1.Bölüm - Tanrılar Diyarı

233 10 0
                                    


Tanrıların hüküm sürdüğü diyar.

Yaratanların gölgesindeki insan clanları Losem ve Liki ler, yarı insan yarı oğlak olan Uda lar, karanlığa hizmet eden Tosen Cadıları ve Mimas Perileri yurt edinmişlerdi bu toprakları.

Tek ortak noktaları toprağı ve yağmuru dost bilmeleriydi.

Bu diyarın tek yaşayanları varlıkları bu Clan lar değildi.

Yer altı tanrısı ARCE nin Uda lı kadından doğan yarı tanrı oğlu Leg kışkırtma ve kötülükle beslenen bir ergendi.

Leg İnsan clanıyla uda ların ortasındaki toprak ve ormana hükmediyor uda ları insanlardan koruyordu.

İnsanlar Gabrian en güzel topraklarına yerleşmişti , Varlıklarını sürdürebilmek için yüz yıllardır bu topraklarda savaş kan ve göz yaşı döktüler, Leg in adının geçtiği her yerde lanet okuyorlardı.

Leg insanların kanını üstüne sürmek istiyordu, onlara olan öfkesini maskelemek yetmiyordu.

Yer altı Tanrısı Arce günün birinde diğer tanrılara meydan okuyarak,

Kendisini beğenmiş sizlere öyle bir yara bırakacağımki, kazıdıkca kanayacak .

Ölmek bilmez hırsınız onu besleyecek.

O hilekar ve ve intikamcı olacak.

Gabrian da kan ve göz yaşı dökecek.

Omegas (Tanrı) : Bizlere olan kin nedendir.

Arce: Kanlarımızla hayat verdik bu topraklara , yaşamda her şeyi yaratmadıkmı.

Benim eylemlerim sizleri yüceltecektir. Lakin ayrılacağız

Bilinmez olan her şeyi sakladığım yere aitim toprağın altına.

Dedi tanrılar şehrini terk etti.

Gabrian -  Karanlık ve Işığın SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin