100 Janoskians Facts ( Română )

659 19 2
                                    

The Janoskians nu e o trupă de băieţi .

The Janoskians este Doar Un Alt Nume Al Copiilor Naivi În Altă Naţiune ( Just Another Name Of Silly Kids In Another Nation ) care este compus din Beau Brooks, Jai Brooks, Luke Brooks, James Yammouni şi Daniel/Spik Sahyounie şi în acelaşi timp sunt un grup de comedie pe YouTube care a fost creat pe 4 Iulie 2010 şi a început să posteze clipuri video de comedie în Septembrie 2011 şi deja a atins peste 530,000 abonaţi , glumeţi care se bucură de stimularea actelor sexuale , dormit, ţipat, de a fi cruzi, de a face provocări care sunt dezgustătoare, dureroase şi auto-vătămare ( ca mâncând părţi crude de animale, a pune unele din părţile corpului în curse pentru şoareci, a mânca prea mult până ţi se face rău ), creând ducumentare ( Man VS Wildparody ) şi caricaturi, cântăreţi care au realizat un cântec numit ’ Set This World On Fire ’ şi este în prezent în topul celor 20 de melodii din lume, animatori care au fost remarcaţi de Justin Bieber, Liam Payne şi Ellen DeGeneres şi au fost prezentaţi la MTV Australia şi The Hot Hits Live from LA  artişti interpreţi care pot face provocări, şi inspiraţi care au un fandom numit ’ Janoskianators ’ cu mii de fete ţipând, întemeiat în Melbourne, Australia.

Realitatea amuzantă a zilei : The Janoskians fug de mama fraţilor Brooks , Gina Brooks .

Vei găsi 100 de realităţi în următoarele capitole .

100 Janoskians Facts ( Română )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum