♤2.Bölüm♤

1.4K 72 37
                                    

Bucky Stevei evinden aldı ve bara doğru gitmeye başladılar. Stevein bu dalgın hali Bucky'nin dikkatini çekmişti.

Bucky: İyi misin dostum? Tuhaf görünüyorsun.

Steve: Bilmiyorum Buck.Kendimi çok tuhaf hissediyorum.

Bucky:Ne gibi?

Steve: Tarif edilemeyecek bir his.

Bucky: Tamam dostum üstelemiyorum.Nasıl istersen.

-----------------
*Birkaç saat sonra*

Herkes bolca içmiş hepsi de Çakırkeyif olmuştu.

*Steve hariç.

Bar masasının üzerinde öpüşen Nat ve Bruce, kolunun altında iki tane kız olan Bucky, Gözlerinin rengi kırmızıya çalan ,kumral açık tenli bir kızla konuşmaya çalışan Clint ve çekicini sallayıp dans eden Thor.

Bir tek Steve hala saptı ve Natashanın ısrar etmesine rağmen geldiğinden beri yerinden kalkmamış ve ağzına 1 damla dahi içki sürmemişti.

İnatla hiçbir şey yapmamayı kabul etmiyordu.Ve gözü onun gibi tek başına takılan esmer tenli kahverengi gözlü adama döndü.Olağanüstü bir güzelliği vardı.Çene yapısı Steve'in çok hoşuna gitmişti.

Natasha bunu farketsede hiçbir şey söylemedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Natasha bunu farketsede hiçbir şey söylemedi.

Ardından hepsi evlerine dağıldı.

Bucky Stevei evine bıraktı ve o da evine döndü.

Steve yatağına uzandı ve ilk görüşte içini kıpır kıpır eden adamı düşündü ve uykuya daldı.

------------------

Burası neresiydi?  Bu insanlar kimdi?
Bir adam Steve'e elini uzattı.Steve tam uzanacağı sırada el birden uzaklaşmaya başladı.Dolayısıyla adamda. Steve peşinden koştu.Adam bir sokağa girdi.Gittikçe uzaklaşıyordu.

Kimdi bu adam?Neyin nesiydi? Neden bu olaylar yaşanmıştı.

Ve telefonuna gelen bildirimle uyandı.Tişörtünün yaka kısmı ıslaktı.Korkmuştu.

Ardından telefona gelen bildirime baktı.Buckynin dün kurduğu saçma gruptan gelen mesajlardı.

Stevein sosyal hayata geri dönmeye falan niyeti yoktu.Nesi vardı ki? En azından insanlar ona cinsel yönelimi yüzünden delici bakışlar atmıyordu.

BlackWidow: 10 dolarına bahse girerim Steve dün gördüğü esmer bombadan etkilenmedi.

Howkeye: Bende 20 dolarına iddaya girerim o adamı kendine aşık edemez.

Mr.Green:Hey dostum bunu hepimiz biliyoruz.Bu ihtiyarda icraat yok.

BuckyBarnes: Dostum neden sana ihtiyar dediğimizi biliyor musun?

SteveRogers: Hayır.Açıkçası ilgilenmiyorum.

BuckyBarnes: Kursağımda bıraktın seni lanet olası! Ama söyleyeceğim.Aynı bir ihtiyar gibi yaşıyorsun.Hareketsizlikten o kasların sönecek ve hiçbir işe yaramayacaklar.

SteveRogers: Hey kaslarıma laf etme!

BuckyBarnes:Kaslarına sokayım!

SteveRogers:Hadi ama o kadar düşmüş olamazsın.Alt tarafı 6 aydır sevgilin yok Buck.

BuckyBarnes:Senin 27 senedir yok ahmak.

SteveRogers:Of.İlgilenmiyorum.Ben kızlardan hoşlanmıyorum.Daha önce söylemiştim.

BlackWidow:Tamam kesin şunu.Kız gibi didişmeyin diyeceğim ama kendime hakaret etmek istemiyorum.
Steve bahsim hala geçerli.Eminim o esmeri kendine aşık edemezsin.

SteveRogers: Bence lafı bile olmaz.

Howkeye:Ooo Bay Ego.

BlackWidow:Sanırım numarası bende olacak.

Mr.Green:Hayatım o esmerin suratını dağıtmamı istemiyorsan hemen bana senden numarasının ne diye olduğunu söyler misin?

BlackWidow: Sakin ol koca adam.Bi arkadaşımın yakını.Yazın görüşmüştük.

Mr.Green:Bak bi de görüşmüşler.Yok ben dövmeye gidiyorum bunu.

OdininoğluThor:Bende geliyorum kardeşim.Stres atmaya ihtiyacim vardı.

SteveRogers:İkinizde hiçbir şey yapmıyorsunuz. İddianızı kabul ediyorum.Nat numarayi bana yolla.

BlackWidow:Bugünleride mi görecektim?! Steve kıskandı Tanrım çok teşekkürler!

SteveRogers:Kıskandığım falan yok.Sadece şansımı deneyeceğim.Görüşürüz.

*Steve Rogers ve diğer 4 kişi çevrimdışı.*

*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin