43.

34 2 6
                                    

POV. 'HARRY

We zijn nu al ruim 3 maanden later. Vandaag hebben we de laatste echo, en over 2 weken is Katie uitgerekend. De kamer is al helemaal klaar. En, wat denken jullie dat t wordt als de kamer fel.roze is ? _Harry, de lezers zijn niet dom. Dus stel geen domme vragen 😂❤_

Momenteel is het 09:51 uur. En om 12:30 uur hebben we de echo. Dus we hebben nog even. Katie begint langzaam wakker te worden.
Haar bolle buik, staat haar echt cute. Ik weet zeker dat zij echt een hele goeie moeder zal worden! Nog heel even wachten.
Ik ben zo slim geweest, om al eten voor mijn prinsesje te maken. Dus geef t aan haar. 'Heel erg lief, Hazz, maar ik heb geen honger' zegt ze me. 'Babe, gaat t wel?' vraag ik voorzichtig. 'JEZUS, IK KAN HEUS NOG WEL IETS. K BEN MAAR ZWANGER. LAAT ME OOK ES IETS DOEN. SINDS JE.WEET DAT IK ZWANGER BEN, DOE JE FUCKING ANDERS. WAAR IS DE OUDE HARRY!?' roept ze naar me. Ik schrik. 'Sorry, de hormonen.' zegt ze er snel achteraan als ze mijn reactie ziet. 'Babe, het geeft niet. Het hoort erbij.' zeg ik geruststellend naar Dr. Het raakte me wel, maar dat hoeft ze nu even niet te weten.
Even later, springt ze uit t bed, en rent ze naar de badkamer. Ik neem een sprintje uit mijn bed. Omdat ik alleen in een boxer sta, moet ik wennen aan de lucht, zonder deken. Maar dat boeit me nu even niet.
Ik ren achter Katie aan, en hoor haar kotsen. Haar haren hangen los, dus die houdt ik vast, dat ze niet in haar gezicht komen. Verder wrijf ik rustgevend over haar rug heen, naar haar buik. Ik ben zo blij dat ik geen meisje ben. Maar aan de andere kant, ik moet mijn meisje zien leiden met al die pijn. Dat doet ook pijn.

Wanneer ze helemaal klaar is, zorg ik ervoor dat ze kan douchen. 'Wil je samen douchen?' vraagt ze. 'Graag' zeg ik.
Ik trek haar in een knuffel, en wrijf weer over haar rug heen.
'Zin in straks? Het einde begint snel te.komen' zeg ik. 'Ja, heb r wel zin in. Alleen dat koude spul is best irritant, want het is zo koud. En dat apparaat zorgt ervoor dat het jeukt. Nou, niet echt jeuken, maar meer kietelen.' zegt ze.

Ondertussen staan we onder.de douche. Ik sta gebukt voor de bolle buik van Katie. Ik wrijf et met mijn handen overheen, terwijl ik allemaal dingen tegen haar zeg. En soms geef ik een kus op haar buik.
En als ik dat doe, zoals nu, giecheld Katie. Doordat er een glimlach op haar gezicht zit, moet ik ook lachen.

Even later, sta ik achter haar, haar hoofd rust op mijn borst, terwijl ik met mijn ene hand cirkels maal op haar buik, en met mijn andere hand cirkels maar in haar hals.

Ik.was Katie haar haren, want dat vinden we beide fijn! Ik die door haar haren mag, en zij, want ze zegt dat t rustgevend is ofzo.

Wanneer we er beide uit zijn, drogen we ons af, en doe ik een simpel shirt aan, met een zwarte skinney jeans met gaten bij mijn knieën. Terwijl Katie juist een los T-shirt aan heeft, met een losse joggingbroek.

We lopen de badkamer uit, en ik kijk op mijn mobiel hoe laat het is, en het is al later dan ik dacht. 11:59 uur. We moeten ons dus echt gaan haasten.
'Keet, je gaat nu eten. Ik wil niet dat er iets fout gaat. Jij gaat eten!' zeg ik chagrijnig naar Katie, als ze nog steeds niet wil eten. 'Ugh, Fuck you. Echt. Als ik geen honger heb, zeg ik dat met een fucking reden. Dus laat me gewoon, okey?' mompelt ze chagrijnig. 'JEZUS, k wil alleen maar helpen. K wil niet dat er iets fout gaat' zeg ik. 'Jij denkt alleen maar aan jezelf. Waarom doe je dat? Ach, ik ga zelf maar die echo toe. Zoek t gewoon uit' roept ze boos naar me. Ik schrik weer, en voel me zelf nu.echt kut. Ik kan niks doen. Ik kan fucking niks doen.
'KATIE VERDOMME, BLIJF HIER!' roep ik boos. Ze rent, -wat moeilijk gaat met die bolle buik- naar haar auto toe, en gaat er in zitten. 'Katie, jij blijft hier. Please' Smeek ik haar, als ik bij haar auto raam sta. 'Godverdomme. Mag k nooit wat alleen doen!?' roept ze boos. 'MAG IK ER NIET BIJ ZIJN, HOE ONZE BABY ER UIT ZIET!?' roep ik ook boos. Ineens wordt het Katie te veel, en valt flauw. Kut, wat moet k nu doen? Echt. Wacht, k weet t al.
Ik til Katie op, en leg haar op de achterbank. Zelf ga ik achter het stuur zitten, en race ik naar het ziekenhuis.
Aangekomen bij het ziekenhuis, stap ik uit, en neem ik Katie meer en ren ik met haar naar binnen.
Bij de balie, vraag ik waar ik moet zijn. 'Verdieping 8 kamer 32 is nog vrij' zegt ze.
Ik roep nog snel iets dat op 'Bedankt' moet lijken, en ren dan weg, met Katie in mijn armen.

Eindelijk ben ik bij de kamer, en ga k naar binnen toe. Een dokter staat al klaar met de spullen, en ik leg Katie op t ziekenhuis bed. Ze mompelt al wat dingen, dus zal zo wel weer bij komen.

Wanneer we 30 minuten verder zijn, is alles helemaal gecontroleerd en is Katie wakker. N opluchting dus!

'Zullen we de echo er meteen achteraan doen?' vraagt de dokter. 'Is goed' zegt Katie.
De man gaat uit de kamer, en er komt een zuster binnen. Want ja, een vrouw zo zien, als dokter, zou ik als meid nooit fijn vinden.
De vrouw doet het shirt van Katie zodanig omhoog, dat ze er bij kan.
Ze smeert weer dat koude smeersel op Katie haar buikz terwijl ik de hand van Katie vast houdt.
De zuster, gaat er met een apparaat over heen, en we zien op een scherm, de hele baby. Ik kan niet wachten tot dat ze er is.

Wanneer de hele echo klaar is, vertelt de zuster aan Katie als uitleg, dat als ze al andere buikpijn heeft, meteen moet komen. Want ze kan nu ieder moment al gaan bevallen.
Katie luisterd aandachtig, en even later mogen we gaan. We schudden de zuster nog de hand, en zeggen gedag. En vervolgens lopen we het zoek uit.

Weer veilig thuis aangekomen, gaat Katie meteen op de bank liggen. Want ja, ze is moe enz. Snap ik ook wel. 'Heb je zin in ijs?' vraag ik. 'Neh' krijg k terug. 'Wil je iets eten?' vraag ik weet. 'Uhm, kijk maar. Honger heb k niet echt. Maar kan wel' zegt ze terug. 'Oh Okey, k pak wel gewoon wat Ben&Jerry ijs voor je' zeg ik. 'Ok' zegt ze droog terug.
Ik pak het ijs voor dr, met een lepel, en geef het dan aan haar.
Ze eet t langzaam op, maar geniet er wel van.
Ik ga bij haar zitten, en ze draait zich om, en legt haar hoofd, op mijn benen. Mijn meisje, die ik nooit meer kwijt wil!

Na 15 minuten tv gekeken te hebben, hoor ik zacht gesnurk en een regelmatige ademhaling. Oftewel, Katie slaapt. Maar ja, ze heeft vandaag al veel gedaan, dus ze zal wel op zijn. Ik wil niet weten hoe vermoeiend het is, om een baby in je buik te hebben, plus jezelf mee te nemen.

Ik til Katie op, en leg haar in bed, en ga naast haar liggen. Even slapen kan toch geen kwaad? Bovendien, ik zal binnenkort niet veel slapen.

A/N

Hi peepz,
Ik ben echt dommmmm

Ik ben al fucking 2 dagen vergeten te updaten... K upload r zo nog 2.

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu