Din perspectiva lui Sky:
Am simtit doua maini reci care incercau sa ma imobilizeze. Am incercat sa scap, sa fug . Ma zbateam si imi faceam mai mult rau, intr-un final am cedat in speranta ca e doar un vis urat si ca o sa fie bine. Am simtit ceva la nas iar apoi m-a luat un somn adanc. M-am trezit dimineata din cauza mirosului puternic de fum . Am deschis ochii si am simtit cum lacrimile incepeau sa cada usor din ochii mei goi, plini de durere. Am realizat ca nu a fost doar un vis urat si ca ma aflu intr-un subsol. Alaturi de mine erau inca 2 fete, una era batuta iar cealalta o privea cu dispret tragand dintr-o tigara.
-Ia uite, s-a trezit si "printesa" noastra! A inceput sa rada batjocoritor.
-U-unde su-sunt? Am reusit sa spun printre suspine.
-Unde esti? Saracuta , aproape ca mi se rupe sufletul cand te vad asa debusolata si neajutorata, dar asta este tu trebuie sa te afli aici si eu trebuie sa am grija de tine curva mica ce esti!
-Ce? Ce naiba se petrece? Cine dracu mai esti si tu? Vreau sa plec, da-mi drumul !
In urmatorul moment am simtit o palma care s-a lovit cu putere de fata mea, mi-am lasat privirea in jos, dar doar pentru cateva secunde apoi ridicandu-mi privirea si scuipand-o pe tipa din fata mea fix intre ochi. Tipa incremenise si isi ridica mana doar pentru ca mana ei sa faca contact si cu celalat obraz al meu , dar cineva o prinse de mana si o izbise de perete.
-Fedora, seful a zis clar sa nu ne atingem de ea! Ai innebunit? Or sa te dea afara si nu doar atat, ai sa patesti la fel cum a patit si Wess, fratele tau!
-Nu imi pasa, m-a scuipat si nu am de gand sa stau si sa o privesc. Curva asta mica merita o bataie pe cinste, sa ma tina minte multa vreme de acum!
Dar nu bine a terminat asa zisa "Fedora" ce avea de zis ca un barbat inalt, bine facut , chiar foarte bine facut a pasit pe usa si s-a apropiat de noi. Eu am inlemnit deoarece si-a fixat ochii in ochii mei si nu puteam sa il citesc deloc. Tipul asta nu emana nici macar o farama de sentiment, tot ce se putea citi in ochii lui era frustrare si razbunare. Avea ochii goi. S-a apropiat de mine prinzandu-ma de mana . In momentul in care a vazut ca am rani la ambele maini i-a ordonat tipului care m-a legat sa imi dea drumul si m-a dus imediat intr-o camera. Camera era micuta, dar avea tot ce e necesar in ea, poate chiar si mai mult. Peretii erau de un alb imaculat, iar mobila era de o culoare inchisa. In mijlocul camerei era pozitionat un pat, iar in fata lui un dulap mare , langa pat o noptiera micuta cu 2 sertare. Tipul nu mi-a vorbit deloc de cand m-a adus in aceasta camera. M-am asezat pe pat si lacrimile au inceput sa-mi curga pe obraji. Ma simteam oribil avand in vedere ca eram tinuta aici de un strain al carui nume nu il cunoasteam si pe deasupra ma lasase si singura. Amintirile cu Connor au inceput sa-mi invadeze mintea asa ca m-am ghemuit in pat si am adormit plangand.
****
Sunetul provocat de usa m-a facut sa tresar. Mi-am deschis ochii, dar vedeam in ceata. Cand barbatul bine facut s-a asezat langa mine imaginea a devenit clara.
-Ma bucur ca te-ai trezit. Numele meu este Jace. Vocea lui aspra, groasa si putin ragusita m-a facut sa tresar provocandu-mi mii de fiori pe spate.
-E-eu...p-pai de ce dracu ma tii inchisa aici?
-Usurel, nu te ambala asa ! Ma gandeam eu ca esti o scorpie mica dupa ce am vazut ce i-ai facut Fedorei.
-Scorpie mica? Stai el tocmai m-a facut "scorpie mica" imi vine sa il scuip si pe el.
-Da, exact sa nu uitam ca nu esti in postura in care poti pune intrebari. Aici eu pun intrebarile si imi place sa primesc raspunsuri.
-Sti ceva? Mi se rupe mie de intrebarile tale si stai linistit ca din partea mea nu vei primi niciun raspuns! Trebuia sa ii arat ca nu sunt indimidata de prezenta lui si ca nu sunt atat de firava precum par, dar la naiba tipul asta chiar ma intimida rau mai ales ca stateam in acelasi pat si eram atat de apropiati.
Fara sa-mi dau seama, pierduta printre ganduri observ ca a disparut din fata mea. Am crezut ca a plecat, dar cand m-am uitat in dreapta mea l-am observat stand foarte aproape de mine. Si-a trecut mana prin fata ochilor mei prinzandu-ma de barbie.
-Ai grija cu mine , eu nu sunt Fedora!
Acestea au fost ultimele sale cuvinte dupa care a parasit incaperea lasandu-ma singura pierduta iar printre ganduri.
CITEȘTI
Love you, idiot!
Novela JuvenilCe se intampla atunci cand ura, dorinta si pasiunea sunt combinate? Poate asta sa fie combinatia letala pentru Skyler? Poate Connor sa o doreasca atat de mult incat sa permita iubirii sa patrunda in viata lui? Mai poate Skyler sa traiasca fara baiat...