Sara werd wakker door een fel schijnend licht die door parelwitte gordijnen dringt. Het doet pijn aan haar ogen en ze draaide zich om. Haar nagels glijden over iets warms. Slaapdronken opent ze nogmaals haar ogen. Sara hield met moeite haar gil in. Ze lag in bed met een man. Snel keek ze onder de dekens en met een zucht van opluchting ziet ze dat ze haar onderbroek nog aan heeft. Ze probeerde zich tevergeefs te herinneren waarom ze naast een vreemde man lag. 'Een vreemde man?' Vroeg ze zichzelf af. Ze had niet eens gekeken wie de 'vreemde man' was. En tot haar schrik ligt ze naast Shawn Mendes. Snel klimt ze uit bed en vlucht ze naar de deur. Maar daar blijft ze een seconde staan. Ze herinnerde de klink. Plotseling overviel een flashback haar. Wankelend probeerde Sara zich overeind te houden.
Ze zag dat Shawn haar hier in trok en haar kuste. Haar op bed duwde en zijn handen gleden in... Sara zucht en zegt: ik zou je liever even wat beter leren kennen. En Shawn rolt van haar af. 'Goed idee' antwoordde hij en met die woorden trok hij haar naast hem en viel in slaap.
Dat is er dus gebeurd. Sara wist dat ze hem hier niet kon achterlaten. Dat zou voor veel ophef gezorgd hebben. Daarom pakte ze een pen en een blaadje.
Ze schreef: 'bedankt voor de geweldige avond, hoewel ik me er niet veel van herinner (drank?) Als jij nog meer duidelijkheid kan verschaffen over gisternacht zou ik graag met je willen afspreken.
Ze schreef haar nummer onderaan de brief vervolgd met haar naam. Voor het geval hij haar niet meer zou herkennen. Ze opende de deur en wierp één laatste blik op Shawn. Ze glimlachte en toen ze de deur sloot sprong ze op van blijschap. Eerst dacht ze dat het leven van een beroemde vervelend en geen privacy zou zijn. Maar nu begon het haar door te dringen wat de voordelen van een beroemdheid zijn zijn.
JE LEEST
beroemd in 1 klap
Fanficdoor 1 heldendaad van Sara wordt ze opeens bekend. beroemdheden willen met haar afspreken en ze wordt uitgenodigd voor tv shows. wat ze niet weet is dat alles al gepland was door 1 persoon.