mijn beste vriend en ik

200 5 2
                                    

hallo mensjes dit is mijn aller eerste boek ik hoop dat jullie het leuk vinden
---------------------------------------

pov lisa

pliep....pliep....pliep 'STOME WEKKER' schreew ik. ik sla met mn hand in de richting waar mijn wekker staat, maar perongelijk sla ik mijn wekker van mn nachtkasje en valt op de grond. In één keer zit ik recht op en kijk naar mijn wekker die kapot op de grond licht. 'kut zooi. dat moet ik dan ook weer hebben pfff' zei ik. ik stond op en liep naar mn eigen badkamer en deed mn pyjama uit en stapte onder de douche. toen ik klaar was met douchen deed ik de kraan uit stapte uit de kabine pakte een handdoek en droogde me af. Ik deed een handdoek om mijn haar en deed er één om mijn lichaam. toen liep ik naar mijn in loop kast. ik pakte een kort spijker broekje en een fel roze luchtig hempje. toen ik het had aan getroken liep ik weer naar de badkamer en deed mn haar en make-up. ik liep weer naar mn kamer en pakte mn iphone en mn tas en liep naar beneden. ik liep naar de keuken en maakte een boterham. ik werkte de boterham naar binnen en pakte mijn tas, sleutels en telefoon en liep naar buiten. ik was alleen thuis want mijn ma was werken en mijn pa is op mijn 5de overleden aan een hart stilstand. ik liep naar het schuurtje en pakte mijn fiets. toen ik eindelijk op school aan kwan zag ik luck, lisanne, floor en mark staan. ik liep naar ze toe en gaf ze allemaal een knuffel toen ik bij luck aan kwam tilde hij mij op en draaide een rondje 'heeeeey ijsmonstertje' riep hij 'heeeey lekkerding' riep ik terug we barste helemaal in lachen uit. dan gaat de bel en lopen we naar de les, we hebben engels. ik ben best goed in engels daarom let ik nooit op tijdens de les en luck ook niet. soms noemt lisanne ons de engelse bffjes.

triiiiiiiiiing......de bel ging en iedereen liep naar de volgende les. we hadden nederlands nog een vak waar ik niet op hoefde te letten. na de engelse les haddeb we pauze. zo ik liep samen met luck, max en lisanne naar de kantine. we gingen een broodje halen en gingen bij mark,floor en lisa aan tafel zitten. zij drie zaten in 3c en luck, max, lisanne en ik zatten in 3b. we waren net lekker aan het kledsen toen de bel ging we liepen naar ons lokaal. en zo volgde er nog 2 saaie lessen. na dat het 3de en het 4de uur waren afgelopen waren we uit. 'ga je mee naar mijn huis?' vroeg lisanne 'ja natuurlijk gezellig' antwoorde ik.

--------------------------------------

dit was dan mijn eerste hoofdstuk. ik hoop dat jullie het een leuk hooftstuk vinden

ik probeer zo snel mogenlijk verder te schrijven. maar heb het eeg druk met school enzo.

vote/comment/follow

xx sanne

mijn beste vriend en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu