucér volt. Hangos nevetés hallott maga előtt, a szoba ajtaja kinyílt, Gazdája állt előtte egy hatalmas táskával a kezében.

- Levetted a láncot.. levetted a nyakörvet.. Levetted a LAKATOT? - szó szerint lebaszta a földre a táskát, ami benne volt pedig nagyot csattant. - Hogy merészelted, hm? A legfontosabb szabály, hogy nem veszed le ezeket!

- Talán nem kéne kikötnöd, mint egy kutyát! - ordította a fiú, elege volt ebből a férfiból, nem érdemelte meg az ő szolgálatát.

- Mi ez a hangnem, te féreg? Mi a faszt képzelsz magadról?! Hogy csak úgy dobálózhatsz a szavakkal, és hozzám vágod őket?!

- Akkor miért nem engedsz el?! Miért nem mehetek el?! MIÉRT KELL ITT LENNEM?! - sírva próbált kiszabadulni a láncok szorításából, ám azok túl erősek voltak.

- Mert milliókba kerültél, kis hülye, ki vagy fizetve, vágod? Fölfogta az a nyomorult agyad? Nem foglak csak úgy elengedni, ó nem! Apám a fél vagyonát rád költötte, amit nekem kellet volna örökölnöm, de persze kellett neki egy ilyen rühes görcs, így téged örököltelek.. és elég unalmas vagy, kezdeni akarok veled valamit, mielőtt eladnálak a piacon. - húzta gúnyos mosolyra az ajkait és kinyitotta a táskát. - Tőlem aztán sikíthatsz, kegyelemélt könyöröghetsz, ez a szoba hangszigetelt, és a föld alatt van, senki és semmi nem fog téged hallani, és őszintén pont leszarnak téged. Csak fogadd el, hogy a sors ilyen lapokat osztott neked. - Kibum nem tudott mit mondani, nem volt egy szava sem.. ChanYeol túlságosan is ijesztő volt, hogy szembeszálljon vele.. igaza van.. ki van fizetve, meg van véve, mint egy ékszer. Még is rettegve nézte, ahogyan Birtoklója kipakolja a táska tartalmát, és szín tisztán látta, hogy olyan tárgyak is vannak benne, ami úgy nézett ki, mint egy férfi nemi szerv.. félt, nagyon félt. Torkában érezte a szívét, alig kapott levegőt, idegesítette, hogy combjait nem tudja összezárni. Mit fog vele tenni?

- Ha feszengsz, akkor ezerszer rosszabb érzés lesz, Angyalom, úgyhogy csak lazulj el.. - mondta, miközben fölé hajolt, kezében egy vastag és nagy pénisszel. - engedd el magad, és csak érezd. - vigyorogta a fiú képébe, majd egy tubust elővéve öntött egy keveset a kezébe az átlátszó krémből(?) amit a műszervre kent fel, és végbeléhez irányította. Mi a? Mit akar ott? Igaz, tiszta volt, hiszen Gazdája mindig megkérte, hogy alaposan tisztítsa ki magát ott, és borotválja, mert egészségesebb.. de.. komolyan nem értette most mit akar ott tenni vele. Nem érzett semmit, csak kellemetlenséget, majd hirtelen fájdalmat, torkán akadt a kiáltás, de végül éles hangon felsikított, mikor apró lyukába csúszott a műpénisz. Lábaival kapálni próbált, végig azt ordította, hogy húzza ki, mert fájt neki, körmei saját tenyerébe vájtak, érezte, hogy vér serken ki, és hogy nyílásánál egyre nedvesebb.. ott is vérzett.

Nyakörv és LakatWhere stories live. Discover now