Κεφάλαιο 19

2.3K 192 27
                                    

Τελικά το μικρό ζιζάνιο με βοηθησε να επιλέξω επιτέλους τι στο καλό θα βάλω και μπορώ να πω πως δεν ήταν άσχημο το αποτελεσμα . Βέβαια η Ελβίρα έλεγε πως μοιάζω με κουραδα που μόλις εχεσε πάνω της μπαμπουινος αλλά έχω μάθει να μην της δίνω σημασία . Φόρεσα ενα ριγέ ασπρομαυρο εφαρμοστό φουστάνι με το δερμάτινο τσακετ μου και τα μποτάκια μου .

Αποφάσισα να πιάσω τα μαλλιά μου σε ψηλό ανάλαφρο κότσο και να βαφτώ φυσικά . Δεν ήθελα να φαίνεται πως προσπάθησα πολύ , άλλωστε θεωρητικά έχω και αγόρι . Θεωρητικά γιατί στην πράξη δεν θα πήγαινα ποτέ μαζί του. Δεν λέω είναι ωραίος και τα σχετικά αλλά πως να το κάνουμε δεν είναι Φίλιππος .

Στης 9 ακριβώς σαν σωστός τζεντλεμαν ήταν έξω από την πόρτα του σπιτιού μου κρατώντας ένα τριαντάφυλλο . Θεός φιλάξει !!!! Πότε μεταφερθηκαμε στην δεακαετια του 90 και δεν το κατάλαβα . Δεν λέω πολύ ρομαντικό αλλα... δεν είναι του γούστου μου . Πως να το πω , το θεωρώ λίγο σαχλό .

- Νόμιζα πως θα βγαιναμε σαν φίλοι , τι θες το τριαντάφυλλο ;

-Για εσένα μπορεί να είναι μια φιλική έξοδος αλλά.... βασικά απλά ήταν κάτι που ήθελα να κάνω δεν χρειάζεται να το σχολιασεις .

-Οκ , ο,τι πεις δεν ήθελα να φανώ αγενής.....αλήθεια ποια ταινία θα δούμε ;

-Έλεγα να δούμε μια ρομαντικη, τι λες και εσύ ; Ρώτησε και χαμογέλασε με αυτοπεπίθηση.

-Ναι γιατί όχι ; . Απάντησα και προσπάθησα να ανταποδώσω το χαμόγελο . Η αλήθεια είναι πως δεν μου αρέσουν πολύ οι ρομαντικές ταινίες . Βασικά τις απεχθάνομαι . Δεν αντέχω την υπερβολική δόση αγάπης . Θα προτιμούσα μια ταινία δράσης . Άλωστε πιστεύω ότι όταν πας συνεμά αξίζει να δεις μια ταινία που θα έχει έντονα χρώματα όμορφα σκηνικά και φανταστικά εφέ . Όταν έχεις μπροστά σου την μεγάλη οθόνη εκμεταλεψου την .

......

Φτάσαμε και αφού διάλεξε ταινία πήγαμε κατευθείαν να αγοράσουμε ποπ κορν . Με κέρασε ένα μεγάλο αναψυκτικό και ένα μεγάλο πακέτο ποπ κορν . Ωραία αφού θα βαρεθώ στην ταινία τουλάχιστον να περάσουμε την ώρα μου τρώγοντας .

-Συμβαίνει κάτι ; Μου φαίνεσαι λίγο προβληματισμένη.  Άκουσα την φωνή του .

-Όχι δεν είναι κάτι . (Απλά δεν έχω καμία απολύτως όρεξη να δω ένα ζευγάρι να φιλιετε και να να λέει πόσο πολύ αγαπά τον άλλο όταν και οι δύο ξέρουν πως θα προτιμουσαν να τα φτιαξουν με τον παιδικό τους φίλο που είναι και κουκλος και ματσωμενος ) .

Be My Bad BoyOnde histórias criam vida. Descubra agora