Lonca çok güzel. Taa ki Gray tökezleyip üstüme düşene kadar.
"Lan dikkat etsene buz beyin."
"Kes!"
"Ezildim burda be!"
"Bastır Natsu-sama!" dedi Juvia. JUVİA. J U V İ A!
Bütün lonca şok geçirdi. Cana'nın boğazına içki kaçtı. Happy balığınu yemeyi bıraktı. Erza çalışma yaparken kendini yanlışlıkla kesti.
Ve o zaman fark ettim ki Juvia ve loncayı kurtaracak tek şey ben de vardı.
"Natsu-sama en iyisi!"
"Juvia, bi snickears al." dedim ve ona snickears verdim. Yemeye başladı.
"Oh, iyi geldi. Natsu kim be! Gray-sama tek atar. GRAY-SAMA!!"
Masanın üstüne çıktım.
"Açken sen, sen değilsin!" Loncadan bağırışmalar yükseldi. Ceplerimde olan çikolataları masaya boşalttım.
"BİR LİRA BİR LİRA BİR LİRA BİR LİRA." diye bağırmaya başladım. Çoğu kişi Janga aldı. Ben de Janga yedim. Lucy köşede iç geçirip "bittik biz." falan diyordu. Janga çok güzel kafa yapıyor ov ye. Wendy bile Janga aldı. Ne olduğu bilmiyordur heralde ama en son lambanın üstünde sallanıyordu. Carla'da Wendy'nin Jangasından bir ısırık aldığı için etrafta "Happy-kun." diye geziniyor. Erza ve Lucy dışında herkes çikolata almıştı. Erza çilekli kek isteyip duruyordu. Baya para kazanmıştım ov ye. Mirajane loncada satış yapmak yasaktır diyordu ama sonra Laxus ona zorla bir Janga yedirdi. Eğlencemize devam ederken kapı aniden açıldı. İçeriye bir bayan girdi. Kısa gri saçlı ve takım elbiseliydi.
"CANAN KARATAY!" Canan teyze bize tiksintiyle bakıyordu. Hepimizde çikolata vardı.
"Olamaz! Bu bir kabus olmalı. Hangi vicdansız bunu yaptı. Biri beni cimciklesin." Cana geldi ve Canan teyze'yi cimcikledi.
"Ah! Gerçekmiş. Bu sağlıksız yiyeceklerde neyin nesi?" E bütün lonca beni sattu hepsi "Abla valla Natsu zorla yedirdi." demeye başladı. Canan teyze bana yaklaştı. "Yapma Canan teyze." dedim.
"Aa ne teyzesi. Sen ye o kadar abur cubur teyze ben olayım. O zaman sen de dedesin." dedi. Biraz loncayı inceledi. Happy'e yaklaştı.
"Vay canına! Ne sağlıklı bir Exceed. Bakın siz Çanga yerken o balık yiyor." cebinden 'Örnek Yiyici' yazan bir madalya çıkarıp Happy'e taktı.
"Örnek Yiyiciniz Happy. Hepiniz onu örnek alın. Bir daha böyle rezil bir sahne görmeyeyim." dedi ve çıkışa yöneldi. 3 poşet dolusu çikolata çöpü görünce oracıkta bayıldı.
~°~
Usta ünlü diyetisyen Canan Karatay'ın hastane masraflarını ödememizi istedi. Suçlu(!) ben olduğum için tüm paramı aldılar. Para sıkıntı değil de dövüşlü görev yok. Canan Karatay Fiore Krallığının lonca yemek kontrolcüsü olmuş. En sağlıksız beslenen lonca seçildik. Bizim loncayı gördüğü için en kısa zaman da başka krallığa terfi etmeye çalışacakmış.
Sağlık olsun...