♤6.Bölüm♤

760 52 17
                                    

1 hafta önce.

NatashaRomanoff:Steve numarayı veriyorum yaz: +90507*******

Steviecik:Sağol Nat.

NatashaRomanoff:Önemli değil Steviecik.

Steviecik:Nat. Bir şey sorabilir miyim ? Neden o adamı seçtiniz?

NatashaRomanoff:Ona bakarken gözlerinin parladığını  farkettim.Hayat enerjin yerine gelmişti.Seni değiştirebileceğini düşünüyorum.

Steviecik:Onu zaman gösterecek.Hakkındaki her şeyi bilmem gerekiyor değil mi? Öyle olması gerektiğini düşünüyorum.

NatashaRomanoff:Sana bazı tüyolar verebilirim.En kötüsüde sevgilisinin olması.

Steviecik: Üzülmeli miyim ?

NatashaRomanoff:Sanırım evet.Neyse devam ediyorum.Rhodes isimli havacı  bi arkadaşı var pilot.Onu çok seviyor.Pepperdan sonra.* Ama ben Pepperin onu o kadar sevdiğini düşünmüyorum.

Öyle saf duygular besleyen bir adamı o sürtük haketmiyor ve Rhodesu baştan çıkarmaya çalışıyor.Başarılı oluyorda.Şu an bi kafede el eleler.

Stevein Tonye yazdığı kısım Nat'dan alıntı.

Tonyle konuşma fırsatım olmuştu.Tamam Pepper güzel kız ama tanıştığı çoğu erkek onla yatmak istiyor Pepper onlara göre yatılacak bir kız olsada Tony onunla sadece yemek yiyip , sinemaya gidebileceğini düşünüyor.

Pepper bu kadar masum düşünmüyor olabilir ama Pepper yatılacak bir kız benim gözümde Stevie.Onun Tonyi haketmediğini düşünüyorum.

Birlikte çok güzel şeyler yaşayabilirsiniz.

*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin