De laatste twee maanden waren fantastisch. Het is februari nu. Aaron en ik zijn nog steeds samen. Yara en Jer zijn nu ook allebei achttien.
Jer is van plan vandaag haar ten huwelijk te vragen. Hij heeft iets super romantisch georganiseerd waarbij we allemaal moeten helpen. Ik ben samen met Mirthe, Haley, Scott en Aaron lichtjes aan een kant van het meer aan het hangen. De anderen doen een andere kant.
Straks gaan ze samen naar het midden van het meer, dan moeten we de lichtjes aan doen en gaat hij het vragen. Ze zijn nu uit eten in een duur restaurant. Jer had gezegd dat ik bij het lekkerste en duurste restaurant moest reserveren voor hun. Ik heb dus een restaurant genomen waar ik vroeger altijd met mijn ouders ging eten. Ik heb op eens honger.
"Ik ga even iets eten. Ik kom meteen terug." zeg ik tegen mijn vrienden. Ik ga naar de auto waar ik nog wat eten heb in liggen. Ja, ik heb een nieuwe auto van mijn ouders gekregen. Ook al zijn ze niet meer samen. Ze proberen nog steeds samen mijn liefde te kopen.
Ik kijk en vind een een chocolade reep. Ugh ik heb geen zin in chocolade. Oké, wat is er mis met mij? Ik heb geen zin in chocolade?! Waarom wil ik appels? Ik kijk naar de anderen; ze zijn nog steeds bezig. Zou ik even naar een winkel gaan? Ik beslis het te doen en rijd weg.
Als ik terug kom ben ik een appel aan het eten tijdens het rijden. Ik rijd terug naar het meer. Mijn vrienden zijn nog steeds bezig met de voorbereidingen. Ik parkeer snel en ga helpen. "
Ben je nu een appel aan het eten?" vraagt Mirthe grinnikend. "Ja, problemen mee?" snauw ik. "Nee, nee helemaal niet." zegt ze met haar handen in de lucht.
Wanneer ik zie dat de auto van Jer komt aangereden stuur ik naar iedereen dat ze stil moeten zijn. "Wat doen we hier?" hoor ik Yara nieuwsgierig vragen. "Wacht nog heel even dan zeg ik het." zegt Jer.
Ik hou mijn handen voor mijn mond om niet in lachen uit te barsten. Aaron doet zijn armen rond mijn middel en ik geef hem een kleine kus op zijn wang.
Ze zijn in het midden van het meer. Dit is het moment waarop wij de lichtjes moeten aan doen.
p.o.v. Yara
Plots gaan er allemaal lichtjes rond ons branden. Ik kijk rond ons. Het is hier echt super mooi. Ik vraag me af waarom hij dit heeft gedaan. Het is niet alsof er iets special is vandaag. Daarstraks was ik ook al overdonderd toen we naar dat super dure restaurant gingen. Ik was al blij geweest met pizza. Want pizza is de sleutel tot mijn hart.
"Yara, we zijn nu al ongeveer een jaar en half samen. Sommige gaan dus zeggen dat dit wat vroeg is, maar we hebben al twee prachtige zonen. Dus f*ck hun." Ik kijk hem vragend aan; Jer gaat op een knie voor me zitten en haalt een doosje uit zijn jaszak. Ik hou mijn adem in.
"Yara Stinson, wil jij mij de gelukkigste man maken en met mij trouwen?" Ik krijg geen woorden uit mijn keel en krijg tranen in mijn ogen. Ik knik heel wild. Hij staat recht en trekt me mee recht. Ik had niet eens door dat ik bij hem op de grond van het bootje was gaan zitten. Hij doet de ring om mijn vingers.
Ineens word er rond heel het meer gejuicht. Ik zie al onze vrienden rond ons staan.
p.o.v. Starlett
Gisteren hebben Yara en Jer zich verloofd; ik ben zo blij voor mijn vrienden.
Ik ga snel uit bed en loop naar de badkamer. Ik heb de laatste paar dagen last van misselijkheid. Ik heb vannacht bij Aaron geslapen. Hij is blijkbaar ook wakker geworden, want hij staat achter me om mijn haar vast te houden. "Gaat het?" vraagt hij. "Ja, het is waarschijnlijk een griepje ofzo. Hoe laat is het?" vraag ik. "Acht uur."
We moeten binnen een half uurtje gaan ontbijten. Ik knik, sta op en doe de kleren aan die ik hier op zijn kamer heb liggen.
"Ga je naar school?" vraagt Aaron bezorgd. "Ja, we hebben het eerste uur wiskunde en als ik die toets mis kan ik mijn punten niet ophalen. Ik zou die sowieso ook niet mogen inhalen van meneer Black." vertel ik hem.
"Ik zie je zo wel aan het ontbijt." zeg ik nadat ik me volledig heb klaar gemaakt. "Is goed." Ik geef hem nog snel een zoen.
Ik ga de kamer van Yara binnen. "Hey." roept ze vanuit de badkamer. "Hey, waar is Jer?" roep ik terug. "Bij Austin, Gray en Jake." zegt ze.
"Yara, ik moet je iets vertellen." zeg ik met een serieuze toon. "Wat is er?" Ik doe teken dat ze naast me moet komen zitten op haar bed. "Ik ben laat." Ze kijkt me verward aan. "Ik denk dat ik... Dat ik z-zwanger ben." stotter ik. "Oh my- Star! Weet je het zeker?" vraagt ze enthousiast.
"Ik ga na het eerste uur een test kopen. We hebben dan toch studie uur. Ik heb tegen de balie vrouw gezegd dat het een noodgeval was. Ze knikte toen en zei dat ik iemand moest meenemen. Dus wil jij mee?" vraag ik. "Natuurlijk. Jij was er ook voor mij toen ik zwanger was, nu is het weer mijn beurt."
"Jezus! Ik word misselijk van die zenuwen. Wat nou als Aaron geen kind wil? Wat moet ik dan doen? Het alleen opvoeden?" Ik heb de zwangerschapstest in mijn handen. Er stond op dat we vijf minuten moesten wachten, dus dat zijn we nu aan het doen.
Enkel Yara, Mirthe en Haley weten het. Daarom zitten we ook met z'n vieren op Yara's kamer. Ik had het in de middag en Mirthe en Haley verteld. Toen hadden we afgesproken om samen te wachten op het resultaat van test na school.
"Rustig Star. Aaron houd van je, als je zwanger bent gaat hij je echt niet in de steek laten." stelt Haley me gerust. "Hoe lang nog?" vraag ik. "Nog twee minuten." vertelt Mirthe me. Ik sta recht en begin door de kamer te ijsberen.
Ik ben achttien! Mijn ouders gaan hier echt niet blij mee zijn. Ze zullen niet zo reageren zoals de ouders van Yara, maar enthousiast zullen ze ook niet zijn.
"Het is tijd." haalt Yara me uit mijn gedachten. "Ik durf niet te kijken. Vertel me wat er staat." zeg ik zenuwachtig terwijl ik nog steeds heen en weer door de kamer loop.
"Gefeliciteerd Star, je krijgt een kind." zegt Mirthe blij. Ik lach even. Wat anderen er ook van zullen vinden. Ik ga van dit kind houden, met mijn hele hart.
"Wat moet ik nu doen?" "Ga naar Aaron en vertel het hem!" grinnikt Haley. Ik loop de kamer uit en ga de kamer ernaast binnen. Aaron zit samen met Sam, Lucas en Max op bed.
"Ik moet je iets vertellen." zeg ik terwijl ik de deur open gooi. "Wat is er?" vraagt Aaron. Moet ik het vertellen waar de anderen bij zijn? Ik vertel het hun straks wel, samen met de vader van mijn kind. Sam, Lucas en Max snappen mijn stilte en gaan naar buiten.
Ik ga voor Aaron zitten. "Ik ben zwanger." zeg ik met een nerveuze glimlach. Hij blijft stil. Hij kijkt van mijn ogen naar mijn buik en weer terug. "Ik word vader?"
In zijn ogen zie ik iets schitteren. Ik knik. "Dat is fantastisch!" roept hij uit. Hij pakt me op en draait een rondje met mij in zijn armen. Ik gier het uit van plezier. Dit wordt ons kleine gezinnetje.
(A/N: Dit is het laatste hoofdstuk van Jongensinternaat. Er komt alleen nog de epiloog. Wanneer de epiloog online komt, zal ook het eerste hoofdstuk van mijn nieuwe boek online komen. Het zal gaan over de kinderen van Star, Aaron, Yara, Jer, Mirthe en Link.)
JE LEEST
Jongensinternaat
Teen Fiction|FINISHED| Deel 1: De 16-jarige Starlett Michaels krijgt te horen van haar ouders dat ze naar een internaat moet. Niet zomaar een internaat, nee een jongensinternaat. Hierdoor moet ze haar beste vrienden achterlaten en een heel nieuw leven opstarten...