Roller Değişiyor #2

382 27 6
                                    

Adrien;

Babam ile tartışmıştık. Ne ara böyle oldu hatırlamıyorum. Zaten merinette ile hâlâ barışmamıştık. Bu olay yüzünden olan Sinirimi ve üzüntümü Alya ile Nino'dan çıkartmıştım.

Babam ile tartıştığımızda o kadar çok sinirlendim ki ne dedim hatırlamıyorum. Sadece artık benimle ilgilenmediğini ve üzerimde olan bütün mal varlığına el koyduğunu hatırlıyorum. Odandaki eşyaları topladım. Babamdan sakladığım önceden biriktirdiğim paramıda alıp arabaya bindim ve çekip gittim. Ucuza fazla büyük olmayan Bir ev aldım. Eşyalarımı yerleştirdim.

Ev için sadece Bir yatak, küçük Bir koltuk takımı ve mutfak için ıvır zıvır almıştım. Artık mutfakta ve yapacaksam.

Telefonu elime aldım ve bilinçsizce elime ilk gelen en baştaki Merinette'in numarasını aradım. Birkaç çalıştan sonra açtı. Açacağım tahmin etmiyordum. Bir aydan beri ona ulaşmaya çalışıyordum. Ama numarasını kullanmıyordu. Başka Numara almıştı.

Telefon konuşması

Ad: Merinette şükürler olsun açtın.

M: Ne var Adrien şuan çok önemli Bir işim var.

Ad: Merinette lütfen kapatma affet beni.

M: Adrien şuan tam olarak bilmediğim Bir iş meselesi için bir yerdeyim. Sonra ararım belki.

D

edi ve kapattı.

En azından açmıştı arayacaktı belki ama yinede arayacaktı.

Yinede aklımdaki soru hangi iş meselesi?

Daha sonra telefonum çaldı.

...(üşengeç Yazar işte ama meri'yi Arayan kişi aradı)

Dupaing-chang şirketi dedi. Ne Bir dakika e Bu merinette'in Soyadı. (hani siz nişanlıydınız anladın mı sonunda)

Hızlıca arabaya bindim Yol tarifinden kolayca buldum.

Merinette

Bana doğru gelen kişi asiatanım yani beni Arayan kişi Clara imiş.

Beni odama çıkardı. Orada yaşlı Bir adam vardı. Bana Bu şirketi veren kişi.

?: Merhaba merinette ben Master fu uzun zamandır Senin tasarımların ile Bu şirketi geçindirdim. Artık oyun oynayamam Bu şirket sana ait.

M: N-nasıl yani burdaki herşey benim tasarımım mı?

Mf: Aynen öyle bayan.......'in senden aldığı tasarım örnekleri bunlar sadece birkaç değişiklik o kadar.

Tam konuşacakken kapı tıklatıldı. Kim diye baktığımda içeri Bir adet Adrien girdi.

Adrien

İçede merinette'i görmeyi beklemiyordum. Patron koltuğuna oturmuş. Yakışmıştı orada oturmak ona. Yaşlı Bir adam bana seslendi.

Merinette

Onu görünce şaşırmıştım. Dikkatimi master fu dağıtmıştı.

Mf: Hoşgeldin Adrien ben Master fu buda yeni patronun. Zaten onu tanıyorsun diyerek Adrien'a beni işaret etti.

A: Nasıl yani şimdi Merinette patron bende...

Mf: Aynen öyle sende yardımcısısın.

Konuşmam için oturduğum sandalyeden ayağı kalkarak elimi masaya dayadım
M: Master fu ama biz...

Mf: ama siz nişanlısınız. (Bu adam yaşlı maşlı ama akıllı)

Adrien ile şaşkınca birbirimize bakarken fu yine konuşmaya başladı.

Mf: Çocuklar Bu moda şirketini size vermemin Bir sebebi var. Aslında burası başından beri dupaing-chang şirketiydi. Merinette, ailenin bundan haberi vardı. Onlarda Senin iyi Bir modacı olmanı istedikleri için bir anlaşma yaptık. Sen tasarımlar ile ilgilenirken Adrien da ticaret ve satış işleriyle ilgilenecek. Burası ilerde kocaman Bir Bay ve Bayan Agreste'in Agreste moda şirketi olarak bilinecek. Buranın değerini en iyi siz anlarsınız.

Adrien ile gözlerimiz tekrar buluştu. Ona çok kızgındım ama o orman yeşili gözlerini özlemiştim.

Kendimi serbest bırakarak Yorgunlukla sertçe dönen patron koltuğuna iniş yaptım.

Koltuk ilk önce hafif döndü. Başımı yere bakar hizaya getirdim. Saçlarım gözümün önüne serildi.

O pozisyonda konuşmaya başladım.

M: Master fu onca şeyden sonra nasıl böyle kararlı olabiliyorsunuz.

Daha sonra sağ elimi kaldırdım ve fu'ya doğru tuttum.

M: Yüzüğüm bile takılı değil dedim.

...

Uzun bir süre yb gelmedi. Bundan sonrada fazla gelmeye bilir. 1-2 haftada Bir.

Yakında yeni bir oyuncu gelecek ve o kişi için çekiliş yapacağım.

Miraculous kalın Miraculerlerim

Eskiden Yeniye Yeniden Eskiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin