Hoofdstuk 3

48 4 0
                                    

Toen het busje aankwam bij de poort van de legerbasis reden ze nog even voorbij om te spioneren maar er stond een bewaker aan de poort dus ze konden niet naar binnen. Dus reed Baconator snel naar het vliegveld en stal een buzzard (helikopter die rakketen en kogels kan schieten) de jongens moesten instappen en Baconator zei: "Jongens jullie moeten stiekem zien binnen te geraken dus ik ga met het busje binnen rijden en hun af leiden terwijl jullie binnen vliegen en alle vier een tank proberen te stelen en daarna naar de poort te komen waar ik sta te wachten op jullie. Dan volgen jullie mij naar mijn bunker en brengen ze binnen en krijgen jullie je geld, deal?" En de jongens zeiden: "deal!!" Baconator reed naar de legerbasis en ging naar de poort en schoot op de bewaker. De andere bewakers kwamen op Baconator af en ze hield zich verscholen achter het busje en schoot heletijd bewakers neer en gooide granaten. Onderstussen heeft Bart al de helikopter onderzocht en toen konden ze vliegen. Bart en zijn vrienden vlogen naar de legerbasis langst achter en de helikopter landde achter een gebouw. Het gebouw daarnaast stonden twee jets en 5 tanks. De vier jongens stapten zo stilletjes mogelijk uit en pakte alle 4 een tank. Ze testten eerst de besturing uit en Bob klikte op het verkeerde knopje en toen ontplofte zijn tank en die van de anderen ook en toen was iedereen dood... nene alweer een grapje ;) iedereen schoot 1 keer op de 2 jets en de 5de tank. Ze konden nu ook schieten dus dan reden ze naar Baconator en alles dat in de buurt kwam schoten ze kapot. Toen ze bij de poort aan kwamen stonden er zoveel agenten en auto's dat ze er niet door konden. Dus Ben riep: "Baconator rij wat met je busje achteruit en Bart, Bruno en Bob jullie ook achteruit". Baconator en de 3 jongens deden wat ben vroeg. En toen schoot Ben met zijn tank op 1 auto in de groep en alle auto's in de groep ontplofte ook. Toen ramde Ben een weg door de auto's heen en iedereen juichte. En toen zij Baconator: "Oké goedzo Ben, nu moeten jullie mij volgen tot aan mijn bunker en binnen rijden en als er politie langs komt schiet je ze kapot en ook andere online players. En ze deden wat zij vroeg. Toen ze bij de bunker aankwamen reden ze binnen. En binnen zei ze: "Ok nice gedaan boys, hier is voor jullie allemaal 2 miljoen dollar dat is echt mega veel geld maar ik ben miljonair dus dat boeit niet.
De jongens zeiden bedankt en hadden stiekem een plan bedacht tijdens de tanks te stelen. En Bruno riep: "NU!!" en iedereen pakte de mitrailleur die ze van Baconator hadden gekregen en hielden Baconator onder schot.
En Bart zei: "BACONATOR ALS JE NU NIET AL JE GELD EN AL JE WAPENS AAN ONS GEEFT GA JE DOOD!!" En Baconator deed wat ze vroegen want in deze Gta game stond de gamemode op adventure dus als je dood gaat blijf je dood. De vier jongens hadden nu super veel geld en wapens en ze knalde Baconator neer. Nu konden ze alles doen wat ze wouden... en toen kwam er een hacker voorbij en knalde iedereen neer... Toen wzd iedereen ECHT dood.

The End...

A Gta Story (kapot droog) ||Dutch Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu