И нека терапията започне...

583 79 10
                                    

*Гледна точка Джънгкук*

Извратеняка, който се пльосна на стола до мен е толкова близо, че чак усещам как краде от собствения ми въздух
Усетих как ръчичките му се опитват да се доберат до част от тялото ми.И мисля, че знам коя точно част ги интересува най-много.

*Гледна точка Техьонг*

Сладура, който си набелязах не даваше вид на много заинтересован, но аз нямаше да го оставя.Имах твърде големи планове за тази вечер.
Вече си представях как го карам да коленичи и той неопитно откопчава дънките ми.Почти чувам възклицанието му, когато вижда голямото ми приятелче.Сигурно ще трябва да го будя от транса и да му подскажа, че е време сладките му устни да се срещнат с пениса ми.
Ох, малко се размечтах!Почти усетих как ми го налапа, но за жалост това е само фантазия.Не за дълго обаче!Впих перверзен поглед в него, а той сведе засрамено глава, гледайки пода.

*Гледна точка  Йонги*

"Оффф,дупенцето упорито избягва погледа ми. Но...аз ще го гледам още по настоятелно,тъ да се надяваме,че мистър Малки ръчички ще ми обърне внимание.
*Гледна точка Джимин*
Офф,тоя не разбра ли,че не искам да извършвам никакъв очен контакт с него! Вбесяваме искам бейзболната му бата да навлезе в задния ми двор и.....чакай една секунда,не, може би две,или три! Чакай аз каква простотия изръсих преди малко?????Аз какво искам, той какво да направи??? И откога знам какво е бата??? По добре да спра перверзиите си,щото няма да стане, каквото иска той!!!А,впрочем той какво иска??? Джимин не се прави на ударен! Той какво може да иска от теб! И защо ще ти гледа дупето ако не иска да правите нещо!!!!!!! Охххх, този Шуга наистина ще ми вдигне шугата,а после кой от тези перверзници ще вика линейка незнам????!!!!

*Гледна точка неутрал*

В този момент през вратата влезе някаква жена, прекъсвайки мислите за бейзболни бати, лапане на дълги инструменти и още куп перверзии.

- Добър вечер!Аз ще водя клуба, като ще се опитам да прочистя мръснишките ви мозъчета!-поздрави тя и обяви намерението си.
И четирите момчета се спогледаха очудени като
вътрешно си задаваха въпроса"Таз пък кобила откъде знае аз какво си мисля"!

Това е новата глава!Надяваме се да ви хареса!Ако е така гласувайте и коментирайте!
Обичкаме вии😘😘😘

Анонимните перверзници Vkook❤Yoonmin❤Where stories live. Discover now