'Shawn geniet nogmaals van een avontuurtje met een verse beroemdheid' boos gooide haar moeder de krant op tafel. 'Dit zou andersom moeten zijn Sara. Jij zou moeten genieten van een avontuurtje met Shawn, niet hij!' Sara begreep dat haar moeder boos was. Maar ze was het niet eens met de reden waarom. Haar moeder zou bezorgd om haar moeten zijn dat ze de nacht weg bleef. Of dat ze (volgens dit artikel) ontmaagd zou moeten zijn. Dat gelukkig niet het geval was. Maar haar moeder zou niet woedend moeten zijn dat ze niet beroemd genoeg was voor Shawn. Of dat ze Shawn had moeten gebruiken en hem in haar huis had moeten slapen. Terwijl Sara haar moeder negeerde genoot ze van haar kop verse pikzwarte koffie. Vandaag had ze een afspraak met haar social media agent over haar gloednieuwe instagram account met nu al 10K volgers, en was ze uitgenodigd voor talkshow bij Ellen. Het was raar voor haar om eerst altijd met een bezorgde pizza en huiswerk samen met haar moeder naar Ellen te kijken, en ze het nu als een eregast kon bijwonen. Ze maakte zich op en trok Chanel kleding aan. Met vervolgens een Chanel chocker en oorbellen die precies de kleur van haar ogen hadden. Azuurblauw. Ze vond al die fratsen helemaal niet mooi. Maar als ze over straat zou lopen met haar lievelingsketting (H&M 3 euro uitverkoop 4 jaar geleden) zou in alle roddelblaadjes staan dat ze een goedkope slet was. Hoewel beroemd zijn geweldig was. Had ze er nog steeds een dubbelgevoel over. Haar telefoon blingde. Het was Shawn.
'Kan ik je van de shoot ophalen en zullen we dan samen bij de starbucks wat gaan drinken?'
'Is dat dan wel veilig? Met alle fans?' Antwoordde ik.
'Ik heb het geregeld.' Zei hij.
Vervolgens was hij offline. PLING! Weer een bericht. Justin Bieber was online. Sara giegelde. De twee beroemste solozangers hadden belangstelling voor haar.
'Ik heb zin in de fotoshoot van vandaag. Kan je wat vroeger komen? Ik wil even live zijn op instagram en met jou een Q&A doen'
'Ofc' antwoordde ze. Vroeger keek ze altijd mee bij Q&A's en stelde ze altijd vragen. Alleen niemand beantwoordde ze. Ze keek op de klok en zag dat ze nu wel moest vertrekken. Haar moeder had beneden een koffie en een cupcake klaarliggen. Snel maakte ze een snapchat en verliet ze haar huis
De auto reed over donkere stenen en Sara stapte uit. Vrijwel meteen kwam er een grote groep journalisten op haar af. Sara wist niet wat ze moest doen, maar door haar bodyguards werd ze naar voren geduwd. Gehaast liep ze door en kwam ze aan in een studio. Ze liep rechtstreeks naar Justin Bieber. Samen deden ze zoals afgesproken een Q&A van 10 minuten. Ze merkte dat Justin Bieber ongewoon dichtbij haar zat. Best ongemakkelijk. Snel daarna rende ze naar de make-up ruimtes en nam plaats op de stoel. Er werden haarplukken in haar kruin geschoven en ze zag dat haar haren lang en mooi glanzend waren. Vervolgens werd ze opgemaakt en keek ze in de spiegel. Ze zag er verschrikkelijk mooi uit! Pikzwarte lange wimpers, felrode lippenstift. Een kaaklijn en jukbeenderen. Haar ogen sprongen uit haar gezicht. De visagiste leek nog steeds niet tevreden. Met 2 handen pakte ze Sara's borsten en begon te voelen.
'Cupmaat B' mompelde ze terwijl ze wegliep
Even later kwam ze terug met een waterBH en door die bh sprongen haat borsten eruit. Ze kreeg een huidskleruige onderbroek en een huidskleurige top voor over haar BH en dat was het. Ze moest zo de fotoshoot doen. Nerveus liep ze naar de set. Waar ze een naakte Justin zag staan.
JE LEEST
beroemd in 1 klap
Hayran Kurgudoor 1 heldendaad van Sara wordt ze opeens bekend. beroemdheden willen met haar afspreken en ze wordt uitgenodigd voor tv shows. wat ze niet weet is dat alles al gepland was door 1 persoon.