✿.。.:* ☆: 𝐿𝓊𝒸𝑒𝓂 :.☆*.:。.✿
- O bok ekipa, kak' ste ove divne noći, što ima? - Metus upita sve i sjedne kraj drveta.
- Bok Lucem - Larissa priđe. - 'Si ok?
- Da, jesam.
- Gdje si pokupila ova dva gnjaveža?
- Nećeš vjerovati Lara, ali imali smo opet posla sa Thunderom i Stormom.
- Jao, govnari! - Larissa okrene očima.
- Da, budale su gnjavili Lucem. - Sangius odmahne glavom.
- Pa ih je ona sredila. - Metus se nadoveže na njegove riječi. - Da ste samo vidjeli kak' je otresla Thundera. Seronja se nije ni snašao.
- Što? - Elenor se šokira. - Kako to misliš otresla je Thundera? On je... pa, veći je od nje. Mužjak je.
- Jest' vala, al' je pobro šoru. Lucem je obrisala pod s tim ljigavcem.
- Zbiljaaaa? - Larissa je oduševljena - To je tak' cool! Što ti je taj mulac uradio Luce?
- Pljuvao je po njezinom vampiru. Pa ga je sredila. Sad zna da se to ne smije. A - a!
- Molim?
- Što to govoriš Metus? Po kakvom vampiru? - Gabriel se izbeči, Brandon prestane žvakati. Elenor i Roman priđu bliže. Svi me gledaju sa upitnikom.
- Au, sranje!
- Ništ' se vi ne brinite - Metus je skuliran - Lucem nam je sve ispričala. Sada će morati ispričat' i vama. Nema tajni u čoporu. Hajde Luce, ispričaj im kak' si odrasla u vampirskom gnijezdu.
¤°'✿.。.:* 𝒮𝒾𝓉𝒾𝓈 *.:。.✿'°¤,
Iz šume se prebacim u Noxov stan. U hodniku pred vratima osjetim već lagano ishlapjeli poznati miris jabuka. Anahiel je bila ovdje. I to ne tako davno. Sigurno je hranila Noxa. Pokucam, a mladac otvori i ne vadeći slušalice iz ušiju pokaže mi da uđem. Jebote, kakav doček. Priđe mini baru i natoči mi konjak.
- Što ima? - upita - Zar ti nisi sa Lucem?
- Ne. Ostavio sam je. Morao sam. Dogodila se mala situacija sa dva ne baš prijateljski nastrojena vuka.
- Ostavio si je samu s njima! - skoči sa stolice - Što ti je?
- Ona je dobro. Nisam je ostavio samu. Neki su blizanci iz čopora ostali s njom. Otišao sam, ali sam se vratio. Taman na vrijeme da vidim kako se Lux zna brinuti sama za sebe.
- Zar bi želio da je drugačije?
- Što?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌞Solis et Lunam🌛 🔚
FantastikSOLIS ET LUNAM (Sunce i Mjesec) -Fantasy/vampire/wolf- PRVA PRIČA SERIJALA O NADNARAVNIMA Da bi sebe i svoje prijatelje oslobodio ropstva Sitis mora vampirskoj kraljici Rele donijeti srca dvaju vukodlaka. Kada s teškom mukom uspije riješiti zadatak...