Birisini gelir ilk defa. İlki başka olur insanın, mesafeler olur belki, ya da bir çok sevmenin yarattığı kıskançlık. Bitirmek istersin defalarca bitirmezsin. Alışırsın artık aylar yıllar sonra. Sahiplenirsin, gün sayarsın yıllardan. İşte bunun hatrına yalan söyleyemezsin. Başına ne gelirse gelsin ondan saklayacağın bir şey olamayacağını düşünürsün. Ve o kişi doğruyu söylediğin için terkeder seni. Doğrulara küsersin. Üzülürsün Sonra Tanrı kıyamaz sana birisini çıkartır karşına. Ondan apayrı. Güzel seven asla gitmeyecek birisini. Her şeyin yeniden güzel olacağına inandığın zaman yılan içeridedir aslında. Yanından birisi çıkar koparır onu hayatından. Kendi canından çok düşünürsün onun yaralı canını. Özlersin, nefes alamazsın, yaralanırsın, sigardan medet umarsın. Günler geçer asırlar gibi. Anı yaşamaktan nefret edersin.
Tanrı yine dayanamaz sana birisini daha gönderir. Bir öncekinden emanet olarak görür kaybetmek istemezsin en hassasından seversin bir kere daha. Ama sadece sen seversin. O sadece güler seninle. Zaman geçer. İyidir belki ama sana iyi gelmez. Mesafeler bahane olur aranıza. Gider.. Beklersin, umut edersin. Dua edersin. "Gel" dersin. Güler geçer. Dalga da geçer.
Tamam artık yeter dersin.
Tanrı'dan dahasını istemek ayıp artık. Birisinden defalarca sigara istemek gibi bir şey bu. Aldığın her sigara yanacak ve bitecek. İstemezsin yenisini.
TANRI büyüktür derler. Hepimiz biliriz, çoğumuz inanırız.
SON KEZ
Umutla, aşkla, güzellikle, ilki kadar heyecanlı olmasa da son olduğunu bilmenin sahiplenişi ve mutluluğuyla hadi son kez gülümse hayata.
Bak birisi geldi yine. En güzelinden en özelinden derken...
Hadi oradan bak o da sevmedi işte. Bak çırpındın defalarca heba ettin kendini. Bu nasıl fedakarlık. Kızım namus bu. Nasıl fedakarlık. Bu nasıl seviş. Bu nasıl körlük. Sevmeyen adama bu nasıl yok oluş. Bu nasıl...
Yapma işte şunu. Bu nasıl hata. Sevmiyor seni, niye olacaksın ki yanında. Bırak şunu gidelim burdan, sevmedi sevmeyecek, sen sevmeyi seviyorsun hem onu değil, o da sevişmeyi seviyor zaten seni değil. Hadi gidelim buralardan. Bak son kez bak önüne, hayatına bak ve gidelim buralardan.
Hayır diyorsun çok severek. O beni sevmiyor evet ama ben onu seviyorum. Onun yanında olmayı, bir kere olsun o andan başka bir şey düşünmemeyi seviyorum. O güzel gözlerine bakmayı yaşamaktan daha çok seviyorum.Tamam sev ama gitme oraya. Belki bir daha alır karşına son kez doya doya söylersin ona sevdiğini. Ama şimdi gitme oraya. Hem duysa çok üzülür. Sevmese bile üzülür. İhanet kötüdür yapma, gitme oraya.
Kendini düşün, arkadaşın sana ihanet ettiğinde nasıl üzüldün. O da üzülecek ihanet edildiğinde. Ne olursun gitme oraya.
Sevmese bile dinler o seni. Bence git onunla konuş. O seni korur kollar. O büyütür seni yanında. O çok güzel sen de biliyorsun. Yapma bunu ona.Evet diyorsun o çok güzel. Ama bu onu üzmez. Umrunda bile olmaz. Konuşursam yanımda olmayabilir. Ama gidersem onun yanında olma şansın var dersin ve gidersin.
GİTME çığlıklarına kulaklarını kapatarak gidersin. Beynindeki olumsuzluklarla gidersin. Olmayacağını bildiğin bir umutla gidersin ve geri dönüşün acayip bir kaybediş olur. Gittiğin kapıdan geri dönüşün ölü bir ruh ve iğrenç olmuş bir bedenle olur.
Git kus artık iğrençliklerini. Kus o parçaladığın namusunu. Niye yaşıyorsun git tut kafana taktığın ateşin namlusunu. Git artık nereye gidersen. Cehennemin dibine mi gideceksin. Tutan yok.
Yalnızlığında boğul, kafandaki ölülerin haklarında boğul. Sen artık bir pisliksin. Namusunda boğul.O sadece sevmedi seni. Sen ise mide bulandırıcı mikrobun tekisin. Söyle kaç kere affetti seni. Kaç kere pisliğini kabul etti. Nereden biliyorsun? Hiç mi üzülmedi. Senin gözyaşlarını silmedi mi hiç? Peki senin kalleşliğin yetmedi mi? Sevmedi diye de bunu haketmedi değil mi? Ya sen nerden biliyorsun belki başka birisini çok sevdi. Onu yerine senin yanındaydı. Buna bile sevinmen gerekiyordu.
Ya sen hatalarında boğulacaksın kızım. Çektiğin acıları masum birisinden çıkarmanın cehenneminde yanacaksın. At şimdi çürümüş vicdanını çöpe. Git nereye gidersen. Hatta bir tavsiye. Cehennemin en dibine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEDEKİ SİYAH.
General FictionGECEDEKİ SİYAH Buluttaki beyaza aşık olursa ya da bazı acılar kuşaktan kuşağa aktarılıyorsa ve kırk beş yıl geçmesine rağmen bazı aşıklar unutulmuyorsa o zaman ölümsüz olan sadece ruhlar değil aynı zamanda fikirlerdir. Ve bazı kitaplar bir gecedeki...