@ogrecikorefanı buradan sevgiler.❤
"Aleynaa" diye annem bağırdı ."Anne yanındayım yaa ne bağırıyorsun?"."Kızım benim şekerim annem yaa nolur diğer kızlar gibi ol , kendine sevgili yap bu ne kızım takmışsın kafanı Esmerler takımına kafayı"Anneme uzun oflayarak " Annem hayır dedim sana ya neden beni zorda bırakıyorsun valla beni bu yaşta evlendirsen şaşırmam "."Tamam kızım tamam".Yanağımı öpüp dedi " Başımıza kaldın " Kahkaha atmaya başladım .Kahkaham bitince anneme sofrada yardım ede ede sırıtıyordum. Telefonumun titremesiyle telefona baktım sonra koltuğa yayıldım.
Esmerler qrupu:
" Bu gün Alışveriş okey ?"
Aşkım ( Ece )
"Noooooo"
(Ben)
" Gidiyoruz 😠😠😠"
Çirkin( Sude)
" Bence tamam hadi. Karıcım " Kocacım (İrem )"Hadi Bye tamam geliyorum ok😘😗"
Hemen giyindim bence çok güzel olmuştum....
Alışveriş merkezinde çok güzel şeyler aldık Ama hakikaten çok güzel.Hepsi bir birinden güzel . Ama ben burada ölücem. Biran önce parayı ödeyip gittik. Bir kafede oturduk .
İrem den anlatım :
Karıcığım alışveriş merkezini yemede kafeye gittik . Zaten o hep böyleydi . Bense o sözü hiç unutmazdım sadece flörtleşirdim bu kadar . O sırada düşüncelerimi Aşkımız Ece bozdu "Bi şeyler istermisiniz ?"dedi o hayat kurtaran gülüşüyle şaka lan şaka yok öyle şey .
Aleyna dan devam :
Tam biz gelirken 4 çocuk gördüm taş gibi ama bizim bir sözümüz var bu yüzden sevmek yok . O anda erkeklerden biri bağırdı :
- Abuuu!!!
Hepimiz gülmeye başladık.😀Merhaba tatlılarım eğer erkekleri merak ediyorsanız işte altta fotoğraflar isimlerde orda .😁😁 Bu arada Abuuu diyen Buraydı . 😊
Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın 😁😁.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esmerler takımı Aşka karşı
Humor4 en iyi arkadaş küçükken bir birlerine bur söz verirler bu söz aralarını aşk girmeyecek diye bir sözdü .Ancak onların arasına 4 erkek girer . Hikayelerini öğrenmek istiyorsanız kitaba bi göz atın .