Jimin POV
Di rumah*
Hari ni aku hendak mencari mangsa untuk aku lepaskan nafsuku..Itu dah memang tugasku di Club..hahahahahaha..Aku akan dapat apa yang aku idamkan..Sebab aku PARK JIMIN..Tiada mangsa yang dapat terlepas dari "umpan" aku..Aku menyiapkan diriku dengan pakaian yang cukup segak dan seksi..aku pasti..semua perempuan murahan di sana akan tergedik-gedik datang ke arah aku..
Aku menaiki kereta Ferrari merah aku itu..aku bertolak ke Club tempat aku mencari "bahan" dan "makanan" hari ni..hahahahhaha
Di Club*
Aku masuk ke dalam Club..seperti dirancang, terdapat banyak yeoja yang hot,seksi dan cun hari ni..WAH!! Nafsuku makin lama makin tinggi..tapi, aku duduk dulu..minum air dulu..untuk kumpulkan tenaga aku untuk aku melepaskan nafsuku ini.."Wey Kai! Bagi aku minuman favourite aku sekarang!!" Kataku sambil menjerit kerana suasana si sini amat bising.."Okay tunggu kejap" balas Kai..pekerja namja di situ..dia memang tau apa minuman yang aku suka..sebab hari-hari aku di sini..aku tak perlu kerja kerana aku sudah kaya raya..hahahahahaha..
Aku minum air itu sehingga setengah dari gelas itu..aku hendak perhatikan..siapakah mangsa aku hari ni..aku melihat sekeliling..kemudian terdapat dua "ekor" yeoja yang hot..aku tau..kalau ada lebih satu, aku akan beri kepada Jungkook..Kawan baikku..Aku segera menelefon Jungkook..
"Tut tut..tut tut.." bunyi di telefon aku..tiba-tiba diangkat..
"Hello.." kata satu suara namja..
"Hello Jungkook..kau kat mana?" Soalku kepada Jungkook..
"Aku kat rumah..kenapa Jimin?" Balas Jungkook..
"Aku ada barang banyak daebak punya..mari lah datang sini..ada dua ni..aku dah simpankan satu untuk kau" kataku..
"Sounds great..anathor 10 minutes, I will be there.." kata Jungkook
"Daebak" kataku..
*End of the call*
Aku tersenyum sinis sambil melihat dua "ekor" yeoja itu menari..
End Chapter 1
YOU ARE READING
BYUNTAE PARK JIMIN (FF 18++)
RomanceSinopsis "SETIAP MANGSA AKAN AKU SEKSA!!" Itu lah ayat Park Jimin kepada semua mangsa-mangsanya..Dia hampir terkenal di club oleh kerana "kepakaran" dia dalam menyeksa setiap perempuan di club yang pernah masuk "perangkap" dia..Setiap malam, dia aka...