Capitolul 1

17 2 0
                                    

Bun . Sa-i dam drumul !

  Blogul asta este setat pe acces privat deci bafta mea daca o sa devina viral.

OK, e clar ca-i privat 

Asadar uite care-i treaba .Am hotarat sa imi fac un blog . Unul personal . E ca un soi de jurnal doar ca nu-i jurnal , pentru ca jurnalele sunt pentru fete .

Ideea e ca ma va ajuta sa-mi limpezesc gandurile si sa gasesc unele solutii pentru viata mea , caci sincer sa fiu mai rau de atat nu se poate .

Nu mai departe de anul trecut ,pe lista mea de NECAZURI am avut asa :

-Mama si tata au divortat

-Tat s-a combinat cu Svetlana , care pare de u milion de ani mai tanare decat el si este rusoica

-Mama a inceput sa se vada cu Jim , zugravul  si crapatura din tavanul camerei mele continua sa se maresca cu zi ce trece.

-A fost cat pe ce sa o pup pe Luise Bentley la balci , dar am vomitat pe ea - pana la urma mi-era greata din pricina caruselui , astfel alegandu-ma cu porecla Boratura

-Idiotul de Gav James si-a intepenitcampania de persecutii im potriva mea - o data m-au bagat cu capul in jus in toberon si m-au obligat sa stau acolo pana ce sa terminat pauza mare .

NU SE MAI POATE ASA ! Trebuie sa fac ceva , altfel o sa sfarsesc ca si Moris nebunul , care umbla prin parc crezandu-se dumnezeu

La sfarsitul urmatorului trimestru o sa fiu O PERSOANA COMPLET DIFERITA. Si pentru asa lucrurile care trebuie sa se intample sunt :

-sa i-o platesc lui Gav pentru toate rahaturile pe care mi le-a facut

-sa fiu respectat 

-sa sarut o fata . Ofata adevarata , in carne si oase . O gramade de alti tipi de paisprezece ani pupa fete pe oriunde te-ai duce prin scola. Daca voi face asta in mod cert ,nimeni nu-si v-a mai  putea sa ma altoiasca in fiecare zi peste ceafa pe coridor . Dar trebuie sa fie o fata real ; dosul palmei mele nu se pune.

Printre celelalte teluri pe care ale mele : sa-l invat pe papagalul meu Syd sa spuna *Joe e barbat adevarat * si sa adun 160 de lire pentru pentru ca eu , Harry si Ad sa mergem la BUZZFEST . Simplu .

MIERCURI 4 IANUARIE 

Dand filmul inapoi , ma gandesc ca n-ar strica sa incerc din nou cu Louise Bentley . Facusem deja un oarecare progres , inaintea incidentului cu voma . Poate ca e pregatita sa uite si sa ierte ? NUU , NU PREA CRED .Problema e ca mie nu imi place asa de mult de ea ci fata visurilor mele este Lisa Hall .Tipa e perfecta.

Dar se uita mereu dupa baieti rai , cum ar fi Gav pentru ca deja sunt impreuna . De cate ori  ii vad impreuna ma simt ca si cum as fi primit o copita in burta. As fii mult mai bun ca iubit decat Gav.Cu toate astea , ma indoiesc ca stie macar ca exist . In patru ani ,daca am schimbat zece cuvinte . Cel mai aproape de ea sunt la orele de geometrie , cand ma holbez ca diperatu la ea . Ori de cate ori mi se sdreaseaza ma fac budinca . Odata ma intrebat cat e caesul si i-am raspuns *Septembrie* , era aprilie -_-.

Nu stiu ce este  in neregula cu mine . Pot sa gandesc limpede , dar, undeva pe drumul dntre creier si gura , se amesteca toate si fie bat campii ca un idiot , fie spun ceva jignitor. 

Singura cale pe care ma pot exprima vum vreau eu este acest blog , in cazul in care aici cuvintele nu prea o sa imi dea de furca . De fapt ar trebui sa mai vorbesc atata si sa revin la viata mea .

Bun o sa sune ridicol dar din cine stie de motiv mereu mi-a placut stiinta si ma uitam la o emisiune de cand eram  mic . in emisiune era un om de stiinta care facea experimente cu alt tip de stiinta ,unul mai tanar , si acum am ramas in minte cu ei la propriu . Acum ei imi controleaza mintea adica camera de control . se pare ca astazi am fost la scoala si a fost inca o zi de chin dupa care am scris in blog.

JOI , 5 IANUARIE

Ducandu-ma la Harry amicul meu ,am facut ocol prin fata casei Lisei Hall . Ceea ce nu inseamna ca spionez . M-am abatut din drum doar cu un kilometru si ceva . Cand am trecut prin dreptul ferestrei ei , am zarit-o . S-a uitat la mine si cred ca mi-a zambit . I-am zambit si eu , dupa care am alunecat pe gheata si am cazut in fund. 

Am gasit pe internet un articol despre cum sa impresionezi o fata . Era un site numit DOMENIUL BARBATIILOR . Prea util asa ca l-am luat in considerare . Iata ponturile pe care mi-le dadea : 

1. Ai grija sa arati bine ! (la asta cred ca ma descurc)

2. Dovedeste ca ai umor ! ( aaaa...... se poate sa ma descurc destul de bine la faza asta )

3. Fii un bun ascultator ! ( simplu ; am invatat o chestie daca taci nu te faci de ras )

4. Respecta-le ideile si parerile ! ( cu siguranta bifat pentru ca majoritatea ideilor mele sunt praf )

5. Ai incredere in tine ! ( pai... aici avem o probleme mereu ma balbai fata mea parcase topeste )

Jim ramane iar peste noapte . In ultima vreme a fost nelipsit . De craciun , mi-a cumparat un MP3 player , spunandu-mi sa ascult muzica noaptea .

-Da-l tare, fiule, mi-a zis el

Ce ciudat ! Am adormit ascultand Pink Floyd ( cea mai buna fomatie din toate timpurile ) si m-am trzit cand ajunsem la MOTORHEAD 

Vineri, 6 ianuarie 

Mama m-a rugat sa ma duc sa strang pomul de craciun , cat timp era ea la lucru . Harry si Ad au venit sa ma ajute . ad spune ca ar face orice pentru mama mea xD. Nu stiu la ce se refera. Tustrei suntem prieteni din totdeauna . In clasa a saptea , Harry ne-a propus sa ne facem frati de cruce , dar l-am refuzat din mtive de igiena. 

Ne aflam sus in mansarda,  cand Harry ne-a aruncat o trasnaie de-a lui:

-BUN DACA ATI PUTEA AVEA ORICE PUTERE ,CE ATIA ALEGE ?

-Sa fiu invizibil ,am spus 

-Sa fii invizibil,dulau batran ? a chicotit el . Stiu eu la ce te gandesti,nu cumva la vestiarul fetelor? 

-Da , poate ,am raspuns . dar in principal asta ar insemna sa merg la scoala fara sa iau un sut in fund de la Gav .

M-a aprobat dand din cap aprobator.

-Dar tu Ad ?

-Vedere cu raze x ,a spus, jucandu-se cu ochelarii 

Harry a ras si a spus : 

-Bun , acuma stiu ca te-ai gandit la vestiarul fetelor , mosule !

-Da de unde..., as folosi asta sa castig la "Ghiceste in ce cutie e valiza cu bani" . Apoi as devenii miliardar si as putea de exemplu sa platesc niste fete sa faca striptease in fata mea .

Eu si Harry ne-am uitat unul la altul si am ras .

-Stii batrane uneori esti foarte istet ,a spus Harry

Mai apoi am urmarit un episod din Star Trex si nimeni, dar nimeni nu ma contrazica ca Picard e mai bun de cat Kirk. dupa putin timp a venit mama si m-a trimis sa cumpar niste oua si o cutie de lapte si rest ce vreau . Am mers, am cumparat , si pe cine sa vezi PE GAV IMPREUNA CU GEMENII KAYL care mi-au spus :

-EI ,EI ,EI , ce avem noi aici ,a spus unul dintre gemeni,luandu-mi plasa si arucand cu mine in oua si luand pacetul de skitels pe care mi-lam cumparat din rest .

-Stati un pic , a spus Gav , lasati-ma pe mine .

Si au inceput sa dea toti in mine cu lapte si oua si skitels si acele bomboane chiar ma dureau.Cand am ajuns acasa mama a spus :

-Asa de impiedicat esti ? Cum ai putut cadea ?

Nu am spus nimic si m-am dus la dus . 

                                                                             VA URMA ...                  

Blogul privat a lui Joe CowleyWhere stories live. Discover now